Z
zomb
Fuckin hader når man bare rammes af den sorteste uheld fra alle leder og kanter. Neder dag
og så lidt brok. REGNER DET IKKE HELE FUCING TIDEN??? OG ER DET IKKE DEJLIGT VARMT, 15 GRADER MAX? OG BLÆSER DET IKKE EN HALV PELIKAN, øh jo det vist også det eneste der er ok med vejret i øjeblikket
Ny fidus: Dyrker hashplanter i motorvejens midterrabat
Politiet var ude og høste cannabis-planter på Motorring 4
Københavns Vestegns Politi fik torsdag en udsædvanlig anmeldelse: Der dyrkes cannabis i midterrabatten på Motorring 4.
En patrulje drog derud, og der stod ganske rigtigt ni hampplanter.
"Vi høstede dem og kørte dem til destruktion og forsøger nu at finde den initiativrige bondemand" siger politikommissær Ulrik Hove.
Anmelderen havde opdaget det, fordi der var efterladt en trillebør med gødning og planter i midterrabatten.
Publiceret: 29. August 2011 09:10
Læs mere: http://lokalavisen.dk/ny-fidus-dyrk...t-/20110829/ARTIKLER/308299990/#ixzz1WSDXpqDc
REGNER DET IKKE HELE FUCING TIDEN??? OG ER DET IKKE DEJLIGT VARMT, 15 GRADER MAX? OG BLÆSER DET IKKE EN HALV PELIKAN, øh jo det vist også det eneste der er ok med vejret i øjeblikket
Jeg vil gerne brokke mig over at jeg mangler information....!!!!!!
Jeg har med egne øjne set en analog ballast lyse nye pærer en del kraftigere end den fine digital ved siden af....!!!! Her er så mit problem......de hævder at der kommer op til 20% mer saft/lys ud af de digitale....men jeg har oplevet det dirkete modsatte......nogen der kan gøre moi klogere??!!??