Jepjep, tai ostaa vaikka kymppi piriä tai purkki subuja ja lista pameja.
curts1 said:Stressaaminen on pahasta, jos kaikki muu epäonnistuu niin onneksi voi silti käydä Alkossa
DonBong said:Voit olla varma ettet ole vähään aikaan ollu niin paukuissa ku sit olet. Se On Vissi Ja Varma
perakko said:hienoa jälkeä ihmiset!
kylläpä kuumottelee itseänikin lähteä tsekkaamaan ulkospotit parin viikon tauon jälkeen. jos thulea kiinnostaa takasinristeyttää pehkuaan niin meikä voi kerätä kyllä tuolta luonnosta tuota pehkuisimman urhon pölyä talteen, mikäli ne siellä vielä ovat... illlalla selviää.
Viikko, pari....Viimeistään Elokuun alkupäivinä.perakko said:ajattelin guanolla hoitaa syyslannotuksen, missähän vaiheessa alkais olla oikee aika lisätä?
perakko said:joo kyllä siellä kaikki oli vaan tallessa. helvetillinen paarma-armeija hyökkäs kimppuun ja mestat ovat näköjään kasvaneet lähes läpikulkemattomiksi.
isoja olivat ja tuuheutta kasvaneet varsinkin viime viikkoina, ja mitäs ihmettä kun grapefruit on siellä ensimmäisten joukossa esi-kukkimassa suomen kesässä? siemennän siitä paskat ulos af pehkuruder urkilla ja katotaan mitä tapahtuu?
isot pehkuruderit eivät vielä kuki ja urkitkin vasta ensimmäiset esipallinsa ovat ratkoneet, mullahan on noilla kasveilla melko reippaasti multaa juurillaan joka varmaan vaikuttanee asiaan? suurin piirtein ton kokosia ne oli mitä FJ:n DP:t mutta eivät puskeneet aivan samalla tavalla esikukintoo.
ajattelin guanolla hoitaa syyslannotuksen, missähän vaiheessa alkais olla oikee aika lisätä?
itse sotkin sen guanon mullan joukkoon jo istutus vaiheessa. kannattaa sekottaa veteen ja kastella sillä asap että pieneliöt kerkee hajottaa sen kasvin käyttöön kun kukinta todella alkaa. tossa lepakon paskassa on muuten fosforia todella vahvasti eli ei kannata antaa liikaa.
perakko said:jos porukalla on jotain muuta ideaa miten kannattaisi lannoittaa syksyksi, tulkaa esiin kiitos, tämä on mun oppikesä. olin ajatellut tuota lepakonpaskaa lähinnä koska kaverini sitä suositteli. suurien vesimäärien kantaminen mun spoteille on käytännössä mahdotonta...