Montuno
...como el Son...
13-Diciembre-2020.
I start packing in glass jars both King Congo.
King Congo 2° (Congo Point Noire * South African Ciskei Higlands; "feno Ciskei"). Born 18-June; harvested November 23th :
13-Diciembre-2020.
I start packing in glass jars both King Congo.
King Congo 2° (Congo Point Noire * South African Ciskei Higlands; "feno Ciskei"). Born 18-June; harvested November 23th :
The King Congo 2°, which does not reach 1'70 meters, I will harvest it at once. But the K.C. 1°, with its almost 3 metres of stem length, I will have to do it in parts; and even more so when I am alone for everything...
22-Noviembre.
King Congo 1°(Congo Point Noire * South African Ciskei Highlands); Tropical Seeds Company . Born 5-May.
Lateral branches n' its buds :
View Image
View Image
View Image
View Image
View Image
13-December-2020.
I also cut up and start packing the King Congo 1° (Congo Point Noire * South African Ciskei; "Congo PN pheno"):
13-December-2020.
I salso cut up and start packing the King Congo 1° (Congo Point Noire * South African Ciskei; "Congo PN pheno"):
Tremendo tenés este hilo Montuno!
un saludazo!!
Para Buscar fenos locos... entre las indicas de Tropical.. cuales me reocmendarías? no tanto potencia pero si más sabores olores y resina...
Great to have this thread Montuno!
Cheers!
To look for crazy phenos... among the Tropical indicas... which ones would you recommend to me? not so much potency but more flavours, smells and resin...
Hola, primo.
...Pues ya ves, es lo que tenemos los pobres, que con cualquier cosita nos entretenemos...: un cachito de tierra en una pequeña perrera abandonada, tres plantas, un móvil barato con cámara...y ya tengo la excusa para poder estar todo el año aqui llevándole la contraria al Gypsy Nirvana, je, je...
Tu forma de expresarte me evoca a Uruguayo, Argentina...quizá Chile...
Si eres se allá, estarás en plena temporada de exterior: estas cultivando algo?