ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Har været en kombination af de har været rodbundne og for høj temperatur tror jeg , dog er der blevet plantet om, og skulle gerne modtage en coolshade inden længe , men det er ved og hjælpe på det nu
Det er fandme nogle flotte billeder!!!
Det er godt nok umiddelbart det mindst alternative, men billede nummer 2 er virkeligt flot. Ligenu ser det nærmest overnaturligt skarpt ud, for mig.
Det ser mega nice ud det der X......!!!! Love the Mountain-side looke it has....!!!
Og ja der kan ik gå lang tid inden der kommer styr på temps. med en coolshade.....!!
Lækkre billeder af dit outdoor....hehe det er altid smukt at se dem i naturligt lys.......!!!! keep 'em coming....
GO WEEDEND og en masse go gro karma til idg og teltet X..........
Den dejlige lemon røg fik mig en tur på planteskolen efter noget mere citrus dog af en lidt anden slags
først købte jeg en lille plante MEN , da jeg kom hjem kunne jeg jo godt se at der ville komme til at gå laaaaaang tid inden det ville bære frugt ----- Så afsted til planteskolen igen, for at få fat i en lidt større version
Håber i nyder weekenden og solskinsvejret , mig og mine citroner gør i hvert fald
Edit, spend a quick time with a good friend from netherland, but only managed to snap 2 not so good pictures
first is moonligth speciel from dutch coffeshop, goes for 7.5 euro per gram. The love potion is 11 euro per gram.
Next is what left off 2 grams india charas, goes for 30 euro per gram at the same coffeshop
Found this picture also, strawberry haze , goes for 11 euro per g
Ohhh....it has begun by the looks of things........
They look stellar your plants X.......!!!! Real nice tent to look at.........thanks for sharing......peace..!!!!