What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tervehdys Suomalaiset!

Farmer John said:
Ei helvetti, myykö joku noita siemeniä? Vitun vammasta jos multa kysytään, mutta eipä kysytä, niitä pitäisi jakaa mut kukin tyylillään...tuskin UGkaan niitä myi alunperin kun kuitenkin kumpikin meistä on sekoituksiaan jakanut vaan ei myynyt...surkeeta toimintaa.

Mä maksoin 10 pavusta ite 30€ niistä F2 ja ei sitä kauaa tarvi selta et huomaa kuka niitä on tehnyt h-forumilla, mutta on ilmoittanut sen mitä ne ovat ja itse minä niitä tahdoin saada. Pakko oli ostaa ku orkkeja ei enää ollu mitenkään saatavilla. :badday: 4 many of us...

Underground

Active member
Surkeeta todellakin, jos niistä on kynitty 30 euroa. Siinä on tehty melkoinen tili, jos on myyty useampia paketteja. Ilmaiseksi niitä pitäisi jakaa. :spank:

Last edited:
P

perakko

niinku vanha sanonta menee: ei se tyhmä ole joka myy, vaan se joka ostaa.

olen kyllä itse ihan samaa mieltä että on tosi törkeetä mennä tekemään rahaa jos joku on hyvää hyvyyttään pistoja ja papuja jaellut pois. kenenkään ei vaan pitäisi lähtee maksamaan näistä, kyllä niitä ilmasiakin pistoja löytyy. itse ei ole ikinä tarvinnut vielä siiduista tai pistoista maksaa mitään.

Ymmärrän kyllä mitä UG & perakko tarkoittatte, oli vaan pakko mikä pakko (päänsisällä)...
Orkkis Blingit koekasvattajat kehui maasta, taivaihin sen ks. lajikkeen.
Orkkista on aika vaikea mun tietojen mukaan enää tai sitten saa mennä aika pokalla. :D

Mielenhäiriö ja liikaa 30€ ollut tuolloin kun ne pavut tilasin.
Lisäyksenä vielä, että ite mä tiesin keltä kysyä niitä ettei niitä mulle tarjottu vaan mä kysyin onko millään mahollista niitä saada ja hinta oli sit tuo 30kybää.

Pakko korjata niitä taisi tulla 15kpl ja hän jolta ne ostin kyllä ilmaisi asian mihin hän niitä tarvitsee, syy oli hyvä ja itse mä niitä tahdoin.

Kyllähän ne kasvoi aiak isoiksi ku kaveri vegetteli vielä kuukauden päivät hydrossa pistoista. Tuolla mun galleriassa on sinä kuvassa aika tuoretta budia ja viimeisestä elossa olevasta kasvista ei ole enää mitään jäljellä. :nono:

Valtavat budit ja isoin cola oli 1/3 sisältä ulos saakka homeessa,
eikös Matisyahu:lla ollut tuota hometta kanssa isoimmissa budeissa?

Siellä oli vaan yksi oskoillova tuuletin joka alhaalta ylös ilmaa liikutteli joten omaakin syytä homeessa oli, mut ei ne mulla kasvaneet. :p

Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
perakko said:
niinku vanha sanonta menee: ei se tyhmä ole joka myy, vaan se joka ostaa.

Juurikin näin. Mutta on se kyllä ihmeellistä tuo ihmisen käyttäyminen välillä, itekki jaellu tonne erinäköstä roinaa (paremmalla ja huonommalla menestyksellä) ja sit ku jotain pyytää takasinpäin niin tulee joita 'joo saat jos tuot parikymppiä haisulia mukana' mitä jengi niiku kelaa sillei. Yks käsi raapii toista tai muuten se lyö päin näköä. Ymmärrän jos alusta alkaen suhde on perustunut valuuttaan, mutta jos on stuffia annettu/vaihdettu niin sillein sen pitäisi jatkua. Sillälailla verottajakaan ei pääse antimiin käsiksi. :bashhead:

1851400-stig_dogg-stigidilaatio-fi-2007-front-uc.jpg

Last edited:

Underground

Active member
No joo itse en erikseen kieltänyt siementen myyntiä, joten turha tässä nyt on mitään meteliä nostaa. Niinhän se menee, että kaikki mikä ei ole erikseen kielletty on sallittua. Jatkossa vähän viisampana sitten.

Oon mäkin oman osani saanu siitä, että ku vaikka muutaman roinaa antaa heittää, siinä sit sanoo et saisi ite jeesiä tarvittaessa ne tekee näin :Bolt:
Säälittävää toimintaa. :cuss:
Moni on kussu omille kintuille, ei tipu mitään enää niille jotka ovat tehny tehneet.
Ei jaksa enää ressailla tollasista, mut kyl ne vituttaa silti välillä. :badday:
Kusipäät olkoot omillaan ja ite omilla. :canabis:

edit: juu, tuli tuimasti mullakin aamutuimaan ku luin vaan noi jutut...
No nyt aurinkokin näyttäytyy ja savua on. :joint:
ite mä ne pavut halusin.

Last edited:
K

Kukkamaisteri

Dodiin, kaksi kolmesta puskasta on korjattu, Apollosta tuli 100g ja SSH 60g. (märkänä ja trimmattuna 660g)

Toinen SSH tiivistyy selvästi pitempään joten se jäi vielä 11. viikoksi, arviolta 80g.

Hitusen kevyt tulos kesähelteistä johtuen.. mutta hyvä silti!

:jump: :rasta: :bashhead: :dueling: :tongue: :friends: :smoker:

Last edited:
K

Kukkamaisteri

Olo on kuin Nalle Puhilla hunajavarastollaan talvivarastojen ollessa uhkeimmillaan. =)

:lurk: :lurk: :lurk: :smoke:

K

Kukkamaisteri

Jep-jep... kaikkineen Quarterpaunderin verran tuli polttovalmista höystöö. =)

Seuraava sukupolvi tulille; 2xSuper Silver Haze & 2xApollo11 kloonit.

Card

New member
Tuli vaan tässä mieleen, että on kyllä aika tehokkaasti suomalaiset vallanneet tämän pohjoismaiden-osion...
Mistäköhän lie johtuu? :confused:

Yellowmoon

Active member
Card said:
Tuli vaan tässä mieleen, että on kyllä aika tehokkaasti suomalaiset vallanneet tämän pohjoismaiden-osion...
Mistäköhän lie johtuu? :confused:

Jaaa... kai tässä on vain päässyt käymään näin... ne anto tämän meille omaks leikkikentäks kun ekana täällä oltiin. :rasta:

ai että, viimeiset lr#2 muruset tulella ja paasto edessä. :badday:

Last edited:
Terve Soumi ja soumalaiset! :wave: ei vaan siis. oonhan mä täällä jo jonkun aikaa pyörinyt ja lukenut juttuja, mutta en ole uskaltanut suomi foorumiin kirjotella. Tajusin vaan just tuossa miettiessä että tää nyt on mun turvallisuusriskeistä pienin...

Luupatkaa allekirjotuksesta kasvatussetit.:canabis:

Tervetuloa vaan Abstract Pillow joukkomme. :wave:

Mukavan näköinen pieni setuppi sinulla on ainakin ja C99 lajike. :rasta:
Onko tuo 125w Esli valona sulla?

Sain scrogin kehikon kaverilta ja laitoin eilen narut siihen eilen.
Puukehikko 65 x 45cm joka menee tuonne nortille, se haaratuu todella hyvin
ja liekö siinä syy ettei kalichara oikein kasva? hmm..
Sativan ja indican erot kuitekin syynä vai? Auttakee!
Grapet pitää äsitten tunkea tuollaseen 31l lootaan kasvamaan erihuoneeseen kun nyt ovat vaan villoissa ollut tuolla valon alla 16h valossa.

Kalicharan saisi vielä pois, mutta sitten pitäisi tehdä tosi iso nortti ja valo ei riitä moiseen.
Modaan tuota pönttöä vielä niin, että siihen viereen tulee grapet kukkimaan kunhan ovat päässet teini-iän yli ensin. :D

Last edited:
P

perakko

moro sinsemilla!

harmi ettei kalicharas meinaa oikein ottaa tuulta alleen. voisitko vähän selventää vielä kasvuoloja, sain semmosen käsityksen että sulla on nortti ja tuo kalichara samassa hydrossa? jos näin on niin homma kai on vaan siitä kiinni että kalichara vaatii erilaisia määriä lannotteita jne kun nortti. voithan sä esim tietysti kaivaa sen kalin pois sieltä ja lyödä vaikka multiin...