ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Olen ajatellut laittaa kukitukseen ihan muutaman päivän vegellä.. eli toivottavasti tuo tila riittää
Kaappi on kuitenkin scrogia varten paljonpaljon kätevämpi, mutta kokeilla pitää.. ei sillä sadolla ole väliä ainakaan tässä vaiheessa. Pidän ic:n suomi puolen ajantasalla.. ainakin kunhan kerkiän.
Ei vittu. Mitä vittua voin tehdä, kun tuo kasvihuone nyt on mikä on, eli vanha sauna, joka tuoksuu saunalle, ja siitä jäi ainakin kuivattaessa siellä, mitä en enää ole yhden kasvin jälkeen tehnyt, niin sellainen maku, kuin se on se liiterin/saunan haju...vituttaa, saako tuota mitenkään pois siitä tilasta/budeista tai ettei se tarttuisi??+!? Salakavalabaklava tietää mistä turisen, ei se kaamea maku ole mutta sellanen tunkkanen mikä kunnon etnohipeillä yleensä siinä kuitusativassa on, eli sellanen mummolan maku, joka ilmenee itse tilassa selkeänä mummon tuoksuna. Ottakaa sitten siitä selvää.
Ilmastointi päällä yötä päivää nyt, kun alkoi vituttaa, nyt syön keksejä.
Ongelma jokatapauksessa, miten toimitaan vittu saatana?
No, ei se oikein tähän pulmaan ole ratkaisu ja en nyt menisi sanomaan että se mitään kauhean hyvää on se vesicuretettu kukka, mutta kiitos ideasta kuitenkin, ajattelin lähinnä että rakennan tuohon autotalliin uudet tilukset, siellä olisi betoniseinät eikä siellä haise ainakaan saunalle, jos vielä pesisin seinät jollain myrkyllä ja maalaisin kaistamaalilla seinät valkoiseksi ennen kuin rakentasin mitään niin sitten ehkä pääsisi hajuista eroon. Vituttaa vieläkin melkoisesti.
Olen kyllä, ja sama juttu, se maku jää sinne kummittelemaan...tuttu ilmiö, on tullut vastaan useammankin kasvattajan kohdalla...kävin just mittailemassa autotallia, siellä ei haise kuin bensa prkle.
Tulumi, onko sinulla kokemusta muista hasiksen teko tekniikoista? Olen itse todella kiinostunut hasiksesta ja hasiksen teosta. Ainoastaan olen kokeillut Bubblebagilla tehdä hasista ja siitä ylläriylläri tulee todella laadukasta tietenkin todella paljon lajikkeesta riippuen.. Onko sinulla mitään konstia millä tuon hasiksen tuoreuden saa pidettyä? Vaikuttaako hasiksen puhtaus(kasvimateriaalin määrä) myös sen notkeuteen? Kerro ihmeessä jos omaat jotain tietoa.