Z-Beeblebrox
Member
Så skal det vel være en PAR måler og ikke en LUX
Vi kan forvente frost natten til torsdag!
DMI - flotte dage og frosne nætter
Træels når han har en enkelt plante stående ude, der minimum skal have en uge mere....
Bare dæk den lidt til og sørg for den ikke 'fryser'...
Så er jeg sq nød til at brokke mig.....Nu skal vi spare på kulturen..alt i mens at de skide c4 tog har kostet os danskere flere milliarder. Den gang jeg var murermester fik jeg sq kun mine penge, hvis den opgave jeg lavede var i orden når der var afleverings forretning. Jeg harmes over den blødsødenhed som de skiftende regeringer har udvist. EU fucker lort igen igen.
Og den skide finanskrise som de påstår vi har..hvem fanden har skabt den...Mig? på førtidspension..Åbentbart...jeg skal da i hvertilfælde betale for det. Men hvad fanden, måske er det bare mig der ryger for meget..Jeg burde da kunne indse, at når de rige leger med deres penge, og det så går galt, jamen så skal vi da alle stå i samme båd.
Conspiracy eller ej...Finanskrisen er en opfindelse der var nødvændig for at få arbejderklassen ned på et plan, hvor de er næmmere at håndterer så de dyre drenge stadig kan lege videre på andres bekostning...og ikke en skid andet.
Ja jeg ved det...lala er sur idag
- in peace