Siberian said:Tarhuri koulussa opettajat kutsuivat sitä Isoksi Lampuksi....alkaa ikkunalauta täyttyä täälläkin..
BTW..mitäs ootte mieltä kun toi esbe tämän vuoden outdoor-ketjussaan toteaa ettei Tanskan ilmastoon sopeutuneet lajikkeet ota nokkiinsa pienistä yöpakkasista...ja nyt tarkemmin ajateltuna mähän tein snadin oppilastyön öljyhampusta joskus aikoinani ja käytin yhtenä lähteenä MTTn koeviljelyraportteja. Siellä olivat selvittäneet että jos taimeentuminen vain onnistuu kunnolla kestää Finola aika koviakin yöpakkasia(laitan tarkan asteluvun kun löydän sen läpyskän tässä muuttosotkusta).
Eli taitaa Royal Danen pakkasen kestävyys mennä testiin tossa partsilla....onneksi on riittävästi simppuja jos eivät selviäkkään.
Herbalistic said:Tarvisitko Thule tuota autoflower Blockhead pölyä, kelasin, että sillä sais vähän aikasuutta noihin mainitsemiisi sativoihin... Just let me know :wink:
Thule said:Kerrotko vähän tuosta Blockheadista? Sen autoflower tulee vissiin Sweettoothista, jota ei kaupata varsinaisena autoflowerina. Mitenkähän tuo ominaisuus periytyy ku risteyttää earlyihin.. Ja mihin sijoittuu indica-sativa akselilla? Mulla on joku fetissi että tykkään pitää sativat sativoina, ja indicat indicoina. Ainakin pääosin.
Onhan mulla tuota Royalia tulossa se 2 kappaletta, voi olla etten keksi niille pölyttäjää omasta kaapista jos ovat molemmat narttuja. Guerilla Goldia olisi myös tarkotus pistää mutta sen kukinta menee tonne syssymmälle.
Tän kesän tarkotus on vain lähinnä kartottaa nuo valorytmit mitä kukin lajike tarvii kukintaan, ja tietysti kukkaa on kiva saada.
Mulla on noille sativoille jo isät tulossa, mutta eipä sitä osaa vielä sanoa kuinka käy, eli pidetään tarjous mielessä. Isukkeina käytän mm. LR x stupo x stupoa ja puhdasta stupoa. Kaapissa ainakin kukkkivat 20/4 valorytmillä ja hyviä raportteja olen kuullut tämänkin palstan ulkokasvattajilta.
Tulilla on myös tuota Kuhmoa jota odotan innolla. On siis Kuhmoon ( 64°07′40″N) 20 vuotta sopeutettu Tanskasta tuotu sativaisen kasvutavan omaava lajike. Sillä jos jollakin luulisi saavan kukinta-aikaa nipistettyä aikaisemmaksi. Ei ole kuulemma maailman vahvin lajike, mutta risteyttämällähän siihen sitä potkua saadaan. Kuhmo x Blockhead Ei varmasti olisi paha.
Herbalistic said:Kuhmo x Blockhead = Interesting indeed!
Tämä nimenomainen pöly on peräisin urkista, joka kukki täysillä 18/6 valolla! Ei siis tehnyt palleja sinne & tänne, vaan puski kunnon rypäleitä