What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hygge ude som inde og lidt til

Status
Not open for further replies.

Easygrowing

Active member
Veteran
Det jo mig selv-der sletter dem ???? for elvede da-rend mig....fordi jeg prøver rydde op og få orden i albummet-og fordi jeg ikke gider "klovne" mere..på tide og gro ordenligt og opføre mig ordenligt-nej noget ort..troede det var fra toppen af jo og lavet en masse ballade-fordi Ulduz var den første-der blev slettet og så har jeg skældt en masse ud og hold da op-UNDSKYLD..det må jeg rode bod på-det ikke godt..ihh-
Det når man flytter billeder rundt i albums,så forsvinder de åbenbart i tråden..
Det slut med "gøgleri" Ludo..

Ang sand--hm jo men-har osse lagt det i bunden,men lagt Kaffefiltre for holde på sandet og vander kun nedefra-men tror du har ret om,de ikke får nok luft-derfor lagde et underlag-for kunne tage sandet af-men først,når de er færdige..men kan se på de nye blade-de krøller lidt-måske pga iltmangel eller de ikke kan komme af med brugt Ilt-såkaldte Anerobe baktier-svarer til kulilte-ellers kan en nok "rette" det -super : )

og de fluer når ikke komme væk så-for det sand må nok af-UCK det-det har bare taget så meget tid neeejjjj..og dyrt akvariesand.....ja X--andme træt af alt skal moppe...
Pudsigt nok Ludo-så har lungerne ikke gjort vrøvl over røget mugbuds..slet ikke-og røget monstermange smøger pga "krise"..så 2011-spaden i den anden hånd..yes..
Godt groår !.Der skal ryddes op i de albums ja..om igen-og andme slettet-hele pivtøjet inde i det "muntre" køkken og skældt moderatorer ud osv..og ikke engang Bannet-hmm..mamamia..undskyld.

@Ludo--kan ikke få fluerne væk-det faktisk pga ødelagte vinduer-punkterede termo,som så kondenserer pga kuldebro-koldt ude-varmt inde-der lever de der blomsterfluer så-de kan leve af så og sige ingenting-og da de har en kort livscyklus-former de så lyn hurtigt-har dem osse i en veggekasse-de planter har så osse fået sand foroven og forneden-men-ja du har nok ret-eller det har du-for de er bare tunge de potter nu-ender med det hele braser sammen..men så borer jeg en masse små huller i siden på potterne og må så sætte kaffeflitre på siderne-så kan de ånde og fluerne kan ikke komme ind og lægge æg-stiller mine planter i forvejen i en skål-spand og lader dem suge fra bunden af og nu kan de så bare suge fra siderne af istedet for..men ja selvfølgelig-presset fra sandet maser jorden sammen og alt for kompakt--de ellers flotte endnu-men ja-2-3 uger endnu-..
Det har bare taget så lang tid og nej--sur..men en viste altså i fjernsynet om en,som planter tomatplanter hvert år i sand og kun sand..du kan sprøge din ven tokeren-det fra frilandshaven med Jørgen Schoubo..han viste og forklarede-der må bare ikke komme jord i overhovedet..så de må kunne trække vejret..men omvendt-så har de jo så dannet rødder efter forholdene-altså dannet under og skulle igennem sandkorn-nu det pludselig en brat omvending-hvor de netop har udviklet alle rødderne..de skal til og danne trics nu-men de lang tid om og gøre sig færdige-Malawi gold sativa..ja-kæmper videre..og så skal de vinduer udskiftes i år-spilder en masse varme på den konto og strøm osse-på ja skodplanter..men har croppet dem eller nogle af dem-det virker fint.Altså hvor man knækker stænglerne-så de ikke fylder så meget i højden-for de vokser hele tiden...

Det bare enerverende det her..vil jo bare ryge en lille pibe om aftenen..nå..jaja.
Hvordan kom du af med dine fluer Ludo,om man må ? kan ikke finde ud af,om de egentlig gør skade-men de giver en spat-fordi-der er så mange af dem-og hunden kan ikke falde til ro-den tror det er myg og skal forsvare sig-den får stress næsten..
Men pæne billeder kommer osse af hende du ved lolli . )-bær over med mig tak..

Last edited:
L

lalandia

Stil nogle små bægere med rødvins eddike med en lille papirstragt i der ikke må røre vinen. Så kravler bæsterne derned og kan ikke finde op igen og drukner derfor. Samtidig kan du "lukke" jordfladen med ukrudts fiberdug...Det funker faktisk fint.

Grow in peace

Easygrowing

Active member
Veteran
Prøver Lolli-har forsøgt lokke det med-ja-syltetøj-ahornsirup-den sidder de faktisk fast i-men ikke så lækkert overalt-og det lokker dem ikke-forsøgt med alm huseddike-hvidløg-Nisseøl-smurt teltet,s inderside ind i opvaskesæbe-da det jo ikke tørrer lige sådan-men ulækkert og så kom jeg osse hårshampoo i sæben-der gik ikke længe-så stank der bare som en forfalden frisørforretning..og måtte vaske det hele af--men yes-og har faktisk flere af de ukrudtsdugsruller stående.Med 2 ss i : ) he he..nånej-hvorfor fanden har jeg ikke tænkt på det ? istedet for blomsterpapir og kaffefiltre.Der findes en video på U-tube om lige netop de blomster fluer-og damen siger noget om eddike på engelsk..men vil gå i aldi imorgen og købe en blillig rødvin-den 8 årige der ligger-den får de altså ikke..he he.og skal derover alligevel.TAK min ven..laver altså en tråd for sig selv med Purple plante der..fordi jeg har mange liggende og sletter jeg så i album-så ryger de jo her..vil jo gerne finde de pæneste frem.og så holder jeg min kaje-herfra--larmet nok.ja
Go aften ja..

Jamen det jo det du siger-Rødvins eddike og ikke alm rødvin-det som damen kalder for vinegar-noget lign-ja det har de i Aldi.ellers finder jeg det.Bare drillet længe de små sataner.

L

lalandia

He he bare husk det ikke skal være rødvin, men rødvinseddike. Bare køb den billigste, de sataner er ligeglade med mærkevarer

Easygrowing

Active member
Veteran
Yes right-det man bruger til madlavning.Men forsøger finde noget,som kan lokke og skal lige forsøge med noget Ingefær..de der laboranter som udvikler-de har jo forstand på hvad de gør osv-men omvendt-de tænker nok ikke i de baner og hvis man har noget i hjemmet,som er harmløst-ja så forsøger jeg med alt..og gad nu godt forsøge med et bilbatteri-eller det for kraftigt-men man må kunne sende strøm igennem planten,den er jo fuld af vand-det leder godt og den rette ampere-den bør kunne slå dem ud-men ja så der æg og larver--der godt nok meget for og få noget i sin pibe-men skal nok komme ud af den knibe.Eller tage pose og sætte på udstødningen på bilen og fylde den med kultilte-men ja-det nej det går heller ikke-vil bare gro uden alt det kryb..nå skal have smidt nogle fotos op.og det lykkedes ikke rend mig sgu da.

Last edited:

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php

vil ha en ny tråd Paddi mand -det driller...fandme lige uploadet 15 fotos og ja så vil de ikke alligevel.ud med ortet.

Easygrowing

Active member
Veteran
Yes right-det man bruger til madlavning.Men forsøger finde noget,som kan lokke og skal lige forsøge med noget Ingefær..de der laboranter som udvikler-de har jo forstand på hvad de gør osv-men omvendt-de tænker nok ikke i de baner og hvis man har noget i hjemmet,som er harmløst-ja så forsøger jeg med alt..og gad nu godt forsøge med et bilbatteri-eller det for kraftigt-men man må kunne sende strøm igennem planten,den er jo fuld af vand-det leder godt og den rette ampere-den bør kunne slå dem ud-men ja så der æg og larver--der godt nok meget for og få noget i sin pibe-men skal nok komme ud af den knibe.Eller tage pose og sætte på udstødningen på bilen og fylde den med kultilte-men ja-det nej det går heller ikke-vil bare gro uden alt det kryb..nå skal have smidt nogle fotos op.og det lykkedes ikke rend mig sgu da.
fåk det.gider ikke.

Paddi

GanjaGrower
Veteran
easygrowing said:
vil ha en ny tråd Paddi mand -det driller...fandme lige uploadet 15 fotos og ja så vil de ikke alligevel.ud med ortet.

Easy....du starter da bare en ny tråd, men der er da vist ingen grund til at slette denne.
Den kan evt. låses så der ikke skrives videre i den.

Hygge

P :smoke:

Easygrowing

Active member
Veteran
Må du meget gerne :) for det er gået i gøgemøg..Behøver ikke låse den evt-lader den bare "dø" og måske laver en ny.

selv Hygge..Natteravn : ) jo lås den bare !!!..det alvor .

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Latest posts