ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Noh juuh. Eli tämä on vain minun tapa, ei välttämättä oikeaoppinen millään muotoa, paitsi että ompa kuitenkin.
- Bubbler/tubbler 100 litraa
- Bogbubble, Blue Mystic, Maroc x Afghan, White widow.
- viherpeukun joku snadi ilmapumppu, varustettuna pitkällä ilmaverholla.
- 2 noin 700 litran vesipumppua, toinen mallia akvaario, tämä siis sisältää filtterin.
- Akvaarioliikkeen tuote nimeltä "bactozym".
- Viherpeukun pieni pussillinen biomagix nimistä tuotetta.
+ Gh Lucas formula.
Ec:tä olen katsellut silloin tällöin, kuin myös ph arvoa. Ph:n katselu on ollut ihan turhaa, sillä ph pysyy kohdillaan vähän yli kuudessa nyt ihan itsestään. Vettä olen lisäillyt n. 5 litraa joka/tai joka toinen päivä.
Kasvit on verkkoruukuissa, mediumina hydroton, elikäs lecasora.
Täytynee ottaa kohta muutama kukituskuva....ovat olleet 12/12 jaksossa nyt toukokuun lopulta saakka.
Jos jotain jäi epäselväksi, kysy lisää......mielelläänhän sitä harrastuksistaan jorisee.
Mukavan näköstä nuppua tuloillaan pieturännillä ja cannabaalilla
Cannabal: Tarviikos tota "bactozymia" ja biomagixia lisäillä
tonne vesipönttöön miten useasti?
Vai riittääkö yksi lisäys loppuun asti?
Mukavan näköstä nuppua tuloillaan pieturännillä ja cannabaalilla
Cannabal: Tarviikos tota "bactozymia" ja biomagixia lisäillä
tonne vesipönttöön miten useasti?
Vai riittääkö yksi lisäys loppuun asti?
Olet saanut vanhan nikkisi takaisin Farmer John Cannabal: ihan kivalta systeemiltä vaikuttaa.. olen ite miettinyt tollasta, mutta jotenkin jäänyt vähän tuo biosysteemi hämärän peittoon. tässä minun kaappi joka on rakenteilla vielä.. eli siitä puuttuu 150w natikka ja jne.. . Btw. jos jollain on ylimääräinen 150 natikka niin myyntiin vaan..
Oikein mukavan näköstä
Mistäpä muuten ihmiset on noita kool tuubeja hommaillu?
Itehän vissii vois jossain lasitusliikkeessä teettää spagettipurkistä, mut kestääkö ne sitte sitä lämpöä? VPeukun kool tubet on ainaki niin hirveissä hinnoissa, et ei ihan periaatteesta viittiis sellaseen panostaa, 135euroo ja neki on loppuunmyyty Valoverstaalla 160e
Hanfburista sitte vissiin. Ellei täällä o kellään parempia ideoita?
Juu emmä mitään suolamieltä tähän hakenu.
Iteki sponsaan noita Suomilafkoja mielummin. Mutta 130-160e on mun mielestä ihan liikaa kool tubesta.
Different strokes for different folks
TheCannabal: Ootko tehny jotain karsintoja Apollo11 x Lr taimista vai miten noi näyttää niin samanlaisilta? Tuolla Highbredissä oli huutokaupattavana jotain Apollo11 x Lr siemeniä, liekö sulta peräisin vai onkohon jolla kulla sama risteytys. Onnea projektiin!
Ohhoh.. Cannabaali, onpa mielenkiintoinen risteytys. En viitsi alkaa häiriköimään sinua PM:llä joten kysyn näin julkisesti että onko sinulla noita siemeniä jäljellä? Jos maksua vastaan luovuttaisit ylimääräisiä tai jotain. Nyt muuten voisitkin sitte vastata PM:llä takas jos jakselet.
En oo tehny karsintoja, näyttävät samanlaisilta sattumalta. Ovat tosin nämä siemenet peräisin yhdestä äidistä ja yhdestä isästä. Junou. Ettei mikään sekahedelmöitys jossain villeissä olosuhteissa.
Highbredin siemenet ei oo multa peräisin...
Tein tämän risteytyksen lähinnä, koska äitee-apollo oli vinha tyyliltään, se kukki loppuun noin 45 päivässä.
Ikävä kyllä jyviä ei ole enempää, joten toivomme näiden tuttavan minulle 100% af kannan.....että sitten ens kesänä jos Luoja suo.....
EdiT:
Oisko tossa sinistä....Korjailin fotoshopilla silleen niinku auto-color, auto-kontrasti ja auto-levelit, ja sinistä tuli esiin...