What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Copland

New member
Mange tak for velkomsten alle sammen....

Paddi: Rigtigt spændende tråd, den bliver spændende at følge... Udendørs er the way to go:yes:
Virkeligt nogle imponerede damer du havde gang i sidste år!!

brian

New member
Heysa alle sammen.

så kom jeg sku også ombor her :)

men savner nu lidt dcf, da jeg er helt ny og grøn i faget, men planterene ude i haven gro nu meget fint sys jeg..

god røg her fra til alle jer :p

Hed DALMA på Dcf.

Xpert

New member
Hej med jer alle sammen, nye som gamle, jeg ser mange kendte navne. Det er hyggeligt :)

Har haft en bruger herinde i et stykke tid, men aldrig rigtig fået deltaget aktivt i debatten. Det vil jeg nu lave om på med opdateringer omkring hvad den danske muld kan frembringe af lækkerier samt andet godt.

Jeg ønsker jer alle sammen godt groheld og en god sommer

Med venlig hilsen
Xpert

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
velkommen alle, håber i får en god tid her på verdens absolut bedste cannabis forum

dougwilson

New member
DCF

DCF

Jeg synes det er for langt ude at lukke et forum pga. det. Hvad hjælper det at lukke et cannabis forum pga. et forslag om tvangsmedicinering?
Der sidder en masse brugere som bliver holdt for nar, fordi det arbejde de har lagt i deres grow-tråde, med information, billeder, hjælp til andre osv. bliver slettet. Samtidig er den enorme mængde information, som brugerne(!) har leveret til siden pludselig væk.

Som jeg kan forstå er det ikke første gang forummet bliver lukket. Jeg kan forstå at der er en stor respekt omkring frøbossen fra de gamle brugere, men jeg har svært ved at finde ud af hvorfor? Det er ikke manglende respekt, men jeg er nysgerrig efter hvorfor.
Hvis manden har så meget noia, hvorfor lader han så ikke andre tage over?

R

Remmo87

Jeg synes det er for langt ude at lukke et forum pga. det. Hvad hjælper det at lukke et cannabis forum pga. et forslag om tvangsmedicinering?
Der sidder en masse brugere som bliver holdt for nar, fordi det arbejde de har lagt i deres grow-tråde, med information, billeder, hjælp til andre osv. bliver slettet. Samtidig er den enorme mængde information, som brugerne(!) har leveret til siden pludselig væk.

Som jeg kan forstå er det ikke første gang forummet bliver lukket. Jeg kan forstå at der er en stor respekt omkring frøbossen fra de gamle brugere, men jeg har svært ved at finde ud af hvorfor? Det er ikke manglende respekt, men jeg er nysgerrig efter hvorfor.
Hvis manden har så meget noia, hvorfor lader han så ikke andre tage over?

Han har det åbentlyst ikke så godt for tiden. Jeg er sikker på at hvis han var ved sine fulde fem ville han ikke havde reageret som han har gjordt.
Så man kan vel sige at han ikke gør det med vilje.
Lad os håbe han snart får det bedre, og lader nogle andre overtage så han ikke får det sådan igen!

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja puha man kommer da på prøve her med det engelske det avv

savner nu DCF

hm

kom til og ville deltage i konkurrencen om månedens foto og var så smart at indsætte et foto fra en strand altså uden folk på,da det var fra kl 04 Morgen-men pinligt sgu da og så skulle rode sig ud af det igen på engelsk og ja hold da op,det er den store verden det her altså.Men de vidst flinke nok-fik da ingen hammer i hovedet-nu har jeg prøvet igen men nok forkert.Noget nemmere med det Danske sprog

L

lalandia

Har skrevet lidt med thc idag....siger der går lidt tid før forum kommer op at køre igen..så der er håb forude omend der måske går lidt tid

grow in peace all

ST1

New member
Hej alle - så fik jeg også oprettet en bruger herinde :) På DCF var mit nick Stonern, men valgte det nye nick da stonern ikke lyder rigtigt på engelsk. Har først lige opdaget at der er et dansk underforum, så det var jo en glædelig nyhed; det er alligevel meget rart med nogle kendte ansigter på dette store og farlige forum :p

jinxx

Member
Må sige jeg er ved at være ret glade for de her forums. De virkede lidt underlige og skræmmende i starten, men efter jeg er blevet lidt mere vant til dem er jeg bare begyndt at sætte pris på alt det information der er herinde.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke savner DCF, men jeg synes helt sikkert de her forums er en god substitut. Specielt efter der er kommet så mange til fra DCF. :D

Og velkommen til dig også ST1, var jeg da lige ved at glemme. Er nok ved at være lidt for træt. :joint:

Last edited:

DGI

New member
Ja så er jeg også etableret herinde. Ærgerligt med DCF men jeg krydser fingre for at det kommer op og køre igen. Og god bedring til THC herfra.
venligst DGI aka DenGaleIrer

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
ok, nu stopper person snakken guys. dcf er nede, men jeg er sikker på at det enten åbner igen eller at dataerne i det mindste gemmes.

nu er det rigtige tidspunkt hvis der skal skabes alternativer til dcf på dansk. jeg vil opfordre folket til at tænke fremad i stedet for at snakke enkelt personers sindstilstand og et forum der ikke er online.

velkommen til alle nye her! jeg vil anbefale at bevæge sig på opdagelse i de engelsk sprogede forums også.