What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Panda/Ikea Aero grow 2x600W

madx

Member
det er godt at se at aero kan lykkedes for nogen ;) det ser ud til at blive en rigtig go høst....

kan du tage et billede af rødderne når du høster de sidste ? og har du nogensinde haft problemer med at rødderne stopper afløbene i dutch potterne ?...jeg kan huske det skete ret tit for mig i mit gl. 3 m2. anlæg :)

DK2670_01

Member
nej jeg har ikke haft nogle problemmer med stoppede afløb på mit panda dutch pot setup :) Men jeg smider også noget kalkfjerner i når jeg har høstet og renser det godt igennem ;)

Men i mit hjemmelavet ikea pot har næsten alle potterne været stoppet at røder (godt der er 1,2 mm gummi på HELE gulvet)

Lige et billede af den største plantes røder, den gav ca 140 tørret god pot ;) Det var første gang jeg prøvede at dyrke denne dejlige plante og det var MK Ultra :D

skal nok tage nogle billeder af røderne på the pure ;)

Attachments

• rod.jpg
    rod.jpg
    50.3 KB · Views: 23
L

lalandia

Rigtigt flot...men ærgerligt at du tager de fleste billeder i hps lys

Grow in peace

DK2670_01

Member
hehe .. kan jo ikke se noget når der er mørkt og så er de ikke i fokus ;)

Meeeen der er da løsninger :D lige et par billeder inden de bliver høstet

Attachments

• 74.jpg
    74.jpg
    104.1 KB · Views: 23
  • 75.jpg
    75.jpg
    87.9 KB · Views: 27
  • 76.jpg
    76.jpg
    79.1 KB · Views: 28
  • 77.jpg
    77.jpg
    91.9 KB · Views: 26

madx

Member
rigtig fin rodklump.
i mit dutchpot groede rødderne noget anderledes og strakte sig meget mere.. de groede på et tidspunkt helt ned i vand tanken gennem 3mtr rør, jeg kan ik lige regne ud hvorfor. er der riste i dine udløb i potterne eller er der bare hul igennem ?

N

NellaK

SMukt main smukt Happy harvest n happy smoker når dit shit er tørt , det har du fortjent
Stay safe n high

DK2670_01

Member
Her er så de sidste billeder af The Pure ;) På det sidste billede er de blevet grov trimmet og der ligger ca 1/3 af høsten og venter på fintrimningen ... der bliver RIGTIGT meget ICE denne gang :D

Attachments

• 78.jpg
    78.jpg
    75.6 KB · Views: 28
  • 79.jpg
    79.jpg
    86.1 KB · Views: 24
  • 80.jpg
    80.jpg
    96.9 KB · Views: 23
  • 81.jpg
    81.jpg
    102.6 KB · Views: 26

madx

Member
skift til imageshack el. photobucket, jeg bruger selv imageshack.. og deres toolbar er dejlig nem at uplade og rezise mange billeder på en gang... bare husk og vælg at billederne skal være "private" så de ikke kan ses andre, end der hvor du selv poster/linker til dem. :)

Latest posts

Latest posts