ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
hehe jeg kunne klippe hele dagen i flere uger når det er denne dejlige plante der skal trimmes en god saks er bare ALFA OMEGA ellers er der dømt krampe *GG*
Skal man trimme MEGET så vil jeg KLART anbefale dette (efter min mening) geniale værktøj
hehe jeg kunne klippe hele dagen i flere uger når det er denne dejlige plante der skal trimmes en god saks er bare ALFA OMEGA ellers er der dømt krampe *GG*
Skal man trimme MEGET så vil jeg KLART anbefale dette (efter min mening) geniale værktøj
lidt dyr men for sadan den er dejlig når man skal klippe meget. men jeg er ikke så tilfreds med afklippet, det er ikke særlig godt hverken til ice el ryst
The Pure smager også helt fantastisk syntes jeg Men de fik ikke nog vegge tid denne gang kun 2 uger så derfor er de lidt små (syntes ikke jeg havde tid til en uge mere *GG*) det fortryder man jo nu her 8 uger senere *GG*
her er en The Pure i jord fra sidste gang og den kan saktes bliver størrere med længere vegge tid
Takker ... glæder mig også til at ryge den
esbe - det er den samme som billedet ved siden af (56.jpg) bare oppe fra så det kan også sne lidt i greve enu *GG*
først lige min salat-bar af Ultra Indica (gået helt galt da de kun fik én uge i veg) men jeg laver sku bare ice af lortet, der er sukker nok på bladene, men kun mini buds, som jeg ikke gider trimme, flush i næste uge
Retsen er Swazi safari der stadigvæk overrasker mig da der er 2 uger enu til flush og budsne bare vokser og vokser
The Pure fik 2 uger i veg --- 9 uger i bloom + 2 ugers flush
Ultra indica fik 1 uge i veg --- 10 uger i bloom + 2 ugers flush
Swazi safári fik 4 uger i veg --- 11 uger i bloom + 2 ugers flush
Pineapple Punch fik 4 uger i veg --- 10 uger i bloom + 2 ugers flush
Næste gang jeg kørre aero får de næsten 3 uger i veg, så sider den lige i skabet
og mit næste kokus forsøg får de 3-4 ugers veg