What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hygge ude som inde og lidt til

Status
Not open for further replies.

Easygrowing

Active member
Veteran
Det må vel være 1 cm SP ellers bliver det vel tern ala de der Crocutoner tænkt på Fransk,men ved det ikke

og ja NellaK,kender det ret godt,det tapet der,jobbet som maler og stødt på det der og der er nok ikke mange,der sætter det op mere : )

picture.php

Ang krummer og mad-Det er mad ud af huset det her

Hygsom aften

Det har du da ret i det med skovenind og skovud NellaK ja der er så meget og gå i tankespind over,hvis man vil.
Hvordan får man Tefal til og sidde fast,når intet kan sidde fast på Tefal osv osv

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

Bagerst højre den anden af de 2 EB,er som så osse er en Dame
bare i en lille mindre end 2 L potte og den lige opad endnu en
Nr 2 må hellere finde på et rigtigt navn til den,den er kommet for at blive så og sige og skal da ud i haven til sommer-hold kaje
ja
picture.php

Kan rigtig godt lide den,den siger ikke noget næsten helt lugtfri,meen heller ikke sukker på endnu,men lige om hjørnet og så går det helt agurk
picture.php

Ja den er god nok.

Kan da osse godt li dig NellaK,når det skal siges på den måde :dance013: snart Mart*S* og ikke alt det gødning Toker bare kærlighed historier og lidt vand,så viser Eb hvad den kan og den vil frem,der 3 mere ialt på vej af Eb hm og 2 stk,s nr 2 hmm-går nok og kan ikke finde det hoved Paddi,tømt skraldespand og nej,det må ikke være væk,må det ikke

Easygrowing

Active member
Veteran
Tja vel er de så Paddi-overflødige på is ihvertfald,men omvendt
så man fri for og skulle lugte af fisk og kan så dufte hamp istedet for :tiphat: så de tjener da et formål,fluerne kan jeg måske påsætte osse,for og kunne skræmme insketer væk ? nå ikk,nej de bliver så bare i æsken.
picture.php

Det sølvpilen som bruges for det meste,men ikke den orginale,de flotte,når de er nye,men maling holder ikke,sådan er det med kopivare.
picture.php

Men Eb holder
picture.php

picture.php

Glad for den,selv om den fylder lidt meget og den laver sukker fra igår af og fået sirup idag og må se,om den så stejler over det eller fortsætter.Tak Eb :dance013:

Fisker du ikke Paddi eller har gjort ?
Nå men god Fredag til alle

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Smukt easy.....sjovt du nævner fisk og hamp....jeg ryger lige lidt chocolope og spiser tørfisk samtidig.... nam nam....eller puha....hmmmm???? Hehe

Jeg er en gammel fisker easy bro men har aldrig brugt en blinker som nedbinding.....men kan godt se at det virker!

og fredag og torsdag aften

toker

N

NellaK

Smukt easy.....sjovt du nævner fisk og hamp....jeg ryger lige lidt chocolope og spiser tørfisk samtidig.... nam nam....eller puha....hmmmm???? Hehe

Jeg er en gammel fisker easy bro men har aldrig brugt en blinker som nedbinding.....men kan godt se at det virker!

og fredag og torsdag aften

toker

LMAO du sku ikke rigtig klog er det lidt ala beef jerky de tørfisk ?
Kendte engang en lille foxterrie hvergang vi gav den en tørfisk pissede den på dem hahaha hver gang :jump:

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

Gu virker det med fiskerblink Toker,måske vi snart for fisk og se hænge til tørre på stativet og om 2 uger cirkus,så den færdig

picture.php

God weekend ja

N

NellaK

Dine damer bliver damn sticky my friend .....Fiske grej eller ej.....vi elsker vores røg...

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja Lolli

Endelig en plante som giver noget og tænk,den har kun vegget ca 1 uge fra den kiggede over jorden-teltet er 1.2 M højt og den ville slet ikke kunne stå oprejst og den er spøjs
for den er næsten lugtløs og ser frem til og smage,om den så osse er smagsløs eller ?
Topper nok 1 af de 4 der er af den på vej nu og laver scrog på den,for og holde den nede
hvis den er værd og dyrke vel og mærke,ved det vel om 12-14 dage : )

Men tak og lige over M8 -imorgen er tid for og prøve Lørdagsslik yesss : - /

sov vel

L

lalandia

Tja de er sq mærkelige de planter engang i mellem..Har lige måttet smide 2p og strawberryblue i bloomteltet da de begyndte at blomstre under 18/6..hmm. Nå men de bliver dusket af en BubbleChung han jeg lige har fundet igår. Har heldigvis en hun der er i blomst også, som startede for tre dage siden, så det passer fint sammen. Og der sq også en DP x UK08 tøs der er gået i blomst samtidig, så den skal også have et lille knald. Den skal så i haven i år...Glæææææder mig for vildt.

sov selv vel ven..ellers står du bare op og snupper lidt lørdagsslik.

N

NellaK

Tja de er sq mærkelige de planter engang i mellem..Har lige måttet smide 2p og strawberryblue i bloomteltet da de begyndte at blomstre under 18/6..hmm. Nå men de bliver dusket af en BubbleChung han jeg lige har fundet igår. Har heldigvis en hun der er i blomst også, som startede for tre dage siden, så det passer fint sammen. Og der sq også en DP x UK08 tøs der er gået i blomst samtidig, så den skal også have et lille knald. Den skal så i haven i år...Glæææææder mig for vildt.

sov selv vel ven..ellers står du bare op og snupper lidt lørdagsslik.

najs one m8 tror du de kan være af de bc ?
Hvad krydser du den med ? Oasis/lr x lr ?:artist:
Anyways lyder til du har en masse jern i ilden m8 det skøno :jump:

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

picture.php

picture.php

Ved og være færdig,så selv om den er spøjs Lolli,så
virker den prøvede og suge lidt fra den og det var helt ok
så måske ikke så ringe endda :dance013:

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

Mini DF-LS groet til trics brune jadak
picture.php

Ny Eb på vej helst uden for mange spindemider
picture.php

Mor her burde klart danne par med superpedro,s ven
Farvel nå jo

Go weekend for dælen da ja ja luk nu bare-ok så :comfort:

N

NellaK

DF-LS ser dædan edme svedi u min ven samt mutti ligeså sikke en frækkert
stay safe n high

Easygrowing

Active member
Veteran
Jo M8 : ) og væk var den med et vups-1 plante pr pibe eller er det omvendt ? : - /

Denne her Eb fik til gengæld en tur med 1sektsæbe og det har hjulpet over al forventning,det gav dog brune pistils over det hele i løbet af natten,men SP sagde-tag det bare roligt og det rigtigt,de vokser sørme videre :) nej den hedder det jo-yes
picture.php

Det er Nr 2 af dem,som lige er på "Trapperne" i weekenden ryger den vel
picture.php

Helt forrest i lille potte 1 stk Misty
picture.php

Tror der er fedt på objektiv,det fokuserer sgu ikke ordenligt hmm
picture.php

Den er lidt pænere-den er da grøn i det mindste
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Nå det jo kun 12-12 og 3.5 L og med alle de spindemider,så det ok og nu er der flere af Nr 2 på vej og Misty og sæben er klar.
picture.php

Hold gang i pæren derude-Hygge
som er medisineret hallilujaa hi hi :gday:

Hey :) Tænkte på om man skulle bruge en loop hvis man skal finde mider , eller om man kan se dem direkte med ens øjn, hvis man ikke er helt gammel & blind?

Easygrowing

Active member
Veteran
:tiphat: Kosmos

Na det kan man sagtens,se uden altså,der viser sig hurtigt et blad med en masse blanke pletter på og vender man det rundt,sidder der garanteret en 3-5-6 sorte prikker,som man kan se flytter sig og der sidder nogle mindre grå-hvide osse på undersiden langs midten af bladene,der sidder de rimeligt godt beskyttet pga riller eller hvad vi kan kalde dem og der vil osse være nogle orangebrune imellem-hun og hanner,derfor..

Men et microscop er godt og have alligevel jo såå : )
Har ikke selv noget,endnu : ) men insektsæben gjorde det godt og kun ved 1 behandling,den er langt inde i blomst,så vil ikke mere.
vild med din EC-PH Combomåler,nå vi må jo gro videre Kos i troen på,det nok skal blive grønnere og det gør det :wave:

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Latest posts