What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

TechnoRocker's Udegrow 2010.

6 Juni 2010.

Ja der er begyndt at ske en lille smule for de små, ikke meget, men lidt sker der da som i kan se, de laver alle 1 sæts blade stadigvæk bortset fra den enkelte helt henne i hjørnet. Har i går fået plantet 13 stk. AK-47 Automatic F2 frø ud og de vil selvfølgelig få deres eget sted (Dropper lige det indendørs grow nu hvor det er blevet sommer), men den første er allerede kommet op, det blev så til min første triploid og glæder mig til at se hvordan den nu udvikler sig. Alle planterne bliver sprøjtet med rent vand ca. 2-3 gange om dagen :) Skal nok lige prøve at lege lidt med billederne næste gang så jeg kan få det skarpe lys væk fra billederne.

Xhashish

Well-known member
Veteran
Ser super lækkert ud, dejligt bed du har dig der (=
er spændt på og se hvordan tøserne udvikler sig (-:

hm er det ikke lidt sent og plante nu?

Xhashish, det er AK-47 automatic frø der "kun" burde tage 2.5-3 måneder altså 10-12 uger fra frø til høst, dvs. sidst i August højst burde de skulle høstes :)

og tak :)

Xhashish

Well-known member
Veteran
ups min fejl , det overså jeg lige (-: men bliver stadig spændende og følge, havde et par enkelte lowryders sidste år, som efter sigende heller ikke skulle tage forfærdelig lang tid, meeen de var nu ikke klar før de andre, og blev plantet samtidig, eneste forskel var virkelig størrelsen hehe .. men glæder mig til at se hvordan dine auto'er kommer til at blive (= er de forresten også guerilla ? eller bare hos dig selv? (-:

De står stadig på privatgrund så ved ikke om man kan kalde det guerilla og har jo kun 2-300meter derned, men ja de kommer også til at stå derude lige ved siden af. (Laver et ekstra bed). Stoler heller ikke rigtig på det auto noget, men de burde kunne nå at blive færdige, om så de tager 16 uger i stedet for 10-12 :) De vil selvfølgelig også få noget gødning som alle de andre også gør.

Xhashish

Well-known member
Veteran
cool, meen lidt guerilla kan man vel godt kalde det, taget afstanden til bondemanden taget i betragtning, må håbe han er så fokuseret og opsat på hans mark at han overser planterne, og som du selv siger det er jo privat grund, bliver cool og se når det nye bed kommer op og køre (= hvor meget jordforberedelse har du gjort?
tjae ellers må du knale et minidrivhus op med noget plastic og et par stykker tømmer (=

Ja det ser selvfølgelig rigtigt nok :D

Tro det eller ej så har jeg faktisk ikke gjort andet jordforberedelse end at fjerne ukrudt, så lige gravet et godt stykke ned med sådan en fork og så har jeg lige fået de største klumper smuldret og fjernet diverse rødder fra hele bedet og så har kultivatoren lige været igennem en gang, ellers er der ikke gjort noget, der er ikke blandet noget i overhovedet, andet end de forskellige gødninger de får når der bliver vandet :) Kan let stikke min hånd temmelig langt ned uden problemer, selvom det ikke ser sådan ud, så det er rigtig fint luftigt utroligt nok.

Xhashish

Well-known member
Veteran
billeder kan jo snyde (= men fedt nok jorden er så god du bare kan plante i den, og at planterne trives (-: ja det har virkelig været lækkert vejr de sidste mange dage, super skønt..

Den kommer nok i morgen eller onsdag :) Har ikke lige haft tid til det, min stationære pc er gået ned så måtte låne en bærbar som jeg bruger lige nu og vejret har også været sindsygt dårligt siden den 7 juni og når jeg siger dårligt så mener jeg ingen sol overhovedet, overskyet, blæst, koldt og sindsygt meget regn alle dage faktisk. Der er ikke sket det helt vilde, men lidt er der da sket, har bare ikke villet sidde billeder ind hvor det var gråt vejr og mega vådt over alt :) Men i morgen eller onsdag skulle det skifte så der kommer der lige et par pics. Kan sige at af de 13 stk. AK-47 kom kun en enkelt op, (triploiden), men jeg skyder skylden på det dårlige vejr og har nu fået sat 17 nye til spirring samt sat min CFL op så de kan stå der i en 2 uger inden de ryger ud, så burde de komme op, triploiden er selvfølgelig flyttet ind under CFL. Pics kommer i morgen håber jeg på :) Så alt i alt har det egentlig været en skidt uge for mig, men at ryge en pind gør det mindre slemt :D

15 Juni 2010.

Så kommer her lige en update. Meget er der ikke sket, men lidt er der da, trods rigtig dårligt vejr og ingen sol i snart 8-9 dage, men i dag er der dog lidt sol i det mindste, stadig hård vind og lidt skyer på himlen, men det er det bedste sol vi har haft i lang tid hernede og det skulle vende i dag eller i morgen med rigtig fint vejr som planterne forhåbentligt vil nyde godt af og komme lidt mere i gang. Ang. de 13 stk. AK-47 Automatic der blev sat til spirring udenfor (Selvfølgelig lige når det gode vejr skifter). Kun en enkelt kom op, som så var triploiden. 17 nye frø blev sat til spirring for 2 dage siden og alle 17 frø er i dag spirret og plantet om og de får lov at gro en uge eller 2 indendøre inden de kommer ud. Nå, men nyd billederne :)

Planterne på spottet:

Så til AK-47 Automatic's:

Og lige lidt udsigt fra haven samt hvad jeg ser på vej ned til spottet igennem vores skov :D :

Mvh. TC.

19 juni 2010.

Så er der endelig begyndt at ske ting og sager ude i bedet. Var i går ude og give dem 1 liter vand med 2ml H&G 1-Component jord til hver plante, havde før givet 2 liter vand til hver plante med 4ml i, så ved ikke om det er derfor eller om det er fordi der er gået ud af reveg, men der er sket meget fra i går til i dag selvom der ikke har været meget sol. De er er begyndt at lave temmelig mange nye grene pga. af reveggen og nogle af dem er forholdsvist lange så spørgsmålet er om jeg skal binde disse grene ned for at få dem lidt mere busket, men tror bare jeg prøver lidt af hvert, med mindre i har andre forslag? Har nok af planter at prøve af på :D Har også fået fjernet "hegnet" rundt om planterne da jeg syntes det vækkede unødig opsigt hvis nu der skulle komme en forbi, hvilket er højst usandsynligt, men alligevel og meget nytte gjorde det jo ikke :) Af de AK-47 Automatic F2 er alle undtagen 2 kommet op hvilket jeg er fint tilfreds med, så dvs. også 16 stk. AK-47 kommer ud og stå i løbet af 1-2 uger. Så jeg skal nu nok få noget at se til når der skal høstes. Men her er nogle billeder, først AK-47 Automatic F2.

Og så til mine 20 fine Danish Passion x UK08 Reveggede kloner/damer:

Håber i nyder billederne og så vil jeg smutte ned til min hjemvendte ven fra staden og ryge noget lækkert hash derfra :D

Easygrowing

Active member
Veteran
Jeg nyder dem ihvertfald

gid de alle må blive gigantiske uden rådyr osv

Go ryger ryger begge : - / så

Latest posts

Latest posts