What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tervehdys Suomalaiset!

Nice

Nice

Hyvää settiä tuloillaan siellä.
Tuossa on mun tulevan hydron sama idea.
Kaverin luona Bling Blingit ovat 1,5m, tosin melkein 3vkoa vegeä. :)

Tuon tapaista jotain pitää kyhätä tässä pikapuoliin. :wave:

Zilka

Member
:wave:

täälläkin uusi hampuusi kööriin astuu.. !

Idätyksessä tällä hetkellä jotain randoimeita + big budia + cristalia

Tulossa Northern Lightsia + White Widowia kunhan pavut saa kotio asti :)

tälläsellä mennään vielä toistaiseksi...

K

Kukkamaisteri

Pieni päivitys:

Noin kuukauden kukitus takana, juuritilat täynnä, venyminen ohi ja turpoaminen alussa.

Lähikuva qqsta.

matisyahu

New member
Jou!

Jou!

Morjes, kaapissa on nyt tulossa 6x Bling Bling ja 4x Sage n sour. Kukkineet nyt 28 päivää. Niitto joskus tuossa syyskuun puolivälin jälkeen.

Kasvit saavat nyt lucas formulaa täysillä (21ml micro, 42ml bloom/10L) sekä topmaxia 20ml/10L ja diamond nectaria 20ml/10L

Sage n Sour

Bling Bling

Last edited:
K

Kukkamaisteri

Dodii.. tämmöstä tänään..
Lähes 5 viikkoa kukitusta takana ja budit alkaa olla jo budin näköisiä, saavat 10ml microa ja 30ml bloomia / 10L vettä. Pitänee vielä napsia 'varkaita' pois ettei mene ihan popkorniksi koko sato. Puolessa välissä kukitusta mennään..
:joint: :bis:

P

perakko

kertokaas vähän tosta bling blingistä kun sitä näkyy olevan, miten kasvaa ja minkälaista polttoa? itselläni ois mahollisuus saada sitä pistoina ja joko sitä tai master kushia oon talven indicoiks ajatellu.

perakko said:
kertokaas vähän tosta bling blingistä kun sitä näkyy olevan, miten kasvaa ja minkälaista polttoa? itselläni ois mahollisuus saada sitä pistoina ja joko sitä tai master kushia oon talven indicoiks ajatellu.

Aika peruspolttoa on omasta mielestä, hieman kovempaa jumittamaan vielä kun normaalit lajikkeet. Ei ole hyvää polttoa, jos sinä päivänä pitää jotain aikaan saada. :D
Hiipåivää hieman dieselmäinen aromi ja maanläheinen maku. :joint:

P

perakko

sinsemilla, kiitos vastauksesta. itekki olen päässyt tuota testaamaan n. 2g:n edestä vaihtareina mutta eipä siitä vielä oikein saa mielipidettään tehtyä...

Stombe

Active member
^ mitäköhän fenoa jäbät pyörittää? Niitä on ainakin kait 2 eri BBlingii liikentees, olin lukevinani jotai isosta Bbling sadosta mikä viittais siihen et varmasti o enemmän chroniccimainen, sit on taas jengil tullu snadimpaa satoa mut paljo skitsomman näköistä budia mist jengi o taas tiltannu ja todennu eri vahvaksi. Veikkaisin tosiaan et toi o enempi se $ versio. Ainakin fränkillä hfoorumil oli sitä stydimpää. Tiedä häntä sitten. Ihanteellinen lopputulos / feno ois chronicin sato ja g-13 flow. Mutjoo... :crazy:

Silti, suurin vaikutus toimivuuteenhan hypellä on, mitä enemmän hypeä, sitä enemmän happomaiseks budi muuttuu, ja lopulta muistuttaa varmaan kaikkia 8 perushuumeita täydellises symbioosis, kunhan se maksaa 180€ /10kpl ja kirjoitetaan sivukaupalla kaikis foorumeis uudesta hypahbudista.

Tuo mun Blingi on Soomifoorumilta osteuttuja F2 ei siis orkkis tekijän.
Hyvää se on tuokin ja tekee tosiaan outoja budeja. :wave:
Buditkin haaroittuu tuossa fenossa mitä kasvattelin,
olen ilmeisen tyytyväinen kyllä tuohon tuotokseen. :joint:

Oma Kalichara sai tänään 150w monimetallivalon ja jätin toisen 125w red eslin sille.

Kuva vielä tuosta Bling bling nupuista.

nyt savut ja Kylmä rinki. :headbange

Last edited:
P

perakko

joo itekki muistan että oli mielenkiinosen näköistä nuppua, tummanvihreetä ja ruskeeta ja jotenkin "rakeisen" (?) oloista. Hävisi kyllä vaikutuksiensa puolesta omalle sen hetkiselle sheherazadelle mutta kun ei ollut itse kasvattanut niin ei voi tietää mitä siitä saisi irti. ehkäpä tämä blingi ois kokeilun arvoinen varsinkin kun pistoista ei tarvii mitään pulittaa. kiva olisi tietää kuinka autenttinen tämä g-13 tässä risteytyksessä sitten oikeesti on...

nii, ja hypehän me nöyrät pikku kasvattelijat jätämme omaan arvoonsa, eikö? :joint:

Last edited:

Underground

Active member
Bling Blingin iskä on JLP:n G13 bx F2, joita oli jaossa joskus 2004.

Tässä JLP:n omat komentit asiasta:

The F2 were made from POG G-13 backross that I got from Seeds Direct.What exactly that is comprised of,I have no idea.

I do not believe that this is the "real" G-13 nor do I believe that G-13 ever existed.It's a great story,and everyone seems to add thier new twist when they tell it,but I have never seen solid proof.As more and more G-13s make thier way to the market place,and they will,the name "G-13" will become as generic as the name "Indica".

JLP
If I use the F2 for further breeding I'll probably reffer to this strain as G-Indica or someting rather than "G-13".I really dont care about the name,the feature that drew me to this strain was the potency.

Bling Bling on aikamoinen geenien sekamelska, joten IX1-polven kasveista voi löytyä vaikka minkälaisia fenoja. Luulisi sieltä löytyvän myös isosatoisia ja tehokkaita. Pitäisi vaan kasvattaa tarpeeksi monta eli kymmeniä jos ei satoja kasveja, jotta se timantti sieltä löytyisi. Tai sitten pitäisi olla pirun hyvä tuuri.

K

Kukkamaisteri

6 viikkoa.... Yksinäinen Apollo11 tekee vähän tiiviimpää budia, voi johtua ihan suhteessa suuremmasta juuritilastakin.(?)
:joint:

matisyahu

New member
bling bling

bling bling

Tässä kasveja 6vk 12/12:

Sage & Sour

Bling Bling (tää on saman fenon pisto kun franckkilla suomifoorumilla). Menee muuten mun top 3 stydeimpiin lajikkeisiin. Ainakin franckkin oli ihan one hit shittiä.

K

Kukkamaisteri

54 päivää kukintaa, tämmösiä kunnon budeja on parikymmentä, pienempiä moninkertainen määrä.
:D

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
sinsemilla said:
Tuo mun Blingi on Soomifoorumilta osteuttuja F2 ei siis orkkis tekijän.
Ei helvetti, myykö joku noita siemeniä? Vitun vammasta jos multa kysytään, mutta eipä kysytä, niitä pitäisi jakaa mut kukin tyylillään...tuskin UGkaan niitä myi alunperin kun kuitenkin kumpikin meistä on sekoituksiaan jakanut vaan ei myynyt...surkeeta toimintaa.

Latest posts

Latest posts