What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Weedforum.eu en wietforum.nl

mexcurandero420

See the world through a puff of smoke
Veteran
1735474350865.jpeg

1735474382291.jpeg

1735474511502.jpeg

1735474576605.jpeg

PH donner

Active member
Jaaaaa man!
Dat boekje was 2,50 in guldens!

Geweldig man!
Dat was de eerste informatie over kweken die ik tot me nam .
Kan me de intree van positronics en de twee bibliotheek één voor binnen een één voor buiten planten nog goed voor de geest halen 😊 Kan me ook nog een binnen plaatsje waar ook veel stekken stonden herinneren.

Mooie info dank voor het posten 🫶

PH donner

Active member
Viking als stek was 6 weken bloeitijd. Robuuste plant met een knock-out out stoned effect. A2 x A10 was de kruising. Één van de 2 was een Afghaan. Goed voor mensen met slaapproblemen.

View attachment 19122697
Dit was een tuintje uit 1983, waar uiteindelijk de Viking uit voortvloeide.
View attachment 19122699
Dit is nog een foto ingekleurd uit het Wietologisch handboek uit de tijd van Positronics.
Viking, Bombay,Citral, Purple Power, Afghaan.
Geweldige genetica en zo goed als schimmel resistent we oogsten altijd half Okt zo goed als rot vrij .

mexcurandero420

See the world through a puff of smoke
Veteran
Beetje nostalgie bij elkaar verzameld. Dat mag niet ontbreken. Voor mij waren de bovengenoemde soortjes niet echt mijn ding. Beetje bankzittend effect.

Voor sommige misschien onbekend, maar Dutch Flowers uit A'dam had ook hele goeie genetica. Die Lemon Thai van hun is werelds. Zie je bijna of helemaal niet in de shop. Schijnt van Hawaii te komen, maar buiten geteeld, bloeit begin november af, is het er wel één die niet minder is dan een goeie Haze.

image (1).jpg

PH donner

Active member
Die soortjes waren voor mij àlles bepalend!
Had een grote tuin en de regelgeving in die tijd was dat als er 49+ planten je werd gezien als bedrijfsmatig, dus vervolging.
Wij hadden er daar dus altijd 49 🤓
Deze tuin leverde tussen de 15 a 20 kilo.
Na het tweede jaar openden we ons eigen shop.
Vandaar zijn ze voor mij nostalgisch 🙂

Tegenwoordig is goede buiten genetica die gewoon redelijk af te bloeien is zeldzaam.

Latest posts

Latest posts