N
neoobik
rata vie miestä mukanaan. kovat on ollut suunnitelmat mut saas ny taas nähdä mitä tulee. (radalla samalla vanhalla tavalla, mihin mä ny muka tapojani parannan)
Rohto said:Ajattelin tänä vuonna kokeilla kukituslannoitus sekoitusta, johon tulee puolet lepakonpaskaa ja puolet syyslannoitetta. Tällä tavoin saadaan lepakonkakasta riittoisampaa. Hyviä puolia tuossa on erityisesti sen luonnonmukaisuus, sekä hyvät N-P-K arvot kukkimista ajatellen.
Thule said:Meinasitko sekotella guanot ihan siihen istutusmultaan? Mä ajattelin viskellä vähän jokaisen montun pohjalle sitä heti istutusvaiheessa niin kerkeää pieneliöt hajottaa sen kasvin käyttöön kukintaan mennessä.
Onko kenelläkään muuten kokemusta tuosta lepakon paskasta? Syyslannotteella oon tähän asti mennyt, mutta luomu on aina luomua. Voishan sitä tehä vaikka vertailua
Yellowmoon said:Huomasin just, että enhän mä olekaan saanut postissa mitään Royal Daneja. Tuo mystinen "jay" on jotain ikuisuuksia kukkivaa afrikkalaista sativaa.
Jes. Tästä tulee sitten autoflower kesä, jos nyt edes niitä saa jostain hommattua. On vähän winner-fiilis.
Thule said:Jahwi's Joy. Eikö tosiaan tullut kuin freebiet sulle? Kannattaa lähettää noottia firmalle.