What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Green Baron

New member
TAKKER alle sammen.

Jeg skal lige læse og studere siden her lidt, så skal der nok komme en MASSE ævl herfra.!

Jeg er så MEGA meget ked af at sige det, men jeg føler at DCF er blevet invaderet af "Noobs".

Så jeg skulle have mig et nyt growforum og det blev her.

BTW. har lige høstet i haven. WOW

doktoren

Active member
Vi er helt enige GB... DCF er ik andet end " hej, kan jeg dyrke hashplanter med 1 sparepære " haha

Er glad for endelig at se dig her på siden! Der er alt det info man skal vide om canna, plus det løse :D Håber du poster nogle billeder af dine tøser....

Dok - som e,r på vej i den lokale "hemmelige" å, og fange en salmo trutta, eller måske en salmo salar :)

L

lalandia

TAKKER alle sammen.

Jeg skal lige læse og studere siden her lidt, så skal der nok komme en MASSE ævl herfra.!

Jeg er så MEGA meget ked af at sige det, men jeg føler at DCF er blevet invaderet af "Noobs".

Så jeg skulle have mig et nyt growforum og det blev her.

BTW. har lige høstet i haven. WOW

Det kommer i stimer GB. Men jo det er rigtigt og ærgerligt da jeg ser de "gamle" mindre og mindre derinde :fsu:

Det kommer i stimer GB. Men jo det er rigtigt og ærgerligt da jeg ser de "gamle" mindre og mindre derinde :fsu:
desværre er penge hvad det reelt drejer sig om i den her branche

penge fra frøsalg og fuck hvordan man så behandler folk på sin vej

noobs er der flere penge i da de bare køber ind og så kommer alle spørgsmålene om dyrningne bagefter

de "gamle" er enten banned for længst fordi de stiller de "forkerte" spørgsmål eller køber deres frø de "forkerte" steder osv
ellers er de selv skredet forlængst

tro mig, jeg har været på dcf før i tiden under andet navn...

herinde er det som sådan ikke meget bedre og jeg foretrækker steder som SS af samme grund ( måtte dog lave ny bruger fornyligt pga glemt pw)
jeg har luret med herinde i lang tid som gæst og var sku noget chokeret for et par mrd siden da der røg en masse danskere herinde fra, og ikke mindst den måde det skete på og den behandling de sidenhen fik fra andre danskere ( og ikek mindst den måde det censureres væk bagefter som intet var hændt, thats the most scary part)

money makes the world go round....

jeg dyrker selv semi kommercielt og diskret ( ingen billeder offentligt og få til privat brug)

jeg dyrker til eget og venners forbrug, og sælger da også lidt i ny og næ, dog begrænset, men kan jeg snyde Bil Laden af og til for lidt små penge så gør det mig da glad)
dyrker også frø fra danske IBL's, men det er svært at komme af med dem da forhandlernes grådighed straks træder i kraft så snart de bare kan lugte penge ( og at de forsøger at fucke avleren er desværre mere reglen end undtagelsen)

jeg går og håber på der snart dukker et nyt sted op med en mere afslappet holdning til frø og hvor også små private avlere kan komme af med deres frø uden alt det bullshit de udsættes for på de eksisterende sider, så indtil da ryger frøene i fryseren efter høst og tørring, og så må vi se hvad fremtiden byder

jeg håber på en nordisk/europæisk frøbank for også de helt små private avlere, lidt ala SB, men uden alt det grådighed, censur og bullshit der hersker pt

indtil da så lurer jeg mest ;)

Green Baron

New member
Jeg kan faktisk ikke være mere enig.

Jeg har været med fra start af dcf. også før dcf var der hvor vi sad på ARVIDS side og chattede.

Jeg er lidt skuffet over den stil DCF kører nu.

Jeg har faktisk gået med tanken om at lavet et frøbank system.
Men er bare ikke kommet vidre med det.

doktoren

Active member
SeedBreeder : Er også med dig her !!

GB: Det var sgu tider dengang i 2001 (så vidt jeg husker) hehe, Canna-scenen er godt nok eksploderet siden hen!

man kan åbenbart ikke sende pb'er herinde før et vist antal beskeder?
sikkert også noget penge, censur halløj ;)

og dog
man kan lægge en besked via Reputation der kan læses under My ic
lidt besværligt, men bedre end ingenting

ps
jeg ved ikke hvor mange indlæg man skal skrive for at få normale bruger betingelser på sin profil, men jeg må vel bare spamme derudaf ;)

doktoren

Active member
EY !

Man skal skrive 50 posts for at ku PM'e... Så det er bare med at spamme som en moderknepper indtil de er nået!

DOk

Green Baron

New member
GB: Det var sgu tider dengang i 2001 (så vidt jeg husker) hehe, Canna-scenen er godt nok eksploderet siden hen!
Er du da vims mand.!

Jeg husker tydeligt da jeg skulle skaffe mine første HPS lamper.
OMG
Det er nok 12-13 år siden. lol Det var sku da næsten som at købe dope.!
Det skulle foregå i TOTAL hemlighed.
Jeg fik dem igennem en der kendte en som engang mødet en som viste hvem der havde nogle lamper.?????

ALT var UMULIGT at skaffe.
Men nu kan jeg gå ned i føtex og købe de meste af det jeg skal bruge til et grow. ha ha

doktoren

Active member
Lige præcis GB....

Tager du et smut i Bauhaus, kan du købe alt det du skal bruge til et grow.. Det er så simpelt efterhånden. Tingene har godt nok ændret sig markant!

Nå men, jeg vil ned og fange nogle aborrer på min lille klasse 3-4... Det er sjovt :D

DOK