What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus -07

SovietFinland

Active member
Kesäähän on vielä jäljellä, mitä te immeiset oikein puhutte jo ensi vuodesta? :smoke:

(LR x Stuporsonic) x Stuporsonic IX2 ainakin kukkii kauniisti, puolivalmista tavaraa on vielä tulossa.

Haamueläin

New member
Fin 420 kasvi nr. 2 satoa:

Kukki aika kauan, 120 päivää, kasvi sai lähes koko elinkaarensa aikana vain muutamia tunteja aamuaurinkoa, kunnes sen paikkaa siirrettiin. Eihän se paljoa ole, mutta :canabis:

Last edited:

OutoPisara

Member
Viime yönä oli niin kirkas kuutamo, että olisi voinut kädestä ennustaa. Lämmintä on myös.

Kaksi viikkoa eteenpäin niin tulee täydelliset olosuhteet tuulastamiselle.

Kyllä hamppu kasvaa edelleen hyvin.

N

neoobik

Joo kirkas oli kuutamo, totta turiset. Ja hieno oli jumailla verannalla zoomaillen äärettömyyksiin.

Card

New member
Mulla meni tän kesän kasvatukset ihan reisille... ensin multa bustattiin ulos menossa olleet taimet... ja niistä muutamasta mitkä ehdin viedä ulos ei käytännössä mitään satoa tullut :S

OutoPisara

Member
Viimeinen Sativa voi vielä ihan hyvin:

UglaaBuglaa on yksi kesän kauneimmista:

UglaaBuglaa ja lutikka:

Vaatimattomampi:

Nämä kovia kokeneet rytkyt tekee siemeniä. Paljon on jo varissut maahan:

Royal Danen siemenvarasto. Näitäkin on kyllä putoillut maahan melko runsaasti:

:wave:

cervaz

New member
Rohto said:
Sitten Laponia x Ovela olema:

Missä päin vaikutat Rohto?
Toi kuvan paikka näyttää ihan samalta, kun mun viime kesän mesta.
Se oli jossain Lieto-Littoinen akselilla.

Ja hienot kasvit!
Niin näyttää olevan kaikilla muillakin. :yummy:

Paljon uusia risteytyksiä mitä nopeesti katoin.
Viime kesänen vahinkolaukauskin osoittautui nyt kesällä toimivaksi.
Tosin vaatii jalostusta. Ens kesänä sitten.

Hyvää syksyä kaikille.

Rohto

Member
Onneksi jotkut maltikkaat malttoivat pitää kasveja läpi tuon kylmän syysjakson, itse tein siinä virheen kun luulin sen etuaikaistalven jo tulevan :bashhead: Osa olisi saanut vielä tuolla kypsyä. Toinen toistaan upeampia kuvia ja kasveja jälleen :canabis: OP:kin siellä vielä panttaili Royal Danea, montako tuhatta siementä ajattelit tuosta poimia?

Ei tainnut olla Lieto-Littoinen akselilla nuo, vaan samaltahan tuo suomen metsikkö ja pellikkö taitaa näyttää joka puolella.

Tuosta saisi muuten hienon ja taulun, kun teettäisi:
19144ViimeinenSativa.jpg

No tuo OP:n viimeisen viestin ensimmäinen kuva kuitenkin.

Last edited:
C

Cannabal

Perhanan hyvä juttu että tuli noita Royal Daneja ostettua !

Tässähän ihan jo rupeaa odottelemaan ensi kesää.

OutoPisara

Member
Voi poijjaat syksy kun tulee niin jopa alkaa mielialat heittelemään, välillä pelottaa että kontrolli katoaa täysin. Tarraa kallioon, sitten tarraa sammaleen.
"Syödä höyheniä!" mies kourii käsillään ilmaa, ottaa pihdit ja irroittaa itseltään takahampaan. Näin minä. minä.

"Se on arvoitus!" huutaa silloin woodoomies.

tuulettakaa aivonne

SovietFinland

Active member

Nyt alkaa ulkokasvatuskausi olla tällä korkeudella virallisesti ohi. Onneksi jäi muistoja ja sen verran kukkaa että pääsee talven yli. Itse kuva ei sitten minusta ole lainkaan surullinen, lähinnä jouluinen. Eipä tarvitse etsiä joulukuusta tuon kauempaa. :muahaha:

Latest posts

Latest posts