What's new
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Weedforum.eu en wietforum.nl

Sativied

Well-known member
Veteran
Da's triest. Ik hoop dat ie er geen grote problemen mee heeft gehad. En ondertussen zitten er overal zaadwinkeltjes in NL met troep...
 

aKra

New member
Ik ben er nog ! Still Groing strong hahah
Het is idd erg jammer van al die verloren info en geschiedenis! Ik en vele dachten wel dat het niet verloren zou gaan.
Altijd leuk om te lezen dat ze over je schijven heb vast indruk gemaakt 😂🫶

Toevallig vorig jaar (pas) jouw Uruzghani zaadjes proberen te ontkiemen, maar helaas. Ik heb er nog een aantal maar ik verwacht er niks meer van na zo'n lange periode 😂
 

PH donner

Active member
Toevallig vorig jaar (pas) jouw Uruzghani zaadjes proberen te ontkiemen, maar helaas. Ik heb er nog een aantal maar ik verwacht er niks meer van na zo'n lange periode 😂
Vraag me dan af wie je dan was op WF?😄

Uruzgan had ik in 2012 opgehaald bij @hupla in Zeeland . Heb haar ook 10 jaar gehad was buiten een sterke plant om in NL te groeien. Heb haar weggedaan omdat ze ook sterk achteruit ging qua opbrengst.
 

Sativied

Well-known member
Veteran
Ik dacht misschien Krasi, wiens naam ik me nu pas herinner, a'Kra', maar Krasi kweekte in 2013 al Uruzghani Kush. Topkweker, Krasi, was al een tijdje niet meer actief op wf.
 
Top