Jäkla vad fin i färgen. Är du säker på att den inte är av plast jag håller tummarna man kan odla långt in i hösten. Blir riktigt glad om mina senaste hinner bli klara. Två månader kvar på dem eller nått sånt. Men din här är la lika långt gången som mina jag skickade foto på igår eller när de var. Så vi kan ha skörde fest samtidigt typBjuder på en bild på min sjuka Auto Nordic Blueberry. Räknas väl som ute pga balkong. Odlar den horissontelt. 81 dagar veg, men nu kommer första vita pistillerna Går den klart (okt) så blir det kalas!
Om dom precis börjat blomma så kommer dom hinna klart. Som någon redan skrev, jätte fin färg och vad du än gör med näringen så gör du rätt.Bjuder på en bild på min sjuka Auto Nordic Blueberry. Räknas väl som ute pga balkong. Odlar den horissontelt. 81 dagar veg, men nu kommer första vita pistillerna Går den klart (okt) så blir det kalas!
Vad är det för något? Ser ut som någon early.
Royaldane Min överlevare från förra året den minsta är 70cm den största gissar på195 den minsta har kommit typ 2-3veckor längre i blomVad är det för något? Ser ut som någon early.
Fina plantor ditt skogstroll
Considering the mold now coming in in the last two pics, I'd say either cut em down any time soon, or after about 5 days max.Jahapp jag var någon dag sen ut till mina nya spots..
Min stora fina BBG/UP’ZZ hade en hel del mögel på sig, men lyckades få med mig ungefär hälften av buds (som var mögelfria).
Min ännu större SFxGEX hade också en del mögel, men den hade också rejäla buds.
Lämnade två mindre SFxGEX som inte alls var lika stora/långt i blom.. (har även två C99/AH/UP’ZZ som sattes några veckor efter alla andra).
Fröna sattes samtidigt men dom var lite långsammare och mindre.
Bifogar lite bilder så får ni säga om jag kanske lika gärna ska ut imorgon och klippa allt!
På röda kartongen är det BBG/UP’ZZ och den andra är SFxGEX (inte trimmat så noga än).
Ok then I wait a couple of days.Considering the mold now coming in in the last two pics, I'd say either cut em down any time soon, or after about 5 days max.
Or then you only harvest all that has a bit of mold in it, and leave unaffected buds up until next inspection.
Did you notice that the SF is more sticky on the trim than the BBG's ?
Haha you are not wrong there!@Useridentity
It's a pain in the ass wha !?
But that's whats the people wants, so that's whats the people gets...
I'd personally think you'd have to be some sort of masochist to wanna be into that shit.
It all got started with this marketing hype expertise from Gorilla Glue & Girl Scout Cookies, cos that's what it's mostly made-up off.
Let's see how long it takes before the hype blows over...
I mean, if the high is similar to the non sticky stuff, then why bother with the more sticky stuff?
Bag appeal demands ?
It's sticky so it must be good ?
I'm so happy I'm not in a 'customer' position, and having to base my purchase on what's been offered 'to sell best'.
But the stuff sure does seem to have a good amount of trichs on them, so please let us know what you think of it after a few samples...
Tackar!! Mycket nöjd själv med the look. Fin pheno.Om dom precis börjat blomma så kommer dom hinna klart. Som någon redan skrev, jätte fin färg och vad du än gör med näringen så gör du rätt.
Går melass köpa i någon av våra stora matkedjor eller vad är melass. Typ sirapsaktigt ? Eller lantmänen kanske. Jag har letat lite här och var men blir inte klok på det. Läst man kan använda sej av honung men då dör microlivet som jag förstått det. Hur för man isåfall tillbaka microlivet mest naturligt?Tackar!! Mycket nöjd själv med the look. Fin pheno.
Ja, fått strån nu, så är på väg iaf. Ska ju klara höstar, kyla o kunna gå länge. Men går segt i det här jävla vädret. Dock efter att ha rensat mkt fanleaves så bara exploderade den i tillväxt. Igår gav jag därför högre konc av näring, får se hur den svarar. Men verkar tåla mycket .
Men vill ha sol nu.
Har 2 i skog 90 cm-1m höga...bara hoppas dem switchar nu snart..
Kör bokashijord/plant eko 50/50. Mycket biokol som dragit i urin och lakvatten fr bokashin i nån vecka (min form av Terra Preta), annars är det biobizz grow, bloom, topmax, fishmix, guldvatten, lakvatten och melass.
Har även Hesi Bloom accelerator och pkboost att ta till sen.
Kolla på handelsträdgårdar där har jag sett att det finnsGår melass köpa i någon av våra stora matkedjor eller vad är melass. Typ sirapsaktigt ? Eller lantmänen kanske. Jag har letat lite här och var men blir inte klok på det. Läst man kan använda sej av honung men då dör microlivet som jag förstått det. Hur för man isåfall tillbaka microlivet mest naturligt?
Köpt på nätet, i trädgårdsshop. Min heter Fearless, Icky Sticky. Pulverform.Går melass köpa i någon av våra stora matkedjor eller vad är melass. Typ sirapsaktigt ? Eller lantmänen kanske. Jag har letat lite här och var men blir inte klok på det. Läst man kan använda sej av honung men då dör microlivet som jag förstått det. Hur för man isåfall tillbaka microlivet mest naturligt?
Nu har jag aldrig köpt melass men har sett det. Det är en mörk sörja som blir över från socker tillverkning. Tror dom har det på ICA. Googla bara så hittar du.Går melass köpa i någon av våra stora matkedjor eller vad är melass. Typ sirapsaktigt ? Eller lantmänen kanske. Jag har letat lite här och var men blir inte klok på det. Läst man kan använda sej av honung men då dör microlivet som jag förstått det. Hur för man isåfall tillbaka microlivet mest naturligt?
Precis, googla, efter sockertillverkning. Finns även på Granngården till djur.Nu har jag aldrig köpt melass men har sett det. Det är en mörk sörja som blir över från socker tillverkning. Tror dom har det på ICA. Googla bara så hittar du.