What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Panda/Ikea Aero grow 2x600W

DK2670_01

Member
Så blev den sidste Royal Dane og den flotte fra ulduz-mixet blevet høstet :D

Først buds-shots af Ryoal Dane
272.jpg

273.jpg

274.jpg

275.jpg

276.jpg

277.jpg

278.jpg

279.jpg

og den flotte UK08 x b3n7/ErdPurT x DP
280.jpg

281.jpg

282.jpg

283.jpg

284.jpg

285.jpg

286.jpg

287.jpg

glæder mig helt vildt til at smage den gode røg, når det er tørt, her om en uges tid :D:D:D

Mr Squizy

Active member
Ja tillykke med den... Din SSSDH ser godt nok også saftig ud m8 ! Glæder mig til at høre hvilken en der falder mest i din smag af denne her omgang ! Har aldrig selv fået prøvet Jack Herrer, kun Jack Flash #5 som smagte fantastisk og virkede fantastisk ;-)

DK2670_01

Member
Tak skal i have alle sammen :D

43 g af den sidste gode Royal Dane der gik tiden ud
78 g god ryger af ulduz-mixet (UK08 x b3n7/ErdPurT x DP),,, er du gal en stener man får af den :D Niiiiiiice work lalandia :D

Høst-tid for de sidste ;)

Først lige en oversigt
315.jpg

Her er så Jack herrer
303.jpg

304.jpg

305.jpg

den sindsygt høje SSSDH her toppen
306.jpg

og bunden
307.jpg

budsshot
308.jpg

309.jpg

310.jpg

De sidste flotte Pineapple Punch damer
311.jpg

312.jpg

313.jpg

314.jpg

Nevi

Active member
Det var en skam med det herma pi..Sådan er det altid,hvis man har en der ser ubegribeligt godt ud,og ikke mindst har et godt udbytte,så dukker de forbandede klokker op.:)
Men må nok sige resten er guf også.Specielt Jack Herer og SSSSD.Det er tydeligt der er Diesel i den.
Guf guf..

DK2670_01

Member
Tid til den sidste update ;)

den ene jack herrer gav 24 gram, ikke så meget som jeg havde regnet med, men det er også første gang jeg kørre den

SSSDH kom op på 50 gram så det er helt ok :)

Ialt 832 gram for hele rummet og det er så 0,72 g/w når mødre på pension tæller med :D :dance013: :ying:

0,63 g/w under denne 600w lampe og 0,87 g/w under "mødre på pension" lampen :jump:

Ludo

Member
Det er sq godt gået DK:tiphat: virklig fine planter du fik høstet der.......jeg glæder mig til at høre hvad du synes om sssdh'en.....har en selv der er på vej nemlig:dance013:
En masse go karma din vej........go søndag!!!:bump:

DK2670_01

Member
Tak skal i have ;) i kan tro jeg også går og små hygger mig :D
Vil lige slutte af med nogle billeder ned i krukkerene :) og så vil jeg "prøve" at beskrive smag/virkning, men jeg er altser en nød til den slags *GG*
320.jpg

Pineaplle Punch: Lugt: Meget god - Smag: Meget god (frugtagtig) - Virkning - Middel
321.jpg

The Pure: Lugt: God - Smag: Meget god (en sødlig smag) - Virkning - Middel
322.jpg

Ultra Indica: Lugt: Hhhmm (disel) - Smag: God - Virkning - God
323.jpg

Pot Off gold: Lugt: Rigtig god (sød/frugt) - Smag: Rigtig god - Virkning - Meget god
324.jpg

Royal Dane: Lugt: God (the) - Smag: Ok - Virkning - Middel (mest høj)
325.jpg

Ulduz mix3: Lugt: God (avanceret the) - Smag: God - Virkning - virkelig god (total stener)
326.jpg

SSSDH: Lugt: God (haze) - Smag: God (haze) - Virkning - Virkelig god (både høj og stener)
det er meget underligt at den lugter OG smager precis ens ;) selve røglugten bagefter lugter af den samme "haze" ?
327.jpg

Jack Herrer Lugt: God (underlig) - Smag: God - Virkning - Virkelig god (total hash skævert)
328.jpg

Hvis jeg SKAL vælge et par fauritter så må det være:
1. Pot Off Gold
2. The pure
3. SSSDH

fred b

Member
you really seem to know what you're doing! really massive buds and excellent genetics! :good: thanks for sharing the sight!

Jeg kan tale en lille smule dansk ;) but that's all I can actually say except some curses maybe hehe

grow on and may the green thumb stay with you!

greets
fred b.

Mr Squizy

Active member
Så kom de ;-) Det er godt nok 8 slags helt forskellig skunk, må være dejligt at kunne skifte imellem alle de varianter i løbet af dagen hver dag ! Så når man aldrig at blive træt af nogle af dem, hehe... Ud fra mit syn der løber min mund i vand når jeg kigger på din Pineapplepunch, Jack H & sssdh :-D Ellers ser det hele sgu top lækkert ud !!!

bjever

New member
flotte krukker du har DK_ det er målet at få et lille udvalg som du har!!!! Mega nice....!!! Og tillykke med høsten, håber den var klistret og tung...hehe:dance013:

Ludo

Member
Daaaiiimnn prøv liiige at snakke om guld i krukken(pot og gold..hehe):crazy:
genialt......og virklig smuk samling du har dig DK....!!:jump: De er sindsyg flotte de buds, og fedt at man kan sammenligne og virklig se en forskel i budstruktur og farver...!!!! fuck den nye scala....jeg gir et 13tal:canabis:

Last edited: