ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
det er godt at se at aero kan lykkedes for nogen det ser ud til at blive en rigtig go høst....
kan du tage et billede af rødderne når du høster de sidste ? og har du nogensinde haft problemer med at rødderne stopper afløbene i dutch potterne ?...jeg kan huske det skete ret tit for mig i mit gl. 3 m2. anlæg
nej jeg har ikke haft nogle problemmer med stoppede afløb på mit panda dutch pot setup Men jeg smider også noget kalkfjerner i når jeg har høstet og renser det godt igennem
Men i mit hjemmelavet ikea pot har næsten alle potterne været stoppet at røder (godt der er 1,2 mm gummi på HELE gulvet)
Lige et billede af den største plantes røder, den gav ca 140 tørret god pot Det var første gang jeg prøvede at dyrke denne dejlige plante og det var MK Ultra
skal nok tage nogle billeder af røderne på the pure
rigtig fin rodklump.
i mit dutchpot groede rødderne noget anderledes og strakte sig meget mere.. de groede på et tidspunkt helt ned i vand tanken gennem 3mtr rør, jeg kan ik lige regne ud hvorfor. er der riste i dine udløb i potterne eller er der bare hul igennem ?
Tak skal i have alle sammen syntes også jeg er ved at have styr på denne dejlige plante
jeg ved ikke om der er forskelv på selve dutch potterne når det er aero eller hydro ?
Det er det sorte rør i bunden, det er det eneste, men der er ikke noget filter i ? MEN der har været røder nede i res, men jeg har bare fjernet det jeg kunne nå
Her er så de sidste billeder af The Pure På det sidste billede er de blevet grov trimmet og der ligger ca 1/3 af høsten og venter på fintrimningen ... der bliver RIGTIGT meget ICE denne gang
skift til imageshack el. photobucket, jeg bruger selv imageshack.. og deres toolbar er dejlig nem at uplade og rezise mange billeder på en gang... bare husk og vælg at billederne skal være "private" så de ikke kan ses andre, end der hvor du selv poster/linker til dem.