What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

OutoPisara

Member
perakko said:
ettei kylän juorukellot olisi joka liikkeittesi perässä.

kaipaisin myös ideoita miten saada elantonsa kasaan tälläisilla paikkakunnilla, ammatillista koulutusta, eikä työkokemusta juurikaan löydy?

Juorukelloja riittää kaiken ikäisiä ja näköisiä mutta hikisissä pikkupaikoissa ne on oikea vitsaus. Maalla ei valttämättä ole niin väliä koska niitä näkee aika harvoin ja vältä tutustumasta yhtään kehenkään jos rauhassa haluat elää. Toimeentulo on myös varsin hintelää, mutta siinäpä oppii nauttimaan elämän pienistä iloista, jos niihin sattuu törmäämään, eikä maalla välttämättä tarvitse niin paljoa rahaa ja siellä voi ajella humalassa mopolla ja lähteä ongelle jos sattuu kerran vuoteen huvittamaan ja ammuskella haulikolla käpyjä. Huonoina puolina voi sanoa erakoitumisen tuoman erkaantumisen todellisuudesta ja sen lainalaisuuksista, mikä voi aiheuttaa masennusta, joka ilmenee katalepsisinä kohtauksina ja tunteena siitä, että on erkaantunut itsestään. :badday:

Last edited:

OutoPisara

Member
Mä löysin yhden purkin missä oli vähän mother finestia ja tulipa kunnon fiilikset, siivosin olkkarin ja keittiön ja sitten kävin ulkona kävelyllä ja polttelin tuota royalia niin ai saatana kun alkoi jumittamaan, ehkä se on hyväkin. Mutta voi saatana

P

perakko

meikälläki on mffää tulossa taas, ihan hyvää polttoo mutta kukkii kyllä kiduttavan pitkään ottaen huomioon lopputuloksen. mutta todellakin, hyvää kotitaloustehtäväpolttoo.

kyllä meikä taitaa tosiaan sinne hämeen suuntaan valua, sieltä löytyy grouvvaustuttujakin, jotka jo ehotteli yhteistä siemenprojektiakin ensi talveksi. suunnitelmana siis että toisen luona kasvatetaan budit ja toisessa kämpässä duunataa siemenkasvatus hallussa olevilla ulkogeeneillä...

Matti

Member
meikä diggaa täst riihimäki, hyvinkää akselist. Kai neki aika hämees on. Junal pääsee sopivasti kaikkialle. Eikä liian suurkaupunki, mut löytyy kaikkee siistii. Luontoakin löytyy jos sitä halajaa, figen selkään ja mettään. Jos maalle haluu muuttaa niin sekin täällä onnistuu. Löytyy tommosta mukavaa maalaisseutua läheltä, mut silti mukavan lähellä kaupungin palveluita. Voi vaikka fillaroida sieltä maalta(en tiiä sit talvella, tai jaksaako joka päivä).
Good shiit.

krepis

Member
OutoPisara said:
Mä löysin yhden purkin missä oli vähän mother finestia ja tulipa kunnon fiilikset, siivosin olkkarin ja keittiön ja sitten kävin ulkona kävelyllä ja polttelin tuota royalia niin ai saatana kun alkoi jumittamaan, ehkä se on hyväkin. Mutta voi saatana

hehe, tää on smokereporttia mun makuun.

Last edited:

OutoPisara

Member
Mitä olette mieltä tuosta mustasta öljystä jota saa kaivettua pitkään käytössä olleesta piipusta? Onko viihdearvoa? Kannattaako vetää nasaalisesti? Mitä jos tällanen hoikkarakenteinen jätkä vetää nasaalisesti tuollaista tervaa sieraimiinsa niin lähteekö hyvät sävärit?

OutoPisara

Member
On muuten reteet kelit. Tuli vain taas perkeleenmoinen riita. Voihan vittusaatana. Elämä on yhtä samaa paskassa pyörimistä vaikka aurinko paistaakin ja linnut laulaa ja näin. Vai mitä vittuu ootte mieltä? Pitäiskö mennä suosiolla jojoon vai katsoa filmi loppuun asti? Eihän sitä tiedä vaikka sitä päätyy teloituspaaluun viimeisessä jaksossa. Paikkakuntalaissa voisi löytyä aika monta jotka olis valmiita vetämään liipasimesta. :joint:

en tiedä miksi postasin tämän mutta tulipahan taas postattua

P

perakko

älä anna niitten sikojen saada sinua. tuskin se riiteleminenkään on sen arvosta. AINA voi lähtee. miehellä on aina mehtä. sinne sitä on paettu sukupolvet ja tullaan pakenemaan.

Ei tappelu tai riitely auta ketään ja sitä hieman ihmettelen miksi kaikki aina tappelee...
Kannattaa tehdä kuten perakko tuossa jo sanoi ainakin saman neuvon täältä.
Ennemin lähteä vaan poies kun riidellä tai tapella.
Eihän me hampuusit olla agressiiviasia eihän. :rasta:

OutoPisara

Member
Pitäisiköhän tuolle karstaöljyjen polttamiselle perustaa uusi topikki? Jotkut varmaan paheksuvat sitä syvästi. Mulla on yksi vanha pikkupongi mikä on ihan täynnä tervaa, tekisi tosiaan mieli pyörittää siitä peräpuikko.

Siberian

Member
Hyvät karstat voittaa PeeÄllän. Perkeleelliseltähän ne kyllä maistuu....eihän perseellä kyllä mitään maista.

OutoPisara

Member
Mitähän noi pitää sisällään, mähän en polta röökiä ollenkaan, vaan se on ihan puhtaasti pilvestä muodostunutta töhnää. Pitääkin särkeä koko paska ja kattoa mitä sieltä löytyy. Onko siinä tervaa paljon? Tervahan on terveellistä.

P

perakko

meikällä on ainaki yks kaveri joka karstaa kaiken mitä irti saa, se ei välitä vittujakaan. mikäpäs siinä? kaikki tyylillään.

Pahvi

Member
Tervehdys vaan kaikille pitkästä aikaa! Kiva tulla taas lueskelee tänne juttuja pitkästä aikaa :)

Joo, poltahan kuule ihmeessä ne karstat pois, ei se kannata hyvää pois heittää! Ite oon ehdottomasti hyvien karstojen ystävä :bashhead:
Varsinkin näin kun oon pitänyt vuoden-kaks pössyttely paussia niin on kyllä vanhat sotaratsut rassattu perusteellisesti.. Kesä tulloo ja puskat kasvaa joten
hyvää kesää kaikille :wave:

OutoPisara

Member
Mä olen jotenkin nyt vanhemmiten oppinut nauttimaan auringosta ja kesäsät. Mä olen saanut ihan tarpeekseni siitä vitun lietteestä ja mudasta ja vitun räntäsateesta ja saatanan pimeydesta ja telkkarin välkkeestä, mutta ei puhuta siitä nyt. Mä pakotin itseni pitkästä aikaa kuuntelemaan Loirin Inaria ja onneksi pakotin.