ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Okay jeg er ikke ny dansker, faktisk er jeg jo old news .... nå men jeg ville bare lige sige Godaw og sige hej, har det godt og der er indtil vidrer ikke rigtig sket noget siden jeg var på forsiderne. Jow jeg ryger lorte plade hash nu istedet for top dank weed, okay okay fin moroccan pollen ikke lort lort, men stadig ikke det samme som homegrown n' bubblehash. Men sådan er staten jo, det er meget bedre at støtte organiseret hash handel end at forsøge at dyrke lidt weed til sine venner
Overvejer godt nok at tænde en lille 600 watt, men ved ikke helt om det er safe inden jeg har fået dom for det andet. Utroligt nok blev jeg aldrig raidet på min privat adresse, så fik pakket mine 3 rum der hjemme ned og startede med at arbejde.
Står godt i sagen tror jeg da, jeg har jo ikke stjålet strøm og sådan noget, så er kun sigtet for besidelse for 100 gram og medvirken til produktion af Cannabis.
Jeg vil gerne sige tak til panserne for at sende billederne ud i pressen samme nat, så alle dem jeg har designet og hjulpet med at bygge systemer for i de sidste mange år, fik en heads up og kunne pakke sammen!
håber din sag og straf bliver mild. det eneste "forkerte" du har gjort er at tage brødkrummer ud af munden på et par rockere, bander eller terrorister i en slyngel stat.
håber du bliver aktiv her, med eller uden det grønne.
Alle burde se den udsendelse der kører nu fra National Geograpic om skunkfremstilling i Californien angående lovliggørelse til syge-det er bare skove af planter se det hvis muligt..
En hurtig søgning på youtube og jeg fandt det her. http://www.youtube.com/watch?v=-og_J14xDFo
Kan det passe at det er samme program? Til os der kun har Dr1 og Tv2 har vi i det mindste youtube
hey, har altid vidst at ICMAG var et stort forum men har ikke rigtig haft kigget ordenligt på det. men nu da dcf er lukket er det en god mulighed for at stiftet bekendelse med sitet her.
Hehe,jeg kender ihvertald en bruger der ikke er kommet ind i varmen igen..
Men velkommen til de nye, jeg håber i vil blive lidt aktive her på icmag, specielt på de internationae forummer, så de kan se hvordan "the Danes" dyrker deres gode urt
@esbe ja jeg er en værre en, sådan at tage marked fra de organiserede. Spammede det danske marked med rene vare, uden pesticider og diverse skadelige tilsætnings stoffer man finder i plade hash. Slemme slemme SLEMME mig! Jeg tror straffen bliver okay mild men ved det jo ikke, kan bare se at de fleste større sager er de dømt for at stjæle for 500-750.000 kr strøm eller mere. Jeg har jo ikke stjålet noget, næææ der blev betalt 25-30.000 kr i strøm om måneden. Så hvad har jeg gjort andet end passet nogen planter, ikke rigtig noget og længer er den ikke i min bog. Så får vi at se hvad dommeren mener om sagen.
@Sqbabnu jeg blev budstet på en farm, vil ikke komme nærmere ind på det før sagen er overstået. Har fået fjernet min profil, mine tråde og den lidt latterlige debat der opstod efter "jeg" var i pressen, så der er ingen grund til at rippe op i det og få folk til at skive en masse om det igen. Når det er sagen er slut, så skal jeg nok uddybe.
@jinxx jow tak mester, nu er jeg jo ikke ligefrem ny her på siden eller canna grow scenen, men alle venlige hilsner er velkommen. Hvis du har noget spørsmål om cannabis du mangler besvaret, så kan du bare spørge mig og slippe for en tur til oaksterdam uni. Jeg har fået flere job tilbud fra californien m.fl. efter jeg blev budstet, både inden for dyrkning og som underviser. Så havde jeg ikke børn, så var jeg sku flyttet og sagt haha til retten og panser spasserne!
Anyway jeg tager det hele med løftet hoved, jeg har ikke gjort det her i mere end 15 år for bare krybe når det går galt første gang. Jeg føgler jo ikke engang jeg har gjort noget forkert, har jo ikke gjort nogen noget eller på anden måde tvunget eller snyt nogen.
Jeg tager min straf, hvad de så end giver mig. Så får jeg måske tid til at skrive nogen af de bøger jeg flere gange er blevet opfordret til at skrive, det vil jo gavne både mig og canna grow kulturen. Selv om det ligger i panserne varetægt pt. har jeg jo stadig mange års matriale og billeder til at skrive flere bøger, det er de tvunget til at aflevere tilbage efter sagen.
Kan ikke lade være med at tænke på en ven som John Sinclair som fik 10 år for 2 joints og sad flere år i fængsel i USA, så i perspektiv er det da ingen ting hvis jeg får et år eller to. Ikke at jeg har lyst til at spjælle, så tager jeg gerne en for holdet! Det er mine unger der kommer til at lide mest, de forstår det jo ikke.