ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Nyt minullakin on joitakin kuvia näyttää tänne omasta ulkoprojektista vaikka eivät vielä ulkona olekkaan.
Tuossa siis Rentun Rutku F2 Feminised. n.23pvä vanhoina...
Tässä on minun mielestä kaunein feno.. muut saavat olla eri mieltä.
Tässä sitten Keralaa joka on n.30pvä vanha ja ollut alusta n.15pvä parvekkeella..
Tarkoitus olisi ehtiä pölyttää yksi kasveista(RR F2 feminised) Lowryder x Stupor pölyllä jos vaan ehtivät kasvaa tarpeeksi nopeasti.. muuten otan vain pölyt talteen ja kasvatan yhden Rentun Rutkun myöhemmin ja pölytän sen .
Hyvää Kesää!!! ja kiitos hänelle kuka antoi minulle kivaa puuhasteltavaa kesäksi.
Kun muutkin ovat kuvia laittaneet... Tällä hetkellä on projektina PowerPlant ja muutama muukin lajike. Kuvaa ei vielä nykyisesta, mutta edellisen projektin kasvatista löytyisi kuva. Katsotaan, jos vaikka alkavana viikkona saisin kuvia.
Mulla oli tos joku aika sitten yhden kasvin AK47 Projekti ja siitä tuli jotain 45 grammaa kuivaa budia ja silleen. mut nyt mulla on kaksi nirvanan Snow Whitea ja molemmat on narttuja. Setuppina on edelleen 250 Wattinen natikka ja one partin tuotteet. Siis nuo kasvit näytti sukupuolensa jo muutama päivä sitten ja korkeutta niillä on noin 17 senttiä. ikävä vaan, etä mä jouduin myymään digikamerani tossa hiukan aikaa sitten, mutta voin laittaa kännykameralla otettuja kuvia kun valojakso vaihtuu. Eli noin viikon kahden päästä. Noiden kasvien ikä ei ole tarkkaan tiedossa, mutta veikkaisin niiden iäksi kaksi viikkoa tai jotain.
Tässä jonkin verran kuvia Rivan lahjoittamista Rentun Rutku F kakkosia.. Tämä yksilö jäi parvekkeelle 10l ämpäriin ja saa kukitus lannoitteita ja rakkautta.
Hei vaan kaikille. Vihdoin sain itsestäni irti ja muutin salasanani, jonka olin melkein vuosi sitten unohtanut - eihän sitä aina voi kaikkea muistaa tai jaksaa tehdä.
Ehkä tässä tulee kirjoiteltua tänne nyt hieman enemmän...?
Mukavan näköisiä kasveja täällä on ihmisillä ja ihan ok meno.
Terve vaan kaikkille uusille ja ei uusille icmag:in käyttäjille.
Mukavaa saada lisää suomalaisia tälle foorumille.
Itselläni olisi tällainen kysymys liittyen lannoitukseen Kukkimis vaiheessa.
elikkäs kasvi on nyt ollut pari viikko kukituksessa ja lannoitteita ajattelin tässä ensimmäistä kertaa hommata, varmaankin tuolta ValoVerstaasta.
Elikkäs mitä te suosittelette ja mitkä ovat omat suosikit, vinkkejä?
Itse en ole paljoakaan vielä lannoiteista lukenut mutta para aikaan niitä yrittän pännttää.
Mutta kiitos nyt jo etukäteen, eli kiitos kiitos
Ps. kiva kun on tullut lisää hymiöitä
hähähäh!
Edittiä vielä sen verran eli haavenna olisi saada budi kasvamaan oikein paksuksi ja herkulliseksi, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan
hehe kylla BadTicket tietää mitä tarkoitan.
nyt olen itsekkin lueskellu vähän lannoiteista mutta itte kallistuin ehkä enemmän bio bizzille, en ole kyllä hintoja vielä verrnaut.
kamera jos löytyisi niin pistäisin kuvaa ulko prjektistani.
Kaverini Kyymiehen kanssa ollaan jo saatu aika paljon aikaan.
Muutama kuva kyllä löytyy mutta kameran hukkumisen johdosta kuvat on aika vanhoja.
Pahvi -> Kiitos kiitos, hyvältä näyttää sunki vaalee ryssä
Krizo -> Jep, josson mullat mielessä ni ehkä itekki kallistuisin siihen biobizziin.
Mut jos joskus vaikka on budjetti miinuksella ja tollein. Kyllä tolla advancedi sarjalla on jopa Suomessa hyvä hinta/laatu suhde.
Yleensä ku tulee vaan itkettyä, ku kaikki on niin kallista ni sanotaan nyt tollainki välillä
One parttia käytin ennen, sekään eio huonoa, tosi hyvä nyyspereille, mutta ainaki hydrossa ni saa sitte lisätä magnesiumia ja ehkä jotain muutaki, lajista ja kasvusta riippuen.
Advancedilla oon joutunu käyttää paljon vähemmän lisäravinteita..
Vautsi! Onnistuneen näkönen partsi kasvatus =)
Ja tuosta vielä turpoilee kyllä.
Pakko se on itsekkin sanoa että tulumi on kyllä hyvän
lajikkeen tehnyt.. Hienoa että kukkii suomessa noin hyvin