What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

sativoita onko heitä?

G

Guest

Kaksinkappalein on snakebite pistoja kaapissa. kuvaakin vois heittää kunhan sais kameran jostain. onkos kukaan muu kasvatellu ko. lajiketta?

G

Guest

snakebitestä koskaan kuullukaan.. Mitäs tuo pitää sisällään?

^ mun grape :yummy:

Underground

Active member
Guess who's back

Guess who's back

Terve taas vaan kaikille vanhoille äpäröille. Oliko ikävä?

Cinderella99

Valmista 45 päivässä, mutta siemenbudit piti vielä jättää kypsymään

Silver Hazet @ 50d

Budhaa...

...ja siementähän sieltäkin jostain pilkottaa

Underground

Active member
Jeejee nyt on sitten ensimmäinen oma risteytys tehty ja siemenet kerätty. Risteytys on C99 x G13. Mutsi oli siis FJ:n hartsi-ihme C99 F2 ja isukki oli JLP G13 F2. Risteytys olkoon nimeltään toistaiseksi vaikka G99.

blueball

New member
Kelpaisivat nuo siemenet minullekin kasvamaan :wave:

Olisiko mitään mahdollisuutta päästä kasvattamaan UnderGround tuota G99:a?

Last edited:

Stardust

Member
Uiui, toi G99 on varmasti todella mukava risteytys!

Itellä lähtee Apollot kasvamaan heti kun postimies kerkeää meilläkin käymään :) Tilauksen status on jo "toimitettu"... :)

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Jeejee :D joudut kyllä muutaman laittaa kun nähdään, itellä tulossa tuosta kohtapuoleen samaa risteytystä samoista vanhemmista ja toivottavasti myös toisinpäin (G13f x C99m) jos vaan löytys urkki tuolta joukosta, neljä C99 siementä jäljellä...tuosta G99stä on sitten odotettavissa erittäin tykkiä ja fenojen kannalta todella tasalaatuista herbiä..:D

Underground

Active member
Juu tottakai. Teen sulle kivan puuhapussin eri risteytyksistä. Hittolainen kun ei vain itse pääse näitä testailemaan ainakaan ennen syksyä. Ensi viikolla tulee Mr. Nicen Medicine Man-pistoja kolmesta eri kasvista. Loppukesästä on siis luvassa aika homeinen, jos noihin MM-raportteihin on uskominen.

Heheheh mun simput oli eka valmiit, joten mulla on nimeämisoikeus, perkele! Täälläkin on muuten neljä niitä samoja Cindy-siemeniä mitkä annoit mulle silloin joskus. Eiköhän noista nyt joku ukkeli tule. Sit myöhemmin voidaan parittaa keskenään ne C99 x G13 ja G13 x C99. Tyyliin (C99 x G13) x (G13 x C99) tai toisinpäin.

Stombe

Active member
Underground, minä etsin "sativaista" kasvatettavaksi kesään. Minulla on hyvät olosuhteet koska esli miehiä olen. Joten jos kuvien ja kaikkien kera tarviit pikkutestaajaa niin ota yhteyttä. Täl hetkel omistamista siiduista (paitsi outdoor) nii kasvattamatta vain nhxrb, ja yks kaveri lupas ehkä blueberry sativa [fem?].. mut koska kasvatuspaikkoja on 2 niin tarvittaisiin ehkä vielä 1 tai 2 lajiketta.

:wave: :respect:

G

Guest

onhan näitä :)

onhan näitä :)

Amnesia99....kypsymässä myös pieni risteytys tuolla alaoksilla....A99 x Kalichakra :D

Kalichakra

:wave:

-BG-

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Tottakai sehän on siun etuoikeus kun oot ne tehnykkin, keksippä joku yhtä noheva kuin TB :D tuossapa sitä meille onkin hommaa, hiton hyvä että jäbällä on niitä Cindyjä jäljellä, jos et ehi itte kasvatella niin voin kyl tehdä sen :D haha, tosiaan, vielä on kaksi alkuperäistä G13 papua jäljellä, neljä Cindyä, kaksi eri naarasta Gstä ja Cstä kummastakin, toinen G on trifoliaatti tai oikeastaan vielä omituisempi :chin: pitänee ottaa kuvia...mutjuu, tuossa tuo toinen Cindy tulee juuri pölytettyä kunhan G urkki vaan alkaa pöllyttelemään taas, sit eikun C99 urkin etsintään, saisi nääs samalla tehtyä tuon AMnesia99 bx:n tai mikänytonkaan, eli A99f x C99m..:yummy: Hajoo nuppi kun on niin vitusti tekemistä, miltäs kuulostaa NHxG13 :D :D :D :D :D Btw hyvälle näyttää BG :wave:

Stombe

Active member
Oha niitä .. vaikka kuinka paljon ... :yummy:

Ak47 verkossa @ 2x27 & 2x30 kw. Lämmöt 20-21 :yoinks: ... Kohta pitäs kait venyminen loppua.. toivottavasti, onnistuinhan mä jonkusen prosentin täyttää verkosta.

Sit viel jotai skämää AF LowryderxStupoa: (harmi ettei eslien alla tuu hardee)

Stombe

Active member
No onpa hiljasta... jatketaan.. 3 uutta kuvaa.. eli ak47, altakastelulruukku, scrog, totalbloom ja kaks-kolmisen viikkoa kugua, 2x27 + 2x30w ESL

Last edited:
G

Guest

mothers finest

mothers finest

mf ottaa vähän syysväritystä:

hyvä hartsikas lajike taitaapi päästä uuteen top3:seen.. :dueling:

Last edited:
G

Guest

hartsisen näköstä siinä.. Onko ihan sensin pavuista asti kasvatettua vai cutti?
Saitko itämään papuset hyvin?