What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ULKOKASVATUSMUISTIO-08

C

curts1

Ja edelleen sataa...'

Kellä on kokemusta ulkokasvartuksesta Suomessa?

Eniten haluan kuulla lohduttavia sanoja ja jotain anti-sade loitsuja =)

Yellowmoon

Active member
:smoker:

Mun mielestä on vain hyvä että sataa, ei ehkä niille joilla on jo kukitus kovassa vauhdissa... en mä ainakaan ole koskaan onnistunut hukuttamaan hamppua... ja tottakai aurinkoisia päiviä saa olla reilusti enemmän, siitä ollaan samaa mieltä.

Auto ak x lr2:set on nyt istutettu ja eka kunnon lannoitus hoidettu kaikille, toivottavasti kasvavat isoiksi ja vikkelään. Ai niin, yks Dane meni ja paljasti pallinsa... :D

Last edited:

don_veijo

Member
hyvältä siellä metässä näyttää vaik ny pikkasen sataakin kuvii ei oo mut tänään lähden pikkaselle srogitus matkalle ni ehk sielt jotain updatea jää kameraankin :biglaugh:

C

curts1

Olen kai hieman hysteerinen mutta kun one ekakertalainen -siis kasvatuksessa- niin helposti tulee ylilyöntejä!

Kai sään kanssa saa vaan elätä ja toivoo että sysksy on lämmin ja pitkä!

C

curts1

Stombe: Hyvältä näyttää! Miten kauan pidät niitä samassa ruukussa?

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
päin helevettiä menee ulkokasvatukset. mittaa autoflowereilla 10cm ja kukkivat. vissiin sateen takia lehdetkin on ihan viinipunaiset.

royalit ja kiinalaiset indicat jopa 25cm korkeita, eivät kuki.

ja sateet ei ole ohi..

C

curts1

Thule: Mulla on sama tunne mutta näkyyhän aurink silloin tällöin.

Toivossa on elettävä -ei oo vaihtoehtoja.

SovietFinland

Active member
Arvatkaas kenellä on taas kasvit hukkumassa tulvaveteen? :badday:

Jos sääennustukset toteutuvat niin edessä on pienimuotoinen siirtourakka.

C

curts1

Onneksi on luvattu aurinkoo muutamaks päiväksi -mutta lämpötila saattaa olla aika alhainen.

Olen jotenkin saavuttanut tasapainon eli kasvatus saa nyt elää omaa rytminsä.

DonBong

Member
:jump: Aurinko paistaa ja porottaa taivaalta..eilenkin oli ihan siedettävä päivä ja louskut kasvaa vegessä :rasta: :yes:kaikki näyttää hyvältä ja kauniilta, varsinkin mun vaimo tossa punkalla...joonas huulessa ja pannukahvin tuoksuinen aamu, kyllä elämä on ihanaa... Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!! Hymyilkää niin maailma hymyilee teille takaisin<3

:smoweed:

SovietFinland

Active member
SuviLempi, noin 9 viikkoa idätyksen aloittamisesta. Poistin viimeinkin uroksen ja annan nyt siementen vielä kehittyä. Paljon raakileita, vähän kukkaa. Myös muutama pieni homepesäke löytyi.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Kaikki plantut oli mennyttä melkeenpä. Joku käyny syömässä siellä huolella..
Toisessa mestassa oli pari jälellä mutta näytti urkeilta. Nooh eipä tuo niin..
Se on taas meikän ulkokasvatukset siinä. Parempaa tuuria vaan muille :smile:

:violin:

C

curts1

BT:Olisko ideaa kokeilla Low Ryder 2:sia? Kuulemma valmistuvat 2ssa kuukaudessa...

Sain annettua pois parit PJ ruderit mitä pera mulla nakkasi.
Niitä papuja on vielä itämässä, mutta eivät kovin moni enää taida itää.
3 nousi nopeasti pintaan muut on pykineet.

Mandala#1 pari pientä onnetonta rääpälettä on partsilla siinä meikän kasvattelut ainakin tälle kesää varmaan.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
curts1 said:
BT:Olisko ideaa kokeilla Low Ryder 2:sia? Kuulemma valmistuvat 2ssa kuukaudessa...

Eipä oo niitä siemeniä. Enkä usko että olis valmista 2kk, vähintään sen 10 viikkoa varmaan pitäs olla.. Ois tuossa muita AFiä, mutta eipä tuu nyt paljoa käytyä tuolla landella niin olkoon. En ikinä laske tuon ulkokasvatuksen varaan hatseja niin ei tuo tunnu jos ei mitään tulekkaan sitten. Eikä tuolla edes oo kesästä tietoa vielä. Heinäkuussa jo kuitenkin ollaan.. :violin:
:bashhead:

C

curts1

Jos kasvatus epäonnistuu niin olen kusessa...ei oo enää kontakteja "alamaailmaan" ;)

gunslinger

Member
ehtoota valmistautukaa siihen että mä "rock your world" :bashhead:
siisteimmät puskat ikinä :nono: .

parveke asukit 4x skunk#1 fem------>

& tuntematon ulko puska :joint: --->

viimeisin on nyt kukituksessa saa nähä mitä saa aikaseksi.

Stombe

Active member
curts1 said:
Stombe: Hyvältä näyttää! Miten kauan pidät niitä samassa ruukussa?

Aion pitää nyt niittopäivään asti noissa ruukuissa, toinen on jotakin 20l ja toinen taitaa olla semmoinen 8l. En tiiä sitten, fin420 on lähtenyt nätisti kukkimaan mut tuntuu et kaikki (jopa minifeno) DRxLR jotenkin pykähtää ja pykähtää eikä juuri mitään tapahdu, mulla oli tasan samanlainen Doubleruder partsilla viimekesänä.
:No:

Latest posts

Latest posts