What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TechnoRocker's Udegrow 2010.

Xhashish

Well-known member
Veteran
Og når du ser billedet sådan lidt oppefra, ligner det faktisk ikke rigtig der er blevet trimmet noget af tøserne, kun hvis man kigger under kjolen :D
Lyder som en dejlig juice de drikker (= men havde enlig regnet med du vandede mere, altså flere liter...
Jeg bruger cirka 10 liter vand til hver plante, men det er så også bare rent vand :)
Hvad siger hunden ellers til planterne? jeg skal godt nok være efter min, ellers æder den bærebladende hehe ....

Det er som du siger kun indenunder man kan se det hvilket jo også er meningen.

Kunne nok også godt vande noget mere, men indtil nu har de klaret sig helt fint med den mængde vand de får. Dine planter er jo også en del større og de har hver deres hul, her er der jo bare et bed så den ene liter vand den ene plante får ryger jo også over til den anden plante hvis du kan følge mig? Vil nok sige bedet får 20 liter vand hver anden dag ca. Og mærker jeg et par cm nede i jorden kan jeg tydeligt mærke den er våd/fugtig og luftig uden at være mudret. :)

Hunden har faktisk været i planterne flere gange, men jeg har efterhånden været god til at sig nej og det forstår den så. Ellers plejer den bare at ligge ved siden af bedet og kigge på hvad der bliver lavet. :D

Xhashish

Well-known member
Veteran
Gør det også primært for at jeg IKKE skal rende hver anden dag hehe, tager en del tid med vandkande, kan trække den 4-5 dage på 10 liter vand, så ja, det går nærmest lige op med den mængde vand du giver dine :D

Hehe skægt nok :D den ligger bare og venter på der falder noget grønt af :D
har også en kat der er helt hjernedød, den æder topskud og hele lortet, skal virkelig passe på hvor jeg ligger mit stash :D

Det gør det vel ca. jeg ville godt nok ikke kunne overkomme at vande ca. 100 planter med vandkander :D Der ville jeg nok lave nogle drypsystemer med noget pumpeværk, det kan også gøres for en billig penge efterhånden :) Men det giver da nogle skuldermuskler at gå og vande 100 planter med vandkande :D

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
fantastisk smukt, wow! de elsker dine spot! så mangler vi bare lidt begyndende blomstring!

flashing!
fffff008.jpg

Yeah, der kom lige lidt blitz på, det var tidligt om morgenen og solen var ca. 1-2 timer fra at nå ind på stedet da jeg begyndte, hvis det da er det du mener :D Men lækkert ser det ud derude nu, ingen ukrudt og planterne har fået lidt mere luft. Har igen bumpet gødningen op til 50ml 1-Component til 10 liter og stadig 10ml rod stimulator til 10 liter så det er hvad de får nu og det bliver ikke højere da house and garden anbefaler at man ikke går derover. :D Nu må vi så se hvordan de tager den nye gødningsmængde med lidt under halvdelen fjernet og uden ukrudtet til at tage noget af næringen :D

Der er begyndende blomster, men de er ikke store eller tætte endnu, men det skal nu nok tage fart i løbet af de kommende uger. Glæder mig også sindsygt til de rigtig begynder at gå i blomst.

Stedet derude er fyldt med massevis af bittesmå (Mindre end en negel) frøer og det er umuligt ikke at træde på dem og får skam også reddet mig nogle myggestik derude. Men det hører jo med :D

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
jeg mener bare at jeg flasher billedet fordi jeg kan lide det!

solfred og fed

20 Juli 2010.

Der sker ikke meget med skuddene på de store, men har tjekket lidt i mine forrige grows og blomstringen er nogenlunde ens på dette tidspunkt, de her er måske bare en smule længere, men ikke meget.
AK-47'erne klarer sig også helt fint og der sker skam lidt med skuddene på disse, så jeg kan da fremvise lidt buds. :D

AK-47 Auto's:

Og de andre:

Mvh. TR.

27 Juli 2010.

Så sker der lidt med blomstringen på de store også. De er også ved at blive okey brede.
Prøvede i går at vande de store med 2 liter vand til hver i stedet for 1 liter og det vil jeg så lige gøre ugen ud for at se hvad de siger til det, det kunne jo være jeg vandede for lidt og de derfor ikke fik nok gødning. Syntes dog allerede i dag at jeg kan se en forskel på blomsterne, men det er nok bare mig. :D Bondemandens korn er desværre også snart klar, men det er højst sandsynlig ikke ham selv der høster, men holder nu øje med dem alligevel. Men til billeder.

AK-47 Auto's.:

Kloner.:

Mvh. TR.

Latest posts

Latest posts