Als iemand die zijn advies en commentaar kon onderbouwen met top resultaten. Je was altijd een beetje de senior master amnesia kweker op wf.nl - zo zag ik dat dan. Goed te zien dat je er nog bent en nog steeds kweekt! - al is het geen amnesia meer en geen gavitas. Ik heb wel leds maar gebruik nog steeds 600watt lamp (op 400watt gedimd). Ik kweek nogal rommelig de laatste jaren, niet zoals het hoort zeg maar. Als de potten maar gevuld blijven. Nogmaals welkom op icmag. Ben zelf niet heel actief maar ga wel een grow journal started binnenkort.Altijd leuk om te lezen dat ze over je schijven heb vast indruk gemaakt 🫶
Die grote kweekzaak is waarschijnlijk Hawthorne Gardening / Scotts Miracle Gro dan, die heeft Gavita overgenomen. Ik heb hem een aantal jaren terug nog op een ander forum actief gezien, echte kenner op gebied van licht voor cannabis.Ik heb nog wel contact met wat oud forum leden. Ook ben ik wasup tegen gekomen in Barca op Spannabis.Wel meer oud WF leden ontmoet daar. wasup zit of zat nu in de USA bij een grote kweek zaak. Ouwe Ketser zat ook in Barca met een eigen smokerszaak die die zelf voorzag. Ouwe Ketser zit nu in Thailand met een zaak in opbouw. Ga daar over drie weken heen.
Ik heb vernomen dat Doc de eigenaar is van DLIDie grote kweekzaak is waarschijnlijk Hawthorne Gardening / Scotts Miracle Gro dan, die heeft Gavita overgenomen. Ik heb hem een aantal jaren terug nog op een ander forum actief gezien, echte kenner op gebied van licht voor cannabis.
Thailand… lekker man. Veel plezier daar!