What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

ULKOKASVATUSMUISTIO-08

OutoPisara

Member
Siberian said:
Meikällä...
:muahaha:
tervetuloa takas. Joko sait skannattua?

En mitään ole ehtinyt. Öljyt loppu ja piti puita ajaa puoli päivää ja pari muutakin hommaa takkuaa. Menee varmaan pari viikkoa niiden kanssa jos hyvää haluat.

P

perakko

itsekin ajattelin laittaa ulkopapujen lisäks pistot kaikista sisäplantuistakin, jos kaikki menee hyvin niin syksymmällä on sitten hyvä määrä pistoja mitä laittaa suoraan sisälle!

H@|lu

Member
En olekkaan noin koskaan kelannu! Hyvä idea jos ei kukkaa odota niin sitten pistot takas sisää talvee varte. Olis toi kyllä iha kiva saada tietää! Ei kyl mitää uskalla edes arvata tuskin ees 30v:kään riittää?!?

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
OutoPisara said:
Mikähän mahtaa olla maailman vanhin elossa oleva hamppu, siis pistokkaana elämäänsä jatkava?

Skunkmies puhelee, että olisi tietoinen "vaan" n. 20 vuotta vanhasta emosta...

I say :respect:

C

Cannabal

Nepalissa kasvaa sativoita, jotka saattavat elää luonnossa 2-3 vuotta....ei siis klooni, mut mut..

OutoPisara

Member
Cannabal said:
Nepalissa kasvaa sativoita, jotka saattavat elää luonnossa 2-3 vuotta....ei siis klooni, mut mut..

Oon kasvattanut kerran sellaista lajiketta joka alkoi kukkia puolen vuoden jälkeen kukituksen aloittamisesta ja se teki mahtavan kokoisia lehtiä. Se oli joku vuoristolajike. Mä kuulin että joku oli pitänyt sitä valoissa toista vuottakin, eikä ollut valmista tullut. Luulisi että tulee hyvää polttoa. Siitä ei varmaan ole pistoja enää missään, tai jos joku tuskailee todella hitaasti kukkivan lajikkeen kanssa niin se voi olla sitä.

Mä luulen että kohta voisi etelässä aloittaa esikasvatusta? Viikko pari?

C

Cannabal

Niin joo lisätään vielä semmonen, että mulla on semmoinen pers kutina, että DJ:n FLO saattaisi sisältää tuota nepalia geeneissään. Ensinnäkin se maku vihjaa, ja kasvu/kukkimisominaisuudetkin ehkä vihjaavat sinne päin...hmmm...

OutoPisara

Member
Hitto mä olen paahtanut Royal Danen siemenkotia nyt kun ne lopulta löytyi tässä ja se kukka on edelleen öljyistä ja voimakkaan makuista ja tuoksuista ja se on vahvaa :nono:
Erottuu selkeästi muista edukseen.

C

Cannabal

OutoPisara said:
Hitto mä olen paahtanut Royal Danen siemenkotia nyt kun ne lopulta löytyi tässä ja se kukka on edelleen öljyistä ja voimakkaan makuista ja tuoksuista ja se on vahvaa :nono:
Erottuu selkeästi muista edukseen.

Ai ai, kohta pääsee esikasvattamaan rojaleja....ai on hyvää...ootan innolla.

OutoPisara

Member
Pitää varoa ettei tule kaikkia siemeniäkin paahdettua samalla. Voisikin alkaa myymään paahdettuja hampunsiemeniä paikallisen assan käytävällä kun tuo paahtaminen kerran on noin kivaa.

Siberian

Member
Royal Dane

Royal Dane

Helvettiläinen...Nyt ois noita vaihtaa/antaa. Vaan eipä toimi vielä yyvee meikällä.
Vielä...

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Mulla on jo Royalit natikan alla. 2kpl vain, toivottavasti han ja hon. Mihin aikaan näissä alkaa tuo kukinta? Heinäkuun lopulla kenties?

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Juu pitää kohta laittaa. Rakensin reilun kokosesta pahvilaatikosta väliaikasen vegehuoneen. Ei paloturvallisin, mutta eipä siellä oo ku yks pikku T5 valona alkuun ja 200w esli sitte jos siltä tuntuu. Pitää kanssa laittaa noita rojaaleita tanskalaisia ja sitte olis noita muita tanskan papuja, ulkoskunkkia ja jotain erdburt/ertbeer X:iä tjsp.. Lowryderiä aattelin muutaman heittää ulos joskus kesäkuun alussa ihan siemenenä multaan ja kattoa mitä niistä tulee.. Yleensä kovin vähän ja niistäki puolet homeessa. Mut ei auta valittaa :bashhead:

jesjesj00l

P

perakko

itselläki syyhyttäs jo alkaa esikasvattaa mut ei iiihan vielä kehtaa, lumihankiakin näkyy vielä... arsenaali on jokseenki: pehkuruderia, muutamat stupoxlowryderit, jopa YKS juoni jouhi, parikymmentä tuntematonta autofloweria ja vielä jotain extra sälää.

Siberian

Member
It`s official..

It`s official..

NONNI...eka Northern sun pomppasi tossa muutama tunti sitten ylös mullista. 5 Danea heitin häntineen just multaan...ja Mandala#1 on jo kuukauden ikäinen, kohta pistot juurtumaan.. :wave:

Ps. Ns. Vanha liitto on mennyttä...aidot vanhan liiton miehet ovat kuolleet ja heidän "perillisensä" on kerenneet vetää päänsä 20-40 vuoden aikana niin paskaksi ettei niihin enää ole luottamista...vaikka itselläkin alkaa olla jo 40 mittarissa, olen nuori poika siihen paskaan verrattuna joka varasti viime kesänä erään kauneimmista kasveistani...ja tänä keväänä toinen itseään samalla tavalla kuvaileva 60 lähestyvä paskiainen kusetti 4/5 Mandala#1 meikältä... :fsu:

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Stuporsonicia, ja lr x stupo x stupoa on noussut nyt pintaan. Saapas nähdä saako noista otettua ihan pistoja vai kukkivatko päin naamaa. Pitäis olla vegehuoneessa varmaan valot koko ajan päällä jos varman päälle ottais. :nono:

Sitten kokeilussa noita ihan rehellisiä earlyja. Veikkaanpa että Tanskan ilmasto ois näille se pohjoisraja. Niagara, Easy Sativa, Nepal, Actual Sativa ja bambata. No, ne jotka kerkee nupulle pölytellään jollain aikaisemmalla ja ensi kesänä katotaan uudestaan.

Latest posts

Latest posts