ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
suurin haze x g13 oli urkki, nyt on vielä kaksi näyttämättä sukupuoltaan... sativat on täällä lopettanut pituuskasvunsa ja alkaneet turvottaa budejaan.vielä 5 vk...
Menit ostamaan Greenhousen jyviä...phenoista senverran että nuo menee siellä f134 sukupolvessa...toivottavasti löydät sopivia, noi on siis tehty knockout meiningillä Shantin jäämistöstä nuo uudet ellei sitten ole vanhoja ja nuo näyttävät uusilta (paketti) ööö ja kuka tarjoaa muuten Trainwreckiä? Tekisi mieli tsekata kun sitäkään ei siemeninäkään euroopassa ole, siis alkuperäistä..Spice Brosin Nevilleä on tuo minun eli Ferretin jalostuksia...jos hyvää Hazea ettii niin Samin on paras.Piste.
Juu-u, muttapa kun TWiä on siemeninä niin se ei kyllä ole sitä täysin sitä itteään, rapakon takanakin se on clone-only ja siemenet on aika kuumaa kamaa, variaatiota löytyy klooneissakin jne. eli en kehottaisi kyl siemeniä ostamaan vaan helpommalla pääsee kun menee itse ja pyytää kun eipä niitä rahalla saa sieltä KUKAAN, ja son hyvä ettei tarvinnut sijoittaa noihin GHn humppukisiiduihin koska nuo Shantin lähdön jälkeen tehdyt on Arjanin sekoiluja, saa ettiä sitä fenoa juu.
69cm.. Palojäljet lehtiin tuli kun kasvoivat natikkaan kiinni. No hätä
Romulan x bb
Näyttää vähä pätkältä, mut on tuoki 50cm.. Hullu kasvi kasvaan vaa ylöspäi ja taivuttelu ei auta hittoakaan. Tuo korjaa asennon aina ylöspäin.
Pitäs jekkulangalla varmaa laittaa mutta eio tilaa enää PRKL
Jeejee, tulipahan ostettua liput Damiin sitten huhtikuuksi, vituttaa vaan kun ei ehdi laittaa omiaan menemään eikä oikein uskalla salakuljettaa kun nuo tulliukkelit on miun kavereita nykyään, aina haluaa halia kämmenillä. SHSHSHSHSHSH....tuo pitää pölytellä jollain kivalla kyllä ,vieläkös Sk sulla on sitä Sensiä? Vois tehdä dwcn ja tipauttaa Sensin siihen, just kaveri kaatoi yhden puskan ja koko meidän tienoo dunkkaa nyt sille.
Ei ole Sensiä enää. Se haju on vähän turhan HC mun makuun, kun ei ole nyt tuota hajunpoistoa. Vaportek ei oikein natsaa tällä kertaa, kun ei ole mahdollisuutta tehdä ilmalukkoa. Alkaa kaikki materiaalit haista pesuaineelle, jos sen vaan kytkee seinään ja antaa olla avoimessa huoneessa.