What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
250w spnalla olen kasvattanut mm. Durga Mataa monta erittäin hyvää satoa, se on vaan siitä rakkaudesta ja sen säännöstelemisestä kiinni, ei aina pidä hinkata kun nämä rikkaruohot kasvavat melkeinpä itsestään kun malttaa vaan olla puuttumatta...siis liikaa. :D :wink: :whip:

Jah-Jah

Member
Olen nousemassa syysmasennuksen syövereistä kun rinteet aukeaa ens viikonloppuna ja kaapista valmistuu afhaanixskunk#1xdurbanpoison :woohoo:

G

Guest

Ja täytyy vielä tuohon todeta että kun tulin takaisin damista ja poltin Farmari Jussin (Farmer John for stupids) 250W:illa kasvattamaa (Shiva?) kukkaa niin tiesi kyllä polttaneensa vaikka olikin imutellut 5 päivää lähes tauotta erilaisia kukintoja ja hassistuotteita. Joten jos tila vaatii lämpöjen kurissa pitämisen takia vähempiä watteja niin kannattaa koska se maksaa itsenä luultavasti laadussa takaisin. Parhaat rehut löytyi siis naapurista ja tieto samasta paikasta. Kiitti Jussi! Parhaat kukat olen polttanut suomessa. Farmarilta ja parilta nimettömältä maakuntaritarilta.

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Hehe, sitä Durga Mataa se oli muistaakseni (ei ollu) oliko sama kerta kun puklasit vai mitä häh? :D Edit.Äh vitut kun Shivaa. :p

Last edited:
G

Guest

Farmer John said:
Hehe, sitä Durga Mataa se oli muistaakseni (ei ollu) oliko sama kerta kun puklasit vai mitä häh? :D Edit.Äh vitut kun Shivaa. :p

Shiva Shanti II. Suositteletteko?

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
No juu, on se ihan ok, mutta jos jotain shivaa haluaa niin Durga Mata on minun ehdotukseni, muistaakseni 2n Supershivan tms. risteytys ja on todella helppo kasvattaa ja mukava poltella..:smile:

krizo

Member
Tota oisko kellään mitään ideaa mikä auttais selkäkipuun??
ps. muukun happu sitäkun nyt ei ole :F

G

Guest

krizo said:
Tota oisko kellään mitään ideaa mikä auttais selkäkipuun??
ps. muukun happu sitäkun nyt ei ole :F

Vapottamalla toimii paremmin kipuihin, ainakin mulla. Verrattuna vaikka bongiin.

NImimerkillä vitun reumasyömunselkää.

Jah-Jah

Member
Ashly said:
NImimerkillä vitun reumasyömunselkää.

aaa.... itselläni nivelreuma... nilkat ja ranteet lähinnä... joskus kun aamulla herää, nousee ylös ja yrittää lähtä keittään kahvia niin kävely sujuu kuin pingviinillä :/

G

Guest

Juolahti mieleen eräs mielenkiintoinen asia, nytku osataan jo kasvia eläimiä ja kohta ihmistäkin, ellei jo osata kloonata. Niin tulee vastaan seuraava haaste, eli "deepfreeze" syväjäähdytys, onnistuiskohan mitenkään hampulle, siis esim pistokas ? Jos onnistuis niin miten, jos ei onnistu niin miksei .. hehe tuli vaan mieleen tämmöinen aika hassu juttu.. ainii sinne kellokoskelle. -->
(ois aika legendaarista esim pakastaa kaikkia megarare lajikkeita mitkä on kuolemassa sukupuuttoon)
:deadhorse

Last edited:
O

Osku vaan

Moikka kaikille :)

Moikka kaikille :)

Juu mulla on ne 4 Easy Budia kasvamassa mistä jo aikasemmin kirjoitin. hyvin on lähteneet kasvaan, pidin niitä yhteensä 3 viikkoa vegessä joista noin 2 ja puoli viikkoa natikan alla. Nyt tytöillä on jotain 8 yötä takana ja erittäin hyvältä näyttää. EHKÄ liian hyvältä jos nuo vielä paljon kasvaa leveyttä niin tila loppuu..

Tein syntiä ja otin muutaman kellastuneen alalehden ja poltin niin ihme kyllä toimi silleen pikkasen, että ei tosta varmaan mitään ihan paskaa gugua tuu. laitan 2 kuvaa (kännykkäkuvia)

G

Guest

Osku vaan said:
Juu mulla on ne 4 Easy Budia kasvamassa mistä jo aikasemmin kirjoitin. hyvin on lähteneet kasvaan, pidin niitä yhteensä 3 viikkoa vegessä joista noin 2 ja puoli viikkoa natikan alla. Nyt tytöillä on jotain 8 yötä takana ja erittäin hyvältä näyttää. EHKÄ liian hyvältä jos nuo vielä paljon kasvaa leveyttä niin tila loppuu..

Tein syntiä ja otin muutaman kellastuneen alalehden ja poltin niin ihme kyllä toimi silleen pikkasen, että ei tosta varmaan mitään ihan paskaa gugua tuu. laitan 2 kuvaa (kännykkäkuvia)

Terveen vihreitä kasveja. Hienosti se menee. :)

selittäkää mulle toi säleikköefekti noiden kamerakännyjen kans? Lamppu tekee häiriötä?

Last edited:
G

Guest

Jah-Jah said:
aaa.... itselläni nivelreuma... nilkat ja ranteet lähinnä... joskus kun aamulla herää, nousee ylös ja yrittää lähtä keittään kahvia niin kävely sujuu kuin pingviinillä :/

Mulle nää ranne, nilkka ja polvikivut on tulleet vasta nyt vuoden sisällä niin ettei niitä voi olla huomioimatta. Vaikuttaa nyt talvisin niin ettei voi olla ulkona. ):

Kyykystä ylöspääsy koskee polveen niin paljon että meinaa tipahtaa perseelleen.

Pingviini mäkin oon....ja lonkat paskana. Iloksi kyllä tajusin että lättäjalkojen takia pitää hommata pohjalliset.

Mutta onneks on lahja joka vie kivut ja nostaa mielialaa vaikka koskisi. Kiitos siitä kasvista. :woohoo: en edes haluu ajatella mitä tekisin tän sairauden kan jos ei olis hamppua.

Oon tutkinut noita elimistön tulehdusaineita jonkin verran. Kannabinoidit kun kuulu myös eikosanoideihin (hormonin kaltaisia aineita joita elimistö tuottaa...mm. prostaglandiinit joita estetään vaikuttamasta tulehduskipulääkkeillä myös reumassa) ja sillä on joku yhteys tuohon reumatulehdukseen. Tuntuu että tykki indica ainakin vapotettuna hillitsis jopa tuota tulehdusta.

Last edited:
O

Osku vaan

En oikein tiedä mistä johtuu, mut epäilisin että kännykameran kamera on liian hidas ja sen takia tuo kaihdin. eikös tuo kumminkin natikan poltimossa ole sama 50 hertsiä kuin sähköverkossa. :chin:

G

Guest

Ravinteita ja hörmöönei

Ravinteita ja hörmöönei

Hei häiskät ystävälliset kertokaas, jos tietoa löytyis: Superthriveä sattumalta sain käsiini ja viherpeukusta diamond nectar ja advanced hydron Growth/Bloom excellerator tuli haettua. Ei ole tullut noista mitään vielä testattua. Tuota diamondia ainakin omat tuttavani kovasti kehuneet. Onko ostokset hintansa väärti? :chin:

G

Guest

Kantsuu ottaa rauhallisesti sen super thriven kanssa ainaki.
Ite käytän sitä vaan, jos kasvi näyttää siltä et se tarttee apuja.
Ja sitte yleensä lorautan vähän ku vaihdan kasvusta bluumiin..
ST jo haiseeki niin pahalle ettei sitä viiti kokoajan handlaa :wave:

G

Guest

BadTicket said:
Kantsuu ottaa rauhallisesti sen super thriven kanssa ainaki.
Ite käytän sitä vaan, jos kasvi näyttää siltä et se tarttee apuja.
Ja sitte yleensä lorautan vähän ku vaihdan kasvusta bluumiin..
ST jo haiseeki niin pahalle ettei sitä viiti kokoajan handlaa :wave:

Mille ST haisee?

Kalalle? Ulosteelle? Oksennukselle? Spermalle?

Kerro... :yoinks:

G

Guest

Thrivee voi myös antaa alusta loppuun, ite aloitan siinä ku kasvin on boutterallaa ~2 viikon ikäisiä ja annan siihen kugun puoliväliin jolloin annan topmaxin ottaa ohjat. Ei ole mitään Jah:n kehittämää oikeata tietä, live & learn. Kokeile ja ota selvää, käyttöohjeet on myös hyvä lukea tai sit verstaan tai peukun väeltä kysyy jotain vinkintynkää ja siitä sitten säveltämään omaa versiota. :wave:
(Pieni muutos suunnitelmaan, ite kätän Hesin Super-Vittiä, joka on vähän miedompi vitamiinipläjäys.)

Last edited:
G

Guest

Ashly said:
Mille ST haisee?

Kalalle? Ulosteelle? Oksennukselle? Spermalle?

Kerro... :yoinks:

:bat:

Afganistanilainen kumilenkkitehdas heinäkuun helteillä X hapan maito on aika lähellä