What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

OutoPisara

Member
Farmer John said:
Eikai nuo nyt tältä vuodelta jo ole?

On joo.

Mä en tajua mistä tuo rytky tuohon ilmaantui, joku paha geneettinen takauma täytynyt olla kyseessä, atavismiako se on?

Ihan hyvällä mallilla on homma.

Last edited:

OutoPisara

Member
West-Siperian m said:
Mikäs rytky se tommone on? HÄH? Tai siis missä siellä?....ettet vaan oo saanu häiriintynyttä hamppua talvehtimaan.

Ei, kyllä se on siemenestä kasvatettu :nono:

Eli Royal Dale näkyy sitten olevan autofloweri. Olen nyt jälkeenpäin ihan tyytyväinen, että pölytin sen yhden daamin komealla Ägrälla.

Tämä luultavasti on Stuporsonick/Finski risteytys:

Hyvin kukkivia ja nopeita kasveja.

Tässä Afrikan Sativa:

Tässä Royal Dale:

...ja tää oli niin komea lehti, että oli pakko ottaa kuva:

:wave:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Meikältä tulis stupor ja/tai lowryder pölyjä, jos niitä vielä joku tarvii..

Hyvän olosta settiä OP, mulle kaikki pavut sitte mitä postipekka jaksaa kantaa :headbange :bashhead:

K+ :smile:

Last edited:
OutoPisara said:
Eli Royal Dale näkyy sitten olevan autofloweri. Olen nyt jälkeenpäin ihan tyytyväinen, että pölytin sen yhden daamin komealla Ägrälla.

:headbange Yeah...hyvä hyvä, alkas toi Hindu kush X Leb27 uroo olla pölynkeräys kunnossa..

OutoPisara

Member
BadTicket said:
Meikältä tulis stupor ja/tai lowryder pölyjä, jos niitä vielä joku tarvii..

Ihan hemmetin mahtava homma! Noi mun kasvusäkissä kituvat rytkyt näyttää olevan aika heikossa hapessa. :cuss:

Ja tuo siperiamäni tänne vaan sitä pölyä, hierotaan vaikka tuohon ihmeelliseen rytkyyn sitä? Tai jos on parempia ideoita niin. Mutta huomioon kannattaa ottaa että jos risteytyksiä tulee kovin monia niin meidän pitää etsiä lisää kasvatuspaikkoja ja joka tapauksessa täytyy. Varmaan löytyisi sopivia tosta joen rantamiltakin. Voitaisiin joskus vaeltaa vähän siellä kattelemassa, tosta parkkipaikalta mistä otettiin vedet voisi lähteä nousemaan. Mä en usko että siellä liikkuu juuri kukaan, paitsi lintubongarit ja venäläisiä eksyneitä marjastajia ja ilveksiä.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ mikä planttu tuossa on kaktus kehissä? Hyvin näyttää lähtevän kukkimaan :smile:

Hitto kun tuli valittua vähän liian varjonen spotti. Paistaa siihen joku 5-6 tuntia kyllä suoraan mutta enemmänki vois.. Nooh enpä oo ikinä luottanu outdooreihin hatsieni kanssa. :bashhead: :cuss:

OutoPisara

Member
On kyllä noi cactaceaen kasveissa mukavasti karvaa!

Oliko se winky wiikinki jonka kasveista olisi myös kiinostava nähdä kuvia. Tuolla -06 muistion lopuusa on kyllä niin mehevää settiä moneltakin, että meikäläinen hiljenee kunnioituksesta.

Jos tulisi samanlaiset sadekuurot kuin englannissa niin voisi ehkä tuohon kasvusäkkiinkin eksyä vähän vettä. Mä en ole oikein keksinyt sille muuta kuin nikkaroida reunat ja leikata koko päällymuovi pois :puppydoge

Stombe

Active member
Jotain pient kuvantynkää mun Fin420 @ backyardbaby:

Kasvi on joku 1½kk vanha ja rakentanu noita dubipesäkkeit pari viikkoa. Tekee poulestvälist ylöspäin aina 3 latvaa ja sit kasvaa kans noita budipesäkkeitä siin ihme spotis missä lehden varsi loppuu, tai missä lehdet alkaa siis. Juuh, kyllähän ton hyvin pitäs kerkii valmistua ellei nyt ihan mahdottomasti pykähdä. Juhannuksen jälkeenhän käännyttiin taas kohti pimeempiä
:badday: aikoja joten kukinnan pitäs nopeutua nyt.

Yellowmoon

Active member
Yksinäinen soturi

Nämä esikasvatetut lowrder2:set meni lopulta samoihin spotteihin kuin viime kesänä, hakkuuaukealle jossa ei ole mitään valoesteitä. Ensimmäinen narttu ja urkki paljastivat itsensä kun kävin ottamassa kuvia (kamera hajosi samalla reissulla :badday: ). Toisaalla samassa metsässä kasvaa vajaa tusina hamppukasvia lisää, päätin että kasvakoot siellä omissa oloissaan, kunhan käyn tarkistamassa sukupuolet tässä sateiden jälkeen. Nythän on muuten satanut tosi hyvin ja näyttää jatkuvan samaan tahtiin. :headbange Ärsyttävintä kasvatuksessa on juuri se veden kantaminen sinne savannille kun ojatkin on kuivuneet.

Kerran...

Kerran...

...meikä vielä teikäläistä korjaa...se on Royal Dane!!!
Noin That`s it.
Tästä etiäpäin sano vaikka Dale Hauvertzukiksi...50 viestin raja lähenee..

:muahaha:

Last edited:
Kyllä näyttää taas hyvälle teillä.
Mun kaikki 6kpl ulkotaimia kuivui pystyyn kun laitoin :bashhead: tuuletuksen täysille yöksi kaappiin missä ne oli vielä odottamassa ulos menoa.
Oma moka minkä teet. :cuss:

Olis kyllä mukava nähdä Wacky Wiking:n kuvia kuten OutoPisara mainitsi
oli kuolattavia puskia ne. :joint:

Matti

Member
Sativaiset lehdet.... :)

Täällä tulee wodaa ihan liikaa! Tehkää jotain sille.
Pääse edes puutarhalle katselemaan menoa.

:spank:

Hey hoi kokeneemmat risteyttelijät..

Mites toi siitepölyn käyttökelpoisena säilyminen..?

Meikällä on nyt itte kelatut siitepölynkeräimet parvekkeella ottamassa Hindu Kush X Leb27 pölyy talteen...Sydeemi vaan on aika kiintee ts. ei hirveen helppo irrottaa ja laittaa takas. Ja nyt sitä pölyy alkaa kertyy.

Pitäskö meikän nyt kuitenki joka päivä yrittää ottaa sydeemi irti ja ottaa kertyny pöly talteen? Vai säilyykö ensin varissut pöly kuinka pitkään käyttökelpoisena jos esim. 3 päivän välein tötsät tyhjennän?

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Taitaa tuhoutua jo parissa päivässä. Ite en ainakaan saanu pölyä säilymään kun joskus pakastin aina esim viikonlopun jälkeen. Kyllä se kannattais aina päivän parin jälkeen viimestään kerätä ja pakastaa. Tai sit nappaset koko oksan irti ja pistät pölyt pakkaseen etkä stressaa enää siitä. :rasta:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Fiksuinta on odottaa että esim iso oksallinen kukkia on auki ja kerätä sitten niistä pölyt ja laittaa heti talteen, noin 3kk ainakin on säilynyt ihan ongelmitta mutta pidempään en tiedä miten säilyy...ja huoneilmassa ja ulkona muutenkin se ei pysy kovinkaan kauaa hengissä.

Latest posts

Latest posts