ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Ja tillykke med den... Din SSSDH ser godt nok også saftig ud m8 ! Glæder mig til at høre hvilken en der falder mest i din smag af denne her omgang ! Har aldrig selv fået prøvet Jack Herrer, kun Jack Flash #5 som smagte fantastisk og virkede fantastisk ;-)
43 g af den sidste gode Royal Dane der gik tiden ud
78 g god ryger af ulduz-mixet (UK08 x b3n7/ErdPurT x DP),,, er du gal en stener man får af den Niiiiiiice work lalandia
Det var en skam med det herma pi..Sådan er det altid,hvis man har en der ser ubegribeligt godt ud,og ikke mindst har et godt udbytte,så dukker de forbandede klokker op.
Men må nok sige resten er guf også.Specielt Jack Herer og SSSSD.Det er tydeligt der er Diesel i den.
Guf guf..
Det er sq godt gået DK virklig fine planter du fik høstet der.......jeg glæder mig til at høre hvad du synes om sssdh'en.....har en selv der er på vej nemlig
En masse go karma din vej........go søndag!!!
Tak skal i have i kan tro jeg også går og små hygger mig
Vil lige slutte af med nogle billeder ned i krukkerene og så vil jeg "prøve" at beskrive smag/virkning, men jeg er altser en nød til den slags *GG*
Pineaplle Punch: Lugt: Meget god - Smag: Meget god (frugtagtig) - Virkning - Middel
The Pure: Lugt: God - Smag: Meget god (en sødlig smag) - Virkning - Middel
Ultra Indica: Lugt: Hhhmm (disel) - Smag: God - Virkning - God
Pot Off gold: Lugt: Rigtig god (sød/frugt) - Smag: Rigtig god - Virkning - Meget god
Royal Dane: Lugt: God (the) - Smag: Ok - Virkning - Middel (mest høj)
Ulduz mix3: Lugt: God (avanceret the) - Smag: God - Virkning - virkelig god (total stener)
SSSDH: Lugt: God (haze) - Smag: God (haze) - Virkning - Virkelig god (både høj og stener)
det er meget underligt at den lugter OG smager precis ens selve røglugten bagefter lugter af den samme "haze" ?
Jack Herrer Lugt: God (underlig) - Smag: God - Virkning - Virkelig god (total hash skævert)
Hvis jeg SKAL vælge et par fauritter så må det være:
1. Pot Off Gold
2. The pure
3. SSSDH
Så kom de ;-) Det er godt nok 8 slags helt forskellig skunk, må være dejligt at kunne skifte imellem alle de varianter i løbet af dagen hver dag ! Så når man aldrig at blive træt af nogle af dem, hehe... Ud fra mit syn der løber min mund i vand når jeg kigger på din Pineapplepunch, Jack H & sssdh :-D Ellers ser det hele sgu top lækkert ud !!!
flotte krukker du har DK_ det er målet at få et lille udvalg som du har!!!! Mega nice....!!! Og tillykke med høsten, håber den var klistret og tung...hehe
Daaaiiimnn prøv liiige at snakke om guld i krukken(pot og gold..hehe)
genialt......og virklig smuk samling du har dig DK....!! De er sindsyg flotte de buds, og fedt at man kan sammenligne og virklig se en forskel i budstruktur og farver...!!!! fuck den nye scala....jeg gir et 13tal