ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Heipadei!
Liityin myös tänne Icmag:in puolelle ja aika paljonhan täältä meitä suomalaisia hampuuseja löytyy, hyvä juttu.
Ja mikäs tässä kesää odotellessa. Kesä tulee pikku hiljaa ja ilmat lämpenee. Kunpa pääsisi jo ulos kasvattamaan hamppua.
Hei kaikki!
Olen jo tovin seuraillut keskusteluja taka-alalla ja erittäin asialliselta kaikki keskustelut täällä vaikuttavat, joten päätin liittyä seuraanne. Toivottavasti keskustelut jatkuvat yhtä mukavasti kuin tähänkin mennessä.
jep, kyllähän tuo taukoilu on aina joskus ihan paikallaan.. on tuo kasvattelu innostus ollu itelläkin pikkusen hakusessa ainakin näin kesä aikaan, mutta eiköhän se taas tuossa syssymällä ala tuola takaraivossa kolkuttelemaan tuttuun tapaan :friends:
edit. haluisko joku fin420 #f3 papuja? voisin muutamalle noita säkillisen laittaa? toimivuudesta en tiedä, mut ihan tuoreita papusia ovat..
Moi kaikille, ulkosuomalainen taalta turkin istanbulista, aidin puolesta.
Vahan erilainen tilanne taalla on ja taytyy kastella hiuman enemman kuin siella suomessa mutta airinkoa kylla riitta!
Naköjaan tulee hyvaa suomen kielen harjotusta taallaa forumissa, pitaahan sita kielta yllapitaa, niin miksi ei hengaile taalla kun kerran on tammoinen ihana paikka?
Minulla on Haze, White Widow, Durban Poison x Skunk(gipsy'n freebie) ja Big Bud x NL#5, kaikista yksi tyttö. Valitettavasti, naytta silta etta Haze ei onnistu taallakaan, mutta nahdaan.
Asun turkissa mutta puoli minun sydammestani on keski pohjanmaalla(aassa?)... painumassa turpeeseen...
p.s. kylla minakin haluaisin kasvattaa jotain suomalaista taalla, mista niita sais?
Otin tuossa pari kuvaa nykyisestä vege-sirkuksesta gallerian puolelle.
nämä 3 kaveria lähtee kohta kukkimaan, nyt nuo on noin 6 viikkoisia siemenestä, ensimmäiset 4+ viikkoa asuivat olut tuopeissa. ESLi vaihtuu 400W natikkaan lähipäivinä. aika pieniä vielä mutta parin viikon päästä taitaa jo näyttää hitusen toiselta.
siemenistä sen verran että en ole itse ostanut joten 100% varma en alkuperästä voi olla, aika bueno geeniä kuitenkin.
...
Jep jep, täälläkin kasvatellaan taas Apollo11:a Aivan loistavaa polttoa, tosin viimeksi kämmäsin jotain (joko ph tai mullan ilmavuus) joten kasvit jäivät pieniksi. Nyt yritetään uudestaan. Kotikutoisista siemenistä iti 3/3 ja nyt on ekat 1-sakaraiset lehdet kasvaneet. Voi tätä kasvatuksen onnea
^
aika hyvä viritys. pitäisi vähän muokata omaa pahvilaatikkoa paloturvallisemmaksi. ajattelin rakennella viikonloppuna puusta sopivan häkkyrän johon eslit menee nättiin riviin.
itseppä sain peräti 15g kukkaa yhdestä apollosta jonka jätin tarkoituksella pieneksi koska watteja oli noin 80. mutta riittihän sitä kuukausiksi, ja aloin lopussa jo vähän kyllästyä siihen samaan "clear high" oloon, vaikka olihan sekin hyvä.
siiduja on vielä muutama joten olen yhtä kasvatellut lr2:sen rinnalla, toivottavasti se on narttu.