Ik ben er nog ! Still Groing strong hahah
Het is idd erg jammer van al die verloren info en geschiedenis! Ik en vele dachten wel dat het niet verloren zou gaan.
Altijd leuk om te lezen dat ze over je schijven heb vast indruk gemaakt 🫶
Vraag me dan af wie je dan was op WF?Toevallig vorig jaar (pas) jouw Uruzghani zaadjes proberen te ontkiemen, maar helaas. Ik heb er nog een aantal maar ik verwacht er niks meer van na zo'n lange periode
Nordic Genetics of Seedsheaven.Ik dacht na 10 jaar ook weer eens in te loggen op .nl en zie dat er geen hoop meer is, wat een schande! Al die mooie guerillaverslagen waar ik altijd in terugbladerde, was zo een mooi kennisarchief waar ik graag in las…
Enige tips waar ik interessante buitenzaden kan kopen? Zoals vroeger die Deense zaden? Of goeie tips waar ik buitenzaden kan kopen vandaag de dag?
Grappig, ik heb in de jaren van de positronics tijd de Viking meerdere jaren gehad. Deze was als stek te koop samen met vele mooie buiten soorten die allemaal, let wel , allemaal schimmel resistent waren.Nordic Genetics of Seedsheaven.
Varer Arkiv - Nordic Genetics
nordicgenetics.net
Viking IBL - SEEDHEAVEN
13 Seeds pr pack. Viking is an old Dutch strain probably made from an Afghan landrace. She shows purple hues in flower and brings on a sweet hashy taste with earthy undertones. She’s very easy to grow out- and indoor aswell. This strain is very muscle relaxing, and is very good for insomnia too...seedheaven.org
Succes!