What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

B

b-laze

Nej ved det ikke...han skrev noget i morges om tvangsmedicinering og sagde at hvis det blev vedtaget ville han lukke forumet....og næste gang jeg loggede på var der lukket. Men sådan er det vel bare

vent... hvad??

Easygrowing

Active member
Veteran
Jo det nåede jeg osse at læse men det er jo et foreslag som er stillet og osse underkendt ? men ja vi må se hvad fremtiden bringer.Så vil jeg vise mine planter her da,hvis man kan det som ny

R

ramone79

THC har før haft brug for en kort pause, så skal vi ikke bare håbe det er sådan igen.

Om ikke andet så håber jeg han har det godt

jinxx

Member
Så endte jeg også her.

Ikke for at tærske for meget hø på sagen, men bare som en meget kort forklaring, hvis andre undrer sig. Jeg har en tendens til at følge forums ret nøje, så jeg nåede at se en del af posterne, men det betyder ikke nødvendigvis, at jeg har forstået det hele korrekt.

Som jeg forstod det, er det noget med et forslag om at sindslidende som ikke tager deres medicin skal tvangsmedicineres. THC postede den nyhed i en ny tråd og reagerede kraftigt på det, og sagde, at hvis det blev bekræftet, så ville forummet blive lukket, da det var for risikabelt sådan som den danske stat var i gang med at udvikle sig. Det der så irriterer mig lidt ved sagen var, at THC lidt længere ned besvarede en post om at mange nok ville blive kede af det med at hans oprindelige udbrud nok var lidt overilet, og det tog jeg som at forummet ikke ville blive lukket. Det var så det sidste, jeg nåede at se. Tog ud og røg mig skæv med en ven, og da jeg kom hjem senere på aftenen var forummet lukket. Der var ellers et par poster, jeg meget gerne ville have haft ned på computeren før, men forhåbentlig kan jeg få svar på de vigtigste ting her i stedet.

Jeg håber, helt sikkert DCF kommer tilbage og at THC har det godt, men jeg synes også, at det er lidt dårlig stil at lukke et forum som mange mennesker bruger med så kort varsel.

Og jeg vil da i øvrigt også sige, at jeg er imod tvangsmedicinering som sådan, bortset fra de mest ekstreme tilfælde, men jeg ser desværre ikke at lukningen af DCF gør ret meget ved sagen.

Edit: Og hej forresten allesammen! :D

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
håber dcf kommer på igen, ihverttilfælde bare som read only. de oplysninger siden indeholder er unikt i danske sammenhænge og mange fremtidige dtykere vil kunne få glæde af indholdet.

please guys, lad ikke denne tråd udvikle sig til en thc hadetråd. manden har gjort mere end de fleste for dansk cannabis forståelse og udvikling og hans frøbank projekt er unikt i verden. thc fortjener kun ros.

jinxx

Member
please guys, lad ikke denne tråd udvikle sig til en thc hadetråd. manden har gjort mere end de fleste for dansk cannabis forståelse og udvikling og hans frøbank projekt er unikt i verden. thc fortjener kun ros.

Ja, helt sikkert. THC fortjener sgu respekt for alt det arbejde, han har gjort for sagen.

NevilleHaze

New member
Synd og skam, med det er da betryggende at høre, at lukningen ikke skyldes beslaglæggelse a la Overgrow. Synes dog godt, at THC kunne have givet et par dages varsel. Selv var jeg dagen inden i PM-korrespondence ang. køb af en lampe, men havde heldigvis netop afsluttet handlen, da forumet gik offline.

Nå, nu må det så blive ICMag indtil DCF er oppe at køre igen. Håber at en god bunke medlemmer finder herover.

Matsi

Active member
helt sikkert...han gør et godt stykke arbejde. Og jeg føler ligesom at DCF er stedet man startede, og derfor godt kan lide at kigge derind i ny og næ´:)

Siden kunne ikke bare være nede for maintainance, som den før har været ? :) (selvom man kunne frygte at THC´s udbrud i omtalte tråd kunne være grunden )

blackone

Active member
Veteran
Jeg er ked af at se dcf lukket for tiden - jeg har efterhånden været derinde nogle år nu og på trods af diverse slagsmål er der sku ikke andre danske sider der bare tilnærmelsesvis kan sammenlignes med dcf.
Håber du er ok THC hvis du læser herinde.

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hej hej piradio og velkommen over....

ja det er lidt skidt med dcf :-( men vi skal nok hygge os her inde.

hilsen
tom

bellemis

New member
så siger jeg hej, det er jeg lidt som om dcf ikke helt er åben mere, så nu tænkte jeg at jeg ville hoppe herind i stedet, så hej :D

eskimotor

Member
Hej growers

Sørgeligt med DCF,s forum - det var en sand guldgrube af inf!!! - særligt for en helt grøn nybegynder som jeg.
Jeg håber noget af den gode stemning også findes her. :wave:

btw. respekt til thc - may the force be with you :yeahthats

stemning.jpg

Last edited:

KidA

Member
Jeg har længe tænkt på at være med på icmag, har kigget med i noget tid.. Nu da DCF er nede eller helt lukket eller hva nu det viser sig, så er det jo en oplagt mulighed til at tage første spadestik her på siden.

Så goddag goddag allesammen

_DSC0125.jpg

sticker.jpg