CubCat said:salvia <3 muutaman kerran laajentanu sillä tajuntaa mutta mistään ei koskaan ole saanut elämää joten kerroppa mistä tilasit tuon kaunokaisen
Farmer John said:Juu, se tuttu heppu, täältä forumilta tuttu ei oikeasta elämästä on nimimerkki minister??? kysymysmerkit tarkoittaa jotain numeroita joita en muista, ei kuitenkaan 420 tms. hän taitaa asustella siellä hyvillä mestoilla ja olla kovasti sen pään asioiden kanssa tekemisissä..
tulumi said:jätä minut pois
tai jos teitittelet niin sitten...
itse vastasin lähinnä amd:n viestiin
ettei kyllä ole sen parempi kuin muutkaan.
jne
paremmin olisi pitänyt taas kohdentaa.
ja tiedon olisi löytänyt het heti pian h-voorumilta mikäli olisi lukenut tai edes selaillut uudet viestit läpi
viestini laittohetken jälkeen
kuvaakin puntarista löytyi että sillä minä.
en vaan jaksanut silloin akuun luritella enempiä niin vinkkasin vain hvoorumista...
mutta jos puhuttais välillä jostakin mukavemmasta
vaikka talvesta?
Osku vaan said:Juu eli terve vaan kaikille. Rakentelin tossa ittelleni jonkin sortin HUUMEtehtaan. Juu laitoin kuvia tonne galleriaan (kännykuvia). Jos saatte jotain selvää kuvista ja on jotain parannusehdotuksia niin sanokaa. Aurinkona on 250 Wattinen natikka ja silleen. Lajikkeena on 4 kpl. Female seedssin Easy Budia jotka ovat viä pieniä, mutta ei kauaa. Pitää vaan odottaa Ainiin kaapin sisämitat on 60*60*160 senttiä. 4 isoa ruukkua mahtuu hyvin, oiskohan nuo jotain 12 litrasia tai jotain.
tulumi said:ei talvi kurjaa aikaa ole
se on asennoitumiskysymys
ja koska on pimeää on hyvä poltella kynttilöitä ja pesässä puita ja vähän muita...)
En mä tiedä? Mun mielestä se 100g budia minkä aloittelijana tolla saa kyllä on ihan jees.Jah-Jah said:mikä 250W :ssa on muka vikana