What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Topic-kaikelle jolle raski topiccia ojentaa.

Julle

New member
onhan ny raappanen sananen parhainta hetkeen. Vai onko jollain muulla tarjota ns. suomi reaggea. Varsinkin ylex:lläkin soi tuo yks biisi

N

neoobik

Eikö jengin blastereissä soi JukkaPoika ja koplan viisut!?
Minuun iski vielä nuorempana kollina ku nykyään.. Tykkäsi tua äippä kuunella Kapteeni Ääntä aikoinaan :)
:wave: :headbange

cervaz

New member
Raappanan esikois lätty iskee ja pistää liikkeelle.
Kannattaa tutustua, jos artisti ei ole tuttu.
Levyltä löytyy lisää mahtavia biisejä.

Haamueläin

New member
Jepjep, luin säännöt ja viisastuin taas hieman..
No, ei siinä mitään, olen löytänyt intrawabbin syövereistä monta vähähajuiseksi kehuttua lajiketta Joey Weediltä. Kenelläkään kokemusta Suomeen tilaamisesta Hemp Depotilta?

Last edited:

Binnacas

Member
Badticket - No eipä hirveen 17 vuotiaalta näytä tuo pimu.

perakko - pääsin läpi naama pokalla mutta kyllä sisäisesti nauratti. Töissä kun ei viitti avoimesti nauraa tietokoneelleen :D Yleensä kun työt ei oo niin hauskoja. Mun mielestä toi otsikko ois voinu olla vähän järkevämpi "Slovakian Paska".

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Slovakian Paska :smile:
Toi vois olla vaikka standardinimi vieraileville poliitikoille muutenkin. Eiköhän tuota joku iltalehden kyllästyny nettitoimittaja oo aikansa pähkäilly, että miten sais maksimoitua henkilökohtasen lystinsä, kun kerran tuommonen osuu kohdalle. Aika yksinkertainen, toimiva ratkaisu :smile: Vanhastakin vois alkaa kutsumaan paskaksi. Tekopyhä mies. Jauhaa kivakiva paskaa sähkön säästämisestä ja samaan aikaan lämmittää kahta kartanoa siellä vitun Nurmijärvellä.

Bin. Miltä 17-vuotias sitten näyttää? Eipä tuu paljoa hengailtua tuon ikästen kanssa ja mun mielestä tuolla on jo jotain 14-16 kesäsiä mitkä menis kyllä täysikäsestä. Ei noin niinkun henkisen kehityksen osalta, mutta kuteet, meikit ja nuorten aikuisten jutut löytyy.. Irtoseksiä ja kosteita ravintolailtoja yms. asiaankuuluvaa viileilyä. Emmie muut tiiäkkään, kuhan tissejä kehuin isoiks :smile: :redface:

G

Guest

BadTicket said:
Slovakian Paska :smile:
Toi vois olla vaikka standardinimi vieraileville poliitikoille muutenkin. Eiköhän tuota joku iltalehden kyllästyny nettitoimittaja oo aikansa pähkäilly, että miten sais maksimoitua henkilökohtasen lystinsä, kun kerran tuommonen osuu kohdalle. Aika yksinkertainen, toimiva ratkaisu :smile: Vanhastakin vois alkaa kutsumaan paskaksi. Tekopyhä mies. Jauhaa kivakiva paskaa sähkön säästämisestä ja samaan aikaan lämmittää kahta kartanoa siellä vitun Nurmijärvellä.

Bin. Miltä 17-vuotias sitten näyttää? Eipä tuu paljoa hengailtua tuon ikästen kanssa ja mun mielestä tuolla on jo jotain 14-16 kesäsiä mitkä menis kyllä täysikäsestä. Ei noin niinkun henkisen kehityksen osalta, mutta kuteet, meikit ja nuorten aikuisten jutut löytyy.. Irtoseksiä ja kosteita ravintolailtoja yms. asiaankuuluvaa viileilyä. Emmie muut tiiäkkään, kuhan tissejä kehuin isoiks :smile: :redface:
"Hey baby, you got nice tits" And now a bit more romantic approach "Nice, tits, baby!"

Binnacas

Member
[ bumb ] Musiikin tekijöitä?

[ bumb ] Musiikin tekijöitä?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, löytyykö joukosta musiikin tekijöitä? Ihan mitä genreä tahansa.

Konemusaa nyt oon ite alkanu tekee (FL7, Reason 3), mutta soitan aika monia instrumentteja ite. Kiinnostais vaan kuulla jos jollain muulla on hyviä biisejä jossain sivulla esimerkiksi. Tai jopa yhteistyö projektista kiinnostunut?

[ /bumb ]

Matti

Member
Täältä löytyy! Siis en mä hyvästä tiiä, mut musaa kuitenkii.
kaikumusaa, vähän tosin tökkii, ei oo saanu mitään omaa aikaseksi pitkään aikaa. Odotan oikeita viboja.
Läppäri, tascamin antiikkimikseri ja bossin kaijut on mun aseena. Fruityki on just siisti, ainoo ohjelma mitä oon oppinu käyttämään. Vielä kun toi ääntennauhotus olis sillä hallussa.

Binnacas

Member
Hienoa että joku löytyy :)

Ite oon kans äänitys hommia päässy kokeilee kunnon mikserillä ja Cubase 3:lla. Sonar 6 oli vähä aika sitte mut ei toiminu nauhotus jostain syystä :(

Itte oon inspistä saanu musiikin tekoon vasta lähiaikoina kun yks tuttu alko tekee musiikkia enemmän. Toivottavasti sullekki löytyy joku motivaatio alkaa sekoilemaan Fruitylla :D

Niin ja tosiaan yhteistyö projekteja on myös kone- että metallimusiikin suunnalla lähiaikoina luvassa. Oon kyllä valmis lähtee kokeilee yhteistyötä vaikka kenen kanssa jos tarjouksia tulee. Mieluummin otan pyynnöt vastaa ku kadun myöhemmin etten ollu mukana jossain projektissa.

Last edited:

Matti

Member
No pistä jäbä sun tekeleistä jotain tyylinäytteitä, mikseris? myspedes? Levyl? teevees?
Vaikka en nyt yhteistyöhakunen oikein ole, mut mielenkiinnosta zekkaan sun tyylit. :redface:

Last edited:

Binnacas

Member
Matti said:
No pistä jäbä sun tekeleistä jotain tyylinäytteitä, mikseris? myspedes? Levyl? teevees?
Vaikka en nyt yhteistyöhakunen oikein ole, mut mielenkiinnosta zekkaan sun tyylit. :redface:

Ei oo vielä mitään julkisilla väylillä, mutta mikseriin on tulossa. Mutta se on vaan konemusaa, pitäis varmaa joku rumpusoolo pätkä nauhottaa :D

P

perakko

itselläni oli semmonen psykerockhenkinen trio kasassa jonkun vuoden, soiteltiin muutamat keikatkin mut alko kaikenmaailman baarielämä sun muu siihen liittyvä kuona kyllästyttää niin nykyään teen musaa itsekseen kotona. lähinnä akustisella kitaralla ja korg d-8 raiturilla. epäilyttää tosin tänne yleiselle foorumille linkittää toistaseks mitään.

mutta go go kaikki kotimuusikot, pitäkää se ns AITONA!

Binnacas

Member
Jep, ei kyl heti kaikille tuntemattomille viitti ihan kaikkea bändi linkkiä pistää. Yksityisyyttä pitää säilyä jonkin verran.