What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hygge ude som inde og lidt til

Status
Not open for further replies.
L

lalandia

Hopper med...Det er fandeme Hygge..ligt

Håber ikke du kajakker fast i isen i disse dage

Easygrowing

Active member
Veteran
Tak allesammen : ) i rare allesammen-må jeg jo indrømme he he..

Nå men vandet med Ahornsirup igår,en skefuld til en halv L vand,rørt op i først varmt vand og så tyndet med koldt self til ok temp....og hold op de strutter idag af sundhed,så det måtte jeg bare sige,men i må ikke se dem-ikke endnu-skal lige have de forhultede DF-LS af vejen og så må i godt se : - / men de har det godt og kun 2 frø spiret ud af 8 Enough Bubble,respekt for den spir %,men en fik lov og sætte lidt bladsæt og kom på 12-12 idag og kan jo være,det en Dame...kunne man jo revegge den evt og vegge til stor først....taget en del stiklinger på NR 2 og Top 44 og så skal begge lamper igang,duer ikke og løbe tør.Gider vi ikke.....nej...

Nå men går igen og bedre og kigge på jeres,de da flotte og grønne osv : ) men men skal nok komme grønt igen ja..

Hold jer muntre og havegangen fri for sne husk til aften,din velfortjente THC

Easygrowing

Active member
Veteran
åhh ja,så sidder man her og skal til og Ryke og hvad vælger man ud af alle de spændende sorter,som har ligget tørret fra i sommers : - /

Teheran Devil el Early Durban el Cheese x Erdp x Arne,hvem han så er ? el måske Royal Dane ? det jo ikke nemt,men det godt herligt og efter 1 måned uden og være skæv av for den..Må hellere få noget Devil i pinden og ja hvad kan man sige ?

Det hyggeligt ja det er.

L

lalandia

Har ikke prøvet alt det der bortset fra ED og den er ganske okay og har en sjov smag

Easygrowing

Active member
Veteran
Har du ikk ? hmm den smager godt,den Teheran Devil,lidt Lakridsagtig i det en anelse kryderet men bestemt godt,giver ro i kroppen men glad i bolden og grineeerrr..for pokker da,ikke været skæv i 1 måned og røget ellers næsten dagligt i vel 23-24 år måske bob bob 25 år,men hvad.Må prøve den med Arne så,ja det gør jeg lige..Men så har du til gengæld smagt og lavet så meget monsterryger igennem den tid,jeg har fulgt dig Lolli,såå ja.

Hygge Lolli,men det gør du nok he he..er ved og skal sammenarbejde måske med en tom hill,abejder på sagen..enjoying

Easygrowing

Active member
Veteran
Tak NellaK-så det næsten som da man begyndte,hvor man kunne fnise af det,som en skolepige og god røg,kun nået den 2 af Teheran,en,det skal nydes med "omhu" ved jo der er lagt godt og ærligt arbejde i det,men den er absolut velsmagende,lidt som og stikke tungen på et stykke Tyrkisk peber,samme eftersmag næsten og god jævn skævert uden og ende i sofaen..lytter på Reggae : ) Okay prøv og hør den der stop that train NalleK og er ret sikker på,du ville kunne lide hende,som han savner..midt i ca : - /

Go ryger selv og så ikke skrive mere for idag,blæk brugt op

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
bum shiva hygge, arne er min stedfar som døde forrige år, det er b3n7\erdpurt x royal dane

Easygrowing

Active member
Veteran
Aha så der er en person bag ok,det er god røg Ok esbe

Vi hygger med go musik og kakao med flødeskum,tænk der er så meget og lære og forstå samt historie og kultur mm og den er så udbredt og mere elsket end forhadt,så svært og forstå,den skal være forbudt,når den kan så meget andet end og være "gemt" væk.

Hygge

Paddi

GanjaGrower
Veteran
:smokeit:...hmmm. Jeg kan svagt huske det der med at holde en pause - og så blive voldramt :dance013: :biggrin:

God ryger :)

P :rasta:

Easygrowing

Active member
Veteran
Tak Paddi

Men er "landet igen" sidde skam og lurer i Eb,s tråd fra sidste år,det imponerende alt det i forskellige ved om krydsninger,oprindelse og hvad der ellers er og vide,har haft og har mange hobbier,men denne er altså den bedste på en måde.

Men TAK : )

N

NellaK

Bring back my color tv And my cd collektion of bob marley ...come back........
Dejligt nummer god ryger m8 hehe men arrh jeg er sku mest til strains jeg ved jeg kan forventet det samme af næste år, det kan man ikke helt med de ustabile hybrider men det kommer vel og ja intet ondt om røgen på dem jeg har dyrket so fare.
Måske synes jeg hvis de skulles laves lidt om at de er en smule sene til dansk klima men igen udemærket røg jeg blev skæv og glad så det har jo virket hehe ...Eks køb en gadehund fra grækenland og du aner ikke hvad der dominere den sind og tanker så det en chance man tager for man en god hund eller en shitty køter ;)

Easygrowing

Active member
Veteran
Eks køb en gadehund fra grækenland og du aner ikke hvad der dominere den sind og tanker så det en chance man tager for man en god hund eller en shitty køter ;)

Tak Nella har en græsk gadeen tro mig,den er rablende og bør gå af med den,men den har overlevet så meget modgang og været i så mange hjem,så selv om han er slem,har han fået lov og indtage mit hjem og gud bedre det.Bare pga en kvinde-ja.

picture.php

1 stick af Duckfoot-LS men væk er det
picture.php

Enough Bubble men det en Han,sikker på det selv om den ikke har vist noget endnu-kan se det på alle de forgreninger-men surt-flot kunne den være blevet
picture.php

Men for der er et men.1 til er på vej og må så håbe på,det en Dame.De andre må i se,når jeg har fået malet bladene,de ser frygtelige ud og de skal lige shines op i friske kulører.
Siger ikke så meget,været til tandlægen så scchyyy
Hygge til alle
nå ja Tom du skal få mine pibe af se,en Merskumsfætter,den er dejlig og ryge på

Easygrowing

Active member
Veteran
Glad som ind i H....

Det sgu en Pige,den viste hår idag,så ompotning fik den og der er mange skud og tage af,så jubiiii,så gør det ikke noget,der kun spirede 2 frø af 10,piger kan vi li Tennis,som nissepiger
picture.php
se selv : )

Det min Chillum,vel 20 år gammel,hvis det kan gøre det,været nogle bønner igennem og ligger fint i lommen
picture.php

picture.php

byttet rundt i det,men pyt
picture.php

2 stk Nr 2 bag dem,3 stk Duckfoot-LS sat sammen i 1 potte-ska nok blive flotte-1 stk Enough Bubble til højre forrest og bag denne 1 stk Uglybugly Top 44,ville have malet bladene Rød-hvide farver,men for doven.kloner på vej fra den,en ommer og så i den lille potte,endnu en Enough Bubble,og 1 stk Nr 2 forrest og lige sat ind.Men yes glæder mig virkelig til og se den Bubble der.
Hov glemte den grimme
picture.php

såå hygge

Easygrowing

Active member
Veteran
Nu har hun det så,en-der er fart på hende og står faktisk kun halvt inde under et rør på 80 w,men de grimme planter ryger snart ud,de fik alt for meget sirup hm og meldug-trips-spindemider,så kan det kun gå sådan,spirede de sidste 2 frø af Enough Bubble,de gad heller ikke,såå 2 ud af 10 tja .Men osse spiret 4 Misty og de gider heller ikke.Men har gang i en del kloner,så det skal nok gå og har mange andre frø.som kan spire og blive til piger :smokeit:

picture.php

Taget 3 store kloner på hende og nupper 1-2 til
picture.php

picture.php

Endnu en NR 2 bagerst,den forrest med de rød-gule blade,fik stor skavt ahornsirup og mere end i gang-ikk så godt : )

så der 3 DF-LS sat sammen hvor der hænger 1-2 fiskeblink på,men den har vel 2-3 uger endnu og skal nok give lidt

hm hm ja..Hygge

Ja Paddi det giver glæde de kære planter,når bare ikke man er så uheldig,men :) ja :whistling:

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

Det bare fra igår,den har oppet sig sådan og kommet helt ind under lampen,men de har det varmt,de afgiver en del varme,de Pl-l rør,men skal have lavet et rigtigt grorum,med friskluft til og lede luft op på taget osv.Det er bare for og holde dampen oppe midlertidigt og skal have 400 HPS igang igen eller begge Pl-l så skal det bare laves om først,for der bliver for varmt med 320 w i det telt uden frisk luft til.Ku ikk lade være,den ser jeg sgu frem til

Gut Beiruth

Gule blade ikke fra den,den ryger ud ja den gør

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Latest posts