What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tervehdys Suomalaiset!

G

Guest

Eipä kestä. Suomenkielessä on muutama hieno sana ko ihmisille. SAATANAN VERENIMIJÄT!
Hyvä ettei tulla pollityllä autolla kylään.

Ei sitä ilman lannoiteita kannata jättää. Tulee shokki kasville.
Laita sitä grow´ia ja muutama tippa superia niin kasvi palautuu nopeammin.

Kyllä ihan tavallisessa vesijohtovedessä on kaikk hivenaineet mitä kasvi tarvii.

Minusta kaikista paras olisi jos litkut vaihdettaisiin kun kaikki lannoitteet käden ulottuvilla.

Huomennahan on jo perjantai..

C

G

Guest

Tuo kehikko on hyvä ajatus.

Olen joskus nähnyt että scrogi on viritetty kasvatusastiaan seinäkiinnityksen siasta.

C

Last edited:
G

Guest

nii taidan ootella huomiseen tänään rupeen värkkää tota verkko tuttuu ja paan taas updeittiä ku saan kyhäilyn valmiiks \0/ kädet ilmaan prkl ku vaan nii kylmä tuol ku joutuu mehtään mennä ku yleensä lusmuun vaan himassa no mut pikku narttujen eteen pitää vähän kärsiä ni ne sitten palkittee ku ovat valmiit :chin:

G

Guest

:dueling: niinhän se menee mut onneks löysin rimaa tuolt kaapin pohjalta ni ei tarvii lähtee mettään ku kyl naapuritki kyylää ku tuo metäst himmaan jotain paju rimoi pitäs men illalla yöllä ja se ei oo mun juttu ollenkaan mut illalla pääset ihastelee mun ratkasuu ku saan taas kameran

G

Guest

:pointlaug menin sit katkasee yhen oksan prkl ku yksinään hommailee ni kaikkea saattaa sattua no mut sain pahan srogin pysymään paikoillaa ja onneks oli ala oksa :chin: taitaa olla maistien aika ( :woohoo: vitsi mut ei kuitenkaan)

G

Guest

:wave: tollanen tost ny tuli ku adhd potilas ykkinään vääntää

:chin: taitaa olla pysyvästi tossa ny noi puu hässäkät ku pulttasin ne ylä ruukkuun kiinni l raudoilla

G

Guest

Nyt on liikkumisvaraa.

Menikö oksa maistiaisiksi jo?

Joskus on katkennut tai taittunut oksa niin korjaus on onnistunut veteen kastetulla paperilla. Siitä tulee kuin kipsi.

C

G

Guest

joo se irtos kokonaan siintä ite oon ennen laittanu muutaman tulitikun varren ympärille sit maalarin teippiä ku on tullu murtumia ja tuol se kaapin pohjalla viel kuivumassa saa nähä et sanooko toi mitään :chin: edittnä tähän pereen et kyllä se sain silmät roikkumaan ja vedestämään :woohoo:

Last edited:
G

Guest

Mr.DeFsTeR lähetti terveisiä että älkää folioiko liikaa, elämä jatkuu ratsian jälkeen, ja alta viikossa on uudet setit yleensä kähisemässä! :wave:

Hyvää tulevaa vappua kaikille!

G

Guest

Lähteekö kasvatusvehkeet laitokselle vai ovatko siannahat saaneet lisää aivosoluja sielläpäi?

C

G

Guest

Ööö, polttimo + osa mömmöistä + gammat + dormicumit + aquafarmi + siemeniä ei sika parrat löytänyt :violin: HAHAAH! .. salviat filmipurkissa luulivat raukat marihuanaksi :pointlaug Vanhoista kasvatuksista ku kysyivät nii olivat kuulemma kaikki uroksia ja leikattiin nitkupäissään vegevaihees ja poltettiin. Oikeudenkänyti ei vieläkään ole ollut.

:bat:

Minun kautta tulee sit outdoor flixejä touko-elokuus defsterin touhuista.
(luvassa on iso pelto suomessa kukkivia kasveja 200km päin korpea)

G

Guest

Kovin kirjava on tuo takavarikkokäytäntö.

Etelässä kyllä jätetään pienissä kasvatusmeiningeissä vehkeet rauhaan.

Kommentteja olis mukava kuulla.

C

G

Guest

Eivät varmaan olisi olleet niin tosissaan ellei defun ystävältä tosiaan olisi löytynyt se vajaat 2 heimoa a:ta, se pisti isot rattaat pyörimään tässä kaupungissa ja kenellekkään ei annettu yhtään armoa. Silti oli aika huvittavaa miten paljon jäi 2 "huippu" huumausaineisiin erikoistuneelta etsivältä jäi huomaamatta niin tärkeitä juttuja, monessa asunnossa ja monessa jutussa jotka yhdisti syyllisiä jnpp. Jos itse olisin ollut etsivänä olisin ratkaissut kaiken hetkessä, siis niin pahasti olivat harhateillä. Voin ilmoittaa koska käräjät on jos jengi haluu tulla kattomaan ja ottamaan oppia. Täytyy sanoa et poliisi / etsivät / koko systeemi on tosi pahasti hukassa niin hintojen annoksien ja ylipäätänsä H kaupan toimivuuden kanssa, asia valitettavasti tulee muuttumaan kun nykyään tärkeästä vasikoinnista voi saada suuren palkkion (nii siinä samalla sit kysytään miten tuodaan, miten menee jakeluun ym), tai suuren ja suuren mut narkkarille monen päivän annos + et itse saa olla rauhassa. Vasikat on jo tiedossa ja jotain kostoa / pelottelua on tapahtunut kuukausien aikana. Oikeudenkäynnissähän se sit 100% varmasti selviää kuka on puhunut ja mitä kun pöytäkirjat julkaistaan. Homma menee niin et lievempi tuomio oikeudessa ( kusetusta ), tuomio kadulla / piireissä 1000x pahempi, siinä menee perhe sukulaiset läheiset, ihan sama, ketä peliin ryhtyy kantaa myös vastuun. Vasikointi helpottaa sillä hetkellä mutta kostaantuu pahasti myöhemmin. Esim tää mun lapsuudenkaveri, joka ei siis ottanut syitä niskoille, vaa veti mut ja monet muut siihen mukaan, koska pelkäs tuomiota ja lähti poliisien peliin mukaan, ei vielä ole kärsinyt rangaistustaan, sen hän tulee tekemään vankilassa tai siviilissä. Moni turha käry kävi ku mies piti suunsa kii ja moni vielä turhempi kun hän innostui tekemään "diilin" poliisien kanssa. No joillekkin ½ vuotta lyhyempi kakku on tärkeempi kun oma pikkuveli esim.
:fsu:

Voin myös sen verran sanoa että tämä sankari innostui jopa epätoivoisena / psyykattuna ja peloissaan ilmiantaa oman "isäntänsä" joka koostui kokonaisesta rikollisliigasta, voitte vain kuvitella mimmonen tulevaisuus hänellä on vankilassa esim.

Joo mut palaillaan.

T:D defu!
:wave:

G

Guest

No joo, hieman tässä poikettiin asiasta.

Oma arvaus tuosta tapauksesta

C

Latest posts

Latest posts