What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TechnoRocker's Udegrow 2010.

Uha, det lyder dyrt :D Har ingen stamtavle på min, men han skal heller ikke bruges til avl eller stævne overhovedet så det er jo ikke nødvendigt, har det også lidt sådan at han behøver jo ikke have stamtavle for at være en god hund, fordi han har skam en udemærket næse samt indlæringsevne og hørelse. :) Har dog haft andre hunde så som Alaskan Malamute med stamtavle, som vandt nogle præmier for diverse ting til stævne og så normale schæffere med stamtavle som også har vundet nogle præmier til nogle stævner. Men det går jeg ikke op i med ham her. :) Går lige ud og nupper nogle billeder.

Xhashish

Well-known member
Veteran
Ser lækkert ud, der er skisme sket en del, og må da sige dine ser også ud til at gå rimelig meget til den i reveg (= men igen ser dejligt ud (-:

blackone

Active member
Veteran
Ja det er seriøs monstercropping - er spændt på at se hvordan det vil gå udendørs. Mine Freja opfører sig lidt på samme måde - med en lille smule held giver det en god mængde buds og en stor bunke fluff til bubblehash - Mmmmm.

VividDane

Member
skønne udendørs planter TR! Jeg begynder straks at udtænke planer for hvor jeg kan forsøge mig med samme. Din tråd er fuld af god inspiration :canabis:

8 Juli 2010.

Mange tak for de fine svar, ja der sker mere og mere ude på stedet, nogle er større end andre, men de er efterhånden alle gået i blomst, kan se de er begyndt på nogle tættere skud og en del flere hår er på vej frem nu og de er begyndt at lugte en smule. Mine AK-47 Automatics er også gået fint i blomst, det blev så kun til 4 hunner ud af 16 XD Men tager det såmænd ikke så tungt, af en eller anden grund :D Men her kommer der lige lidt billeder fra i dag.

AK-47 Automatic:

Danish Passion x UK08 (Ved ikke hvorfor den ene har valgt at sprække sine grene, men sjovt ser det ud og den klarer sig nu helt fint :D) :

Og så lige et stykke musik fra Kottonmouth Kings (Proud To Be A Stoner) til at nyde i sommervarmen, med en fin pind :D http://www.youtube.com/watch?v=wF34KvW5uPo/watch?v=wF34KvW5uPo

Mvh. TR.

L

lalandia

Love the Flatland basic bed...Glæder mig vildt til de kommer i blomst.

Grow in peace

Xhashish

Well-known member
Veteran
det er jo blevet en hel lille skov :D
cool billede med rødderne (=
Bruger du enlig noget gødning? :)

Glæder mig også selv til at se hvad der sker i blomst :D

X, ja jeg bruger House And Garden 1-component jord, House And Garden Rod Stimulator og til blomst har jeg House And Garden PK 13-14 og Bud XL :) Lige nu får de store 4ml 1-component til en liter og 1ml stimulator per liter vand. AK-47'erne får 1ml 1-component per liter vand og 1ml stimulator per liter vand. Man skal ikke bruge rod stimulatoren igennem hele forløbet, men det gør jeg nu alligevel :D

Xhashish

Well-known member
Veteran
De ser i hvert fald godt nok ud til at nyde det (=
Og så længe de ikke selv ved det :D hehehe

11 Juli 2010.

Ja de er begyndt at blive helt fine rpk6.

X, Ja så længe de ikke lider overlast så skal de bare have noget æde :D

Men her kommer der lige lidt flere billeder fra i dag.

AK-47 Automatic F2:

Danish Passion X UK08:

Mvh. TR.

L

lalandia

De bliver f****** store TC...De strækker sig noget i blomst. Er alt med dig, får du halvmetersbuds på hele banden..Og så får du fandeme ond i dine fingre når der skal trimmes...Men det kan ryges væk. Køre selv et lille frøgrow hvor hun er støvet med BubbleChung, glæder mig til at se resultatet.

Groheld

Lala

Det kunne i hvert fald ikke være dårligt :D Kan nu også godt se de er begyndt at gå i blomst, ser begyndene skud over det hele, det er virkelig lækkert og som du siger så er de også begyndt at strække sig på en måde der er helt fin uden at være for meget eller for lidt, alle er virkelig gået amok her den sidste uges tid og begynder med lidt PK 13-14 om en 1-2 uger hvorefter jeg vil begynde med Bud XL, så det skal nu nok blive spændene :D
Det frøprojekt lyder temmelig lækkert, tror nu også dette kryds (Danish Passion x UK08) bliver en hel fin yielder og så med lidt bubblechung indover kunne det altså ikke være dårligt, skal nu nok blive et lækkert kryds, eller noget ssh halløj da den også ser virkelig lækker ud :D

Ja, dem kommer der mange flere af forhåbentligt :D Og det var nu lækkert med lidt regn i dag, det var helt uvirkeligt inden stormen kom, stilhed før stormen som man siger, dejligt varmt, lille brise, mørke skyer solen ikke kunne gennemtrænge og skyerne som bare farede i forskellige retninger ude over markerne, det var nu et syn jeg ikke lige glemmer foreløbig. :)

L

lalandia

IMG_4769.jpg

God decided to water the plants today

Xhashish

Well-known member
Veteran
dejlige updates!
:yeahthats

Skal love for de går amok (= ser virkelig ud til de hygger sig :)
Så må vi krydse fingre for bondemanden ikke er for "nærig" når der skal høstes og lige svinger lidt for langt ud med mejetærskeren :D
Og ja uvejr - det skal jeg lige love for, hos mig kom det ud af den blå luft, efter at have rendt rundt med 2 vandkander i 2½ time....

Lækkert billede lala, var selv ude og tage billeder, men de blev desværre ikke særlig gode, men smukt var det nu alligevel.

X, ja det er da lidt træls, men sådan er det jo. Hvis han kører helt derud med tærskeren så får han kun en masse ukrudt med og så er der i hvert fald nogle der får noget rigtigt sjovt franskbrød, haha :D Har alle planterne overlevet stormen?

Latest posts

Latest posts