What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

sativoita onko heitä?

Stombe

Active member
Jeesboks, tässä nyt viimeisiä indoor AF kokeiluja, stuporsonic kyseessä (suomalaisten tekemä). ~3-4 kk ikää yhteensä, kasvanut 4l ruukussa ja 54 esliwatin alla, saannut noin kerran viikossa kastelua / huoltoa. Olen myös laittanut 4 blingblingiä itämään mutta toistaiseksi ei ole tullut kunnon häntää, siidut on kyl auennu ja jotain on tapahtumassa, hitaasti mutta varmasti.

Ainoat AF kokeilut jäljellä on tuol ulkona, 1 fin420#2 on jo yllättävän pitkällä ja toinen näytti just ensimmäiset karvat, sit on viel se doubleruderf2xlowryder. Ei siin midist, toinen WR osoittautui valitettavaksi froodiitiks.

:wave:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Stuporsonic suomalaisten tekemä? Siis tarkoittanet että suomalaiset tehneet itse siemeniä Stuposta? Ruottalaasten juttuhan se on alunperin..

Stombe

Active member
Juu kylläh, FJ siis. Eli hfoorumin väen tekemää (hitleri). Testasin muutamaa ihan huvin vuoks ja hyvinhän se onnistui. Poltto on keskitasoa alempaa, vaikka yleensä eslien alla tullut tosi superii. Blingblingit on peräisin valitettavasti "salaiselta" tyypiltä joten siitä ei sen enempää :chin: , voit varmaan arvata loput. Valitettavasti yksikään neljästä ei itänyt, taitaa olla vähän liian tuoreita tapauksia vielä. No 6 to go, pitänee ehkä viilata tai jotain kehittää, tai sit vaan :yoinks: BLING BLING odottaa. Ok, thats it ciao pacos! :wave:

Stardust

Member
Hip hip.

5 viikkoa kasvanut Apollo on vasta 27cm. Jos joku on kasvatellut sitä (itellä mullassa, 170W ESL ja DrChronicin siidut) niin kertokaapas jos kasvu on normaalia... Lehdet eivät näytä kovin sativaiselta, eikä pituuskasvukaan. Sitäpaitsi täällä on mainittu että Apollo11 olisi "nutesensitive" ja taas että Apollo11xApollo13 tykkäisi ravinteista joten miten on...

Ihmetyttää kun ei tuo sativaiselta vaikuta, ja typpeäkin tykkää popsia paljon enemmän kuin esim Skunk.

Pari kuvaa...

Pari kuvaa...

Tässä kuvia minulla olevasta emosta nyt 5 viikkoa kukkinut Misty x Haze special:sta otetut pari pistokasta 125w PurPle:n ja parin taskulampun alla :wave:

Tuossa on kuvia niistä pistokkaista jotka olen emosta napsinut. Kasvavat rauhassa ei täällä :yoinks:

Noiden emokasvi siis kukkii jo viidettä viikkoa ja on noin metrin korkea.
Vegeä piti hieman venyttää bubbleliciuos kasvien takia.

Laittelen uusia kuvia kun kameran käsiini saan.

Edit: Kiitos Oyster Magnet :wave:
Selainta piti vaihtaa, että toimii kunnolla tämä. Tosin vika voi olla myös minussa.

edit2: Chronic taitaa olla lajike jota voisi kasvatella kun katsoo noita puskia :yoinks:

Last edited:
G

Guest

^ Ku postailet niin siinä alapuolella tuosta mihin tuota tarinaas kirjotat on se 'my gallery' kohta.. Niistä vaan klikkailet niitten kuvien päältä ni tulee pikkukuva tuohon postiin mukaan.. Jos haluut isoja ni

G

Guest

Original Haze x Skunk#1 kaatui sodassa huumerikollisuutta vastaan 12viikon herkässä iässä. Neiti ei ollut täysin varma sukupuolestaan ja pieniä poikamaisia kujeita oli havaittavissa mutta niin pieniä että tämä yksilö pysyy kaapissa. Ensimmäinen oma multakasvi valmiina, onnea Bassba! No vibmu KIITTI!

[E.T]

Member
Elikkäs olis pien kyssäri kun ostin femaleseedsin grapefruittia ja tarkoitus ois 110wattisella ESL:llä tarkotus alusta loppuun hoitaa,mutta nyt on sellanen ropleemaa,että ei ole harmainta aavistustakaan kauan tuota olisi syytä vegettää,jotta saisin sopivan kokoisen puskan tuon ESLin alle.

G

Guest

Sanoisin että viikko tai kaksi:confused:. Joo kyllä huumesota on äkkiä voitettu noilla pötkylöillä:woohoo:

Sanokaas muuten mitä tehdä kun samassa härvelissä kasvaa white russian ja mother finestiä ja se finesti alkaa olla valmista, mutta wr ei pitkään aikaan, niin miten sen loppuhuuhtelun kanssa tekisi, kun mitään peppulitkuja en ala käyttämään, mutta jokunen päivä kai sitä pitäisi puhtailla vesillä pitää :chin: siis se motherfinesti ennen sadonkorjuuta.

Ja tarkoitus olisi yrittää jättää alakukintoja turpoamaan kun yläbudit on kerätty, onko kellään kokemusta tuollaisesta kaksoissadon tekemisestä, vaikka aika vaisuksi se toka satsi saattaa jäädä kyl.

Ja anteeksi tämä menee offtopikin nyt taas :bat:

Edittiä: sanovat grapefruitista näin jotta: Plants grow up to 50 to 60 cm, when put under 12/12 hrs after one week of germination. Mitähän tuo germination sitten tarkoittaa? itäminen joo

Mulla on tuota samaa tulossa kanssa.

Last edited:
G

Guest

[E.T] said:
Elikkäs olis pien kyssäri kun ostin femaleseedsin grapefruittia ja tarkoitus ois 110wattisella ESL:llä tarkotus alusta loppuun hoitaa,mutta nyt on sellanen ropleemaa,että ei ole harmainta aavistustakaan kauan tuota olisi syytä vegettää,jotta saisin sopivan kokoisen puskan tuon ESLin alle.

Se alko mulla kolmen viikon vegen jälkeen itekseen kukkimaan aika kivasti. Toisaalta oli vähän reteemmät valot, kun vaan tuo ESL. Ja hydrossa oli ni varmaan sekin autto. Ei missään nimessä kannata tuota kyllä 12/12 alottaa. Vaan se viikon parin vege ainakin.

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=20408

^ tos mun reportti hänen kasvustaan. Vähän sekava kun murhasin ton vanhan käyttiksen ja poistin kuvatki, mut nooh.. Paree ku ei mitään? :smile:
Onnea vaan kasvatuksille. Se on kaikinpuolin hyvä valinta tuo grape. Hyvät sadot, potenssia on :) ja aika hedelmäinen maku :woohoo:

G

Guest

Original Haze x Skunk#1: Toinen on 24pv ja toinen on 21pv:n kohalla räpsitty.

Pituutta tollaset 90~cm

polarbear

Active member
Apollo11 G4 @ 35 days of 12/12

Osui kohdalle tosi nopea yksilö. Tämä kukki loppuun 44 päivässä, ja tuotti vieläpä hyvän sadon.

Seuraavaksi lähtee kokeiluun FMS:n Cinnamon, eli J.Hererin "mausteinen" feno..

G

Guest

13355IMG_1363-med.jpg

13355IMG_1359-med.jpg

Samat fruitit ku edellisissä kuvissa. Mutta alkavat ruskistua kivasti :yummy:
Ei missään nimessä kannata alottaa grapen kanssa 12/12. Auttaa toi vege huomattavasti tuohon kypsymisaikaan. Kamulla on niitä nyt meinaan 12/12 alotettuna ja ihan valkosta vaikka olikohan hällä 45 päivää kukkinu. Myös budeista tulee läskimpiä. Vege on ihan jees

polarbear

Active member
Kiitti vinkistä mr.prop. Olen normaalisti vegettänyt kasveja kunnes ne ovat "sukukypsiä", eli noin kuukauden päivät hieman lajikkeesta ja kasvunopeudesta riippuen. Cinnamonin kohdalla pari-kolme viikkoa riittänee?

Aloitan tuosta Cinnamon projektista uuden threadin tuonne fms:n omalle palstalle kunhan saa noi pavut idätettyä ja homman käyntiin.

mr.propper

Active member
3 viikon vegellä pistelin itse menemään ja täyttivät 40x60cm verkon. 12/12 rytmille pistin kun latvat osuivat verkkoon plantulla oli mittaa n35 cm. alustana bubleri ja lamppuna 110w natikka.

polarbear

Active member
BadTicket: Tosi herkullisen näköistä hedelmää kantavat noi Grapefruitit! Onko kyseessä juurikin fms:n Grapefruit? Uteliaisuus heräsi, kun itselläni olisi kans noita siemeniä odottamassa kylvöä.

Olen kanssasi samaa mieltä tuon vegen suhteen. Itselläni parhaat tulokset on tullut kun on malttanut kasvatella puskia kaikessa rauhassa ennen kukitusta. Näin tehtäessä kasveilla on kukituksen alkaessa jo hyvin kehittynyt juuristo ja lehvästö. Tästä seurauksena kukkiminen pääsee alusta asti vauhdilla käyntiin.

Laitahan lisää kuvia kunhan neitosi tuosta vielä turpoilevat ;)

Latest posts

Latest posts