What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

krizo

Member
Tässä olisi pieni kysymys kaikille yrtin ystäville eli teille =)
Minulla on tälläinen pieni ongelma että sillonkun minulla on sitä poltettavaa, mikä tarkoittaa hyvin usein.
Niin sillon sitä tuppaa aina olemaan paukuissa ja sillonkun oikein päätämälllä päättää että taukoa on pidettävä niin sitä aina sortuu eikä taukoa tule pidettyä.
Eli onko teillä samoja piireteitä/''ongelmia'' vai tarvitaanko tässä vain raakaa itse kuria ja kovaaa tahtoa??

Last edited:
G

Guest

Moi Krizo

Varmaan jokainen on joskus paininut tuon asian kanssa.

Ikä ainakin helpottaa asiaa eikä sitä tule niin paljoa polteltua.

Koeta keksiä muuta tekemistä niin jää yrtin ajattelu vähemmälle..

Cuffs

Matti

Member
Musta tuntuu, että siinä on sellanen kynnys.
Jos joskus oikein haluttaa polttaa mutta tauko olisi tarkoitus aloittaa. Niin sinnittelee siitä tilanteesta yli kuitenkin polttamatta. Vaikeata se on mutta, kun on sen tehnyt niin seuraavalla kerralla onkin jo helpompi kieltäytyä.
Näin ainakin minulla...... :>

G

Guest

Moi Matti

Pitää paikkaansa.
Ensimmäisen kerran jälkeen sitä huomaa ettei sitä olekkaan aina pakko maistaa vaikka olisikin mahdollisuus.

Sitäpaitsi se maistuu paremmalta kun harvemmin polttaa.
En kyllä sano ei pitemmällekkään maratonille mutta kohtuus kaikessa.

Minusta se on sellainen asioiden korostaja eli tiettyä tunnetta tai hetkeä voi "tehostaa" tuolla tavoin.

Tyhjiä seiniä katsellessa ei savutkaan ole niin makoisat.

Luulen että tupakalla on osansa pakkopoltossa.

Cuffs

Last edited:

Amd

Member
mä en enää oikeen jaksa taistella taukoilun kanssa, poltan kun on ja en polta kun ei ole. Ihminen on heikko...
toki ymmärrän kyllä krizon pointin...

krizo

Member
Mielen kiinoisia näkökulmia, kiitos niistä.
Itselläni olen huomannut että jos ei pilvipala niin tupakka ja toisin päin.
Liekö joku muistiraita pääkopassa, en tiedä
Mutta tauko jatkuu, tauko jatkuu

Matti

Member
Se polttelu voi olla myös tottumus. Itselläkin välillä tulee semmonen olo, että pakko polttaa jotain kerta hamppua ei kehtaa. Eli tavallaan sillä ei ole niin mitään väliä mitä polttaa kunhan vaan tuntee sen savun siellä keuhkoissa ja heti helpottaa. :>
Nojaa en tiedä.....Tupakkaa en ainakaan polta, halveksin sitä suuresti. :>
Onhan se toki vaikea olla polttamatta, jos ei ole mitään muuta tekemistä. Joten kannattaa pohtia mitä pikkuprojektia voisi aloittaa tai jatkaa.
Itsellä on ainakin näin, että, jos on polttamatta esim 4-7 päivään niin heti on virkeempi ja mukavampi olo. Tosin kaikki on yksilöllistä.
Tänään on perjantai, nyt olen kotona. Voisin polttaa mutta ei oikeastaan huvita, kun tiedän, että illalla se on sitten paljon mukavampi. Joten siirrän sen iltaan ja olen pirteänä nytten päivällä. :>

Jah-Jah

Member
Sitä kun on 12 tuntia töissä ja tulee kotiin nii ei mikkään kepakko paljon mielessä pyöri... eikä muutenkaan oo kiva herätä työaamuna jumissa edellisen yön lussutteluiden takia, työn ansiosta jaa polttelut vähän ees vähemmälle

G

Guest

No kukaan ei nyt kiinnostunut tosta pistojen pakastamisesta / säilyttämisestä ellei pygee just heti niitä kasvattaa ku pitää odottaa et kukitus on loppu. Silti löysin nyt yhen aika hyvän topicin aiheeseen liittyvää, lukaskaa ihmees:
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=18032
:yoinks: :woohoo:
Nii siit tauosta, mä oon kohta ollut 6 vuotta polttamatta, tosin en omasta tahosta, ei vaan tsyyke tykkää tosta yrtistä enää. Jos yrttiä nautin niin syön aina rändomina jonkun 0.05-0.1 ... eli niin pienen määrän etten käytännössä huomaa mitään, mutta silti uskon että aivoissa jotain kemiaa tapahtuu ja auttaa samalla skidisti masennukseen. :fsu:

Last edited:
G

Guest

Hei Defster

Olen kans kuullut joskus tuosta jutusta.

Siis pistokas pannaan veteen ja laitetaan jääkaappiin odottelemaan juurrutusta.

Yhden Hollantilaisen mukaan se jopa auttaisi juurtumista..
en ole ite kokeillut niin en osaa sanoa varmana.

Tuossa keskustelussa joku pitää jopa 8 viikkoa jääkaapissa. Olen ymmärtänyt ettei sitä käytetä kun 30 min jääkaapissa ja sitten juurrutetaan. No mukava kuulla uusia tapoja.

Hollannissa myydään 12sta päivän välein 500 000 - 600 000 pistokasta..

Siellä on joskus jäänyt 25 000 emokasvia ja 500 000 pistokasta samalla kertaa yhdestä hallista.

Eipä oo kumma jos 100 kasvia heillä on pieni määrä...

Cuffs

mr.propper

Active member
Testasin tuossa taannoin tuota säilytystä jääkaapissa.
eli pistot minigrippiin tippa vettä pohjalle ja hönkäisy hiilidioksidin lähteeksi, pussikiinni ja jääkaappiin.
2kk päästä 60% pistokkaista juurtui n.viikossa.

kannattaa tosiaan välillä vaihtaa vesi ja puhaltaa hiukan ilmaa pistoille.
juurruttamista ennen leikataan luonnollisesti uusi imupinta.

G

Guest

Tijuana Black? Soiko kello? Lue eteenpäin.... onko sinulla mahdollisesti kenties pistokkaana tai emona jossa lojuamassa? Haluaisitko helpottaa puutteessa olevan miehen elämää. BLING BLING :woohoo: "Then send / sell / trade me a cutting" ! .. ?? ... raha ei oo mun valuuttaa! mä haluun saada jotain kauniimpaa!

G

Guest

No jos se kerran on niin hyvää niin jakakaa nyt hyvät ihmiset sitä eteenpäin.

Itsekkyys < *

Amd

Member
Meinaakos nova tai joku muu tehdä siemeniä myyntiin tms, vai vielä risteytät enemmän tb:tä ennenkuin jaat geenejä laajemmin jos jaat..?

Latest posts

Latest posts