As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together!
Join ICMag Discord here!
More details in this thread here: here.
ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
LMAO Éasy M8 Nu har du sku styr på det hele
Btw Jeg blev lidt forskrækket lige før, har du tænkt dig at skære i dine rødder ? Easy du beskære jo ikke et æble træ fra rødderne af hehe så skal du da grave det op først
Rødder er jo hjertet Be carefull
Men elsker fangsten, Meget kreativ??? er du folkeskole lære hehe
NR 2 endelig ved og være færdig men sikke et lortegrow
Lidt bedre
jo NellaK det skam alvor iht og skære i rødderne,der er bare ikke noget og opnå ved det,når det er fra jiffy af og den ville kunne klare det,kan da godt gøre det på et tidspunkt.Skal man revegge,ville det være et plus.skulle man flytte et æbletræ,så ville man osse skulle skære rødderne over ca et halvt forinden.har læst på det NellaK skam..og nej ikke skolelærer og heldigvis ikke.
Ah kan blive bedre,tror det er det sorte i baggrunden,der driller så det ikke kan fokusere præcist nok,må komme an på 1 prøve-Men Tak,den smager rigtig godt
Det viser sig,den 2 af de 2 som klækkede ud af 10 frø,osse er en dame,det altså så heldig kan man da ikke være og de er blevet flyttet rundt dagligt og blevet forstyrret meget og alligevel Hunkøn,der er bare et men,den første kan ikke vokse mere,der ikke mere plads til det ganske enkelt,den vokser for hurtigt og må lægge den ned snart.
Grats med damerne , Det skader dem ikke at flytte dem rundt slet ikke hvis det for at følge solen eks , det gør jeg altid med damerne i baljerne , de fiser rundt i haven hehe . Men fedt 2 eneste er damer ,
Lucky mofo
Det skader dem ikke at flytte dem rundt slet ikke hvis det for at følge solen eks
Jo tak NellaK det ikk så ringe,med 2 ud af 2 og det har jeg ladet mig fortælle af en,som jeg vil betragte som en rigtig groer,ingen forstyrrelse af dem i de første 6 uger,hverken ompotning eller end flytte dem,det skulle forøge chancer for hunder : ) meget,men jeg ved det ikke,er jo ikke en plante såå,men synes det lyder rimeligt fornuftigt.Men du har da ret i,det godt og flytte på damerne,så de følges solen-åå my God.
Den går amoK,der er godt nok fart over den,ikke plads til den,men med lidt fiskeblink,så går det
Dårligt skudt ja,men hvad,bare det og se lidt plante igen,herligt og så om 4 uger ca-så bør den give en del,kanon til scrog,den fylder altså for meget til i mit lille telt og mange har lige slået rødder i potter og skal til og finde vej ind i teltet,der bliver klemt derinde.Den dufter godt,ikk af så meget,spændt på den JA
Grogodt
og hvad betyder Mofo så NellaK ? der godt nok mange ting,nå behøver heller ikke vide alt.
De vilde ville vide,hvad de hvide vidste nej bedst og gå igen : ) ikk al det dril her
Meen hvornår er det et hav-hvornår en sø ? er det størrelsen,der gør det eller dybden måske ? eller pga saltindholdet ? kan en sø være saltholdig ?
Hvornår bliver en Bakke til et bjerg,hvor skilles der ligesom,hvorfor det en sti og ikke en vej ? nej stiafsted--fået røg og så rabler det ligesom hos Toker,det river og rykker i kraniet.Men måske en Søhest,det ka være
jammen håber en sø er en der er omgivet af land og hav omgiver land men der findes både salt og ferskvands søer nogen af dem er brakvand´. det sidste må jeg være dig svar skyldig men skoven kan du kun gå halvt ind i for ellers går du ud igen