What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

Zilka

Member
OP puhuu asiaa :S

Itelläkään ei kyllä polttoa ollu pidempään aikaan mutta kyllä kärsivällisyys palkitaan ens sadossa :rasta:

Yellowmoon

Active member
Syitä vai tekosyitä, kas siinä kysymys. :spank: Taitaa olla tota jälkimmäistä yleensä. Täälläpäin se on juuri tota kiinnijäämisen pelkoa ja kun muka tulee kiva sähkölasku siihen päälle, niin ei viittis. Niin ja toi kakkonen on yleensä toisinpäin ja juuri siks puhelin soi koko ajan. Pitää vaan lähettää sellanen viesti että nyt ei ukko kannata ruinata yhtään pilveä.

Last edited:

OutoPisara

Member
pitäisi säätää sellainen laki, että jos :joint: niin silloin täytyy sakon uhalla kasvattaa itse omat pilvensä, korkeintaan vaihtokaupat käy kyseeseen ja tietysti puhdas kauppa, mutta alhaista ruinaamista ei tuettaisi. Toisaalta sitä voi itsekkin yllättäen joutua tilanteeseen, että joutuu ruinaamaan ja anelemaan ärsyttävästi, että eipä olla liian ankaria.

Yellowmoon

Active member
OutoPisara said:
Toisaalta sitä voi itsekkin yllättäen joutua tilanteeseen, että joutuu ruinaamaan ja anelemaan ärsyttävästi, että eipä olla liian ankaria.

Juu kyllä se voi noinkin päin kääntyä eikä se kerjääminen varmaan kerjääjänkään mielestä kivaa ole. Itte olisin varmaan ennemmin kokonaan ilman.

Hempnist

Member
Viimeiset lehdet keskenjääneestä ulkokasvatuksesta tuli poltettua joskun kun oli vielä lämmintä. Siitä asti olen ollut kokonaan polttamatta about 4-5 vuoden päivittäispolttelun jälkeen. Ei mitään vieroitusoireita, vaikka välillä sitä miettiikin kuinka kiva olisi polttaa savut ja nähdä asioita erilailla, kun kaikenlaista muutostakin elämässä on ollut, mut kaikki aikanaan ja ehkä tauko tähän väliin on paikallaan, vaikkei sen nyt ihan näin totaalinen tarvitsisi olla, mut ku en tunne ketään kasvattajia uusista maisemista vielä enkä etenkään halua luoda suhteita välittäjiin :p

H@|lu

Member
Aivan, kyllä sitä tälläkin suunnalla on tullut kärvisteltyä mutta kun ei edes hae niin kyllä sitä aina jostain nokan eteen ilmestyy.. Itselläni rasitteena/hidasteena toimii tuo ihana tyttöystäni joka ei ole mikään harrastukseni super fani.. mutta kuten sanottu ei se ole kuin hidaste;)

OutoPisara

Member
Kesän sato voisi ihan hyvin olla sitä luokkaa, että poltettava loppuisi kesken jossain vaiheessa, kun ei tauko varmastikkaan pahaa tee. Siinä on vain paha rako sortua ryypiskelemään ja mulla ainakin kärsii mielenterveys juomisesta aika paljon: masentaa ja ahdistaa ja stressaa ja tulee paniikkihäiriöitä. Ja jos mä dokaan niin perhettäkin ahdistaa ja stressaa ja masentaa, joten ei oikein kannata se touhu. Greendragonia tosin voisi tehdä, kunhan huolehtisi että se thc-pitoisuus olisi todella korkea.

Mä join eilen yhden saunakaljan (0,5 litran karhu) ja se maku pilvessä kun istuu saunassa ja kalja on ihan kylmää on suorastaan jumalainen :nono: , siis se eka hörppy, mutta se hauskuus ei kyllä nouse potenssiin juodessa enemmän, yksi tai kaksi on ihan OK, joku mäyräkoira hyi vittu.

Last edited:

H@|lu

Member
Kyllä! Aina sanonut, että se kuka ei juo alkoholia sillä on onglema alkoholin kanssa eli alkoholionglema:D

OutoPisara

Member
Pitää vain yrittää muistaa, että kolmannen päivän jälkeen se juominenkaan ei ole kovin hauskaa, varsinkaan kun hyvin tietää, että se mitä seuraavaksi odottaa on jumalaton krapula, vitutus ja masennus.

OutoPisara

Member
Pistetäänkö näin talven ratoksi pystyyn kilpailu, jotta kellä olisi fyysiseltä kooltaan suurin hampun siemen? Kerätään joku hyvä siemen-satsi potiksi, noh mitä sanotte!!

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
OutoPisara said:
Kesän sato voisi ihan hyvin olla sitä luokkaa, että poltettava loppuisi kesken jossain vaiheessa, kun ei tauko varmastikkaan pahaa tee. Siinä on vain paha rako sortua ryypiskelemään ja mulla ainakin kärsii mielenterveys juomisesta aika paljon: masentaa ja ahdistaa ja stressaa ja tulee paniikkihäiriöitä. Ja jos mä dokaan niin perhettäkin ahdistaa ja stressaa ja masentaa, joten ei oikein kannata se touhu. Greendragonia tosin voisi tehdä, kunhan huolehtisi että se thc-pitoisuus olisi todella korkea.

Mä join eilen yhden saunakaljan (0,5 litran karhu) ja se maku pilvessä kun istuu saunassa ja kalja on ihan kylmää on suorastaan jumalainen :nono: , siis se eka hörppy, mutta se hauskuus ei kyllä nouse potenssiin juodessa enemmän, yksi tai kaksi on ihan OK, joku mäyräkoira hyi vittu.

Allekirjoitan samat oireet etanolimyrkylle. Mieluummin todellakin vihreällä linjalla.

OutoPisara

Member
Vähän itsekunnioitusta niin kyllä se siitä. Ulkoiset tekijätkin kyllä jonninverran jarruttaa ja pitää kurissa, sitten jos yksin jää niin hukka perii :nono:

ainakin hetkellisesti voi käydä niin. Niin ja se yksi tuurijuoppo kaveri niin se kyllä juo silloin tuurien välissäkin, että se siitä.

OutoPisara

Member
Pitäisiköhän ostaa sellaset vanhanaikaiset kangaspuut ja alkaa paukuttamaan mattoja? Voisi tehdä niskalle hyvää ja varmaan olisi pilvessä hauskaa kuuntelisi samalla hyvää musiikkia ja fiilistelisi.

krepis

Member
Se on muuten oikeesti hauskaa, vasemmalta, veto, oikeelta, veto, vasemmalta, veto.. Tarpeeksi yksinkertasta ja totakun jatkaa vähän aikaa niin mattohan sieltä tupsahtaa ulos. :D :joint:

don_veijo

Member
:wave: pikkasen asiasta poiketen mut tarviin pikasen vastauksen elikkäs luppuhuuhtelu loppu viel pimeetä 4 päivää ja kysymys kuuluu voikohan noi viimiset pävät pimeessä ollessa tykitellä tuoremehulla ???? :asskick:

P

perakko

ei kannata missään nimessä antaa kasveilles minkään sortin mehua!!!

N

neoobik

anteeksi nyt vain mutta hirveä naurun purskahdus pääsi kun luin tuon kommenttin että kasveille tykittää tuoremehua :D ehkä paras ikinä =)

Latest posts

Latest posts