What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Lalandia ude og lidt inde 09

GDK

High Class Grass
Veteran
OK nu er jeg forvirret. Altså den ChemD der er brugt i BBD fik du som frø eller som cut? Hvis de var frø....var det så femi? Og er det de samme frø som Lala kører nu...eller er dine frø fra et helt andet sted Lala?

Ja det er rigtigt Nellie..."D" er fra 2. omgang Chemdog selv poppede frø og A-B-C var ikke keepers. For at forvirre rigtig mege har Rez også udgivet en ChemDD...
De elite Chemdog cuts der cirkulerer er: Chem91, ChemD og Chem#4. Ved også at meget få mennesker er i besiddelse af #3.

Det jeg vil vide er sådan set bare om de frø som dig og Lala har er S1 frø, og om den rigtige ChemD klon er i vores crew...

Stay Safe

L

lalandia

Yes GDK det er den urkel x bg som du nævnte...Har du prøvet den??

peace

N

NellaK

ja min ven det er s1 , Babbabud fik et cut hehe men det gjorde han nu og det var the real ChemDogD og på den kom 6 frø jeg fik :)
jeg spirede 3 men kun 2 blev til noget begge hunner .resten fik Lala så jo det er det...jeg har så bare krydset min den ene med basic kush x Banana kush .
men det er den RIGTIGE CHEMDOGD fra et rigtig chemdogd cut

GDK

High Class Grass
Veteran
Lala: Tænkte det nok...du kan se pics af dem inde på "det andet site"....jeg har ikke selv dyrket dem, men beder til gud for at du får dig en Urkle dom. hun. Så må du for guds skyld tage stiklinger.

Nellie: Aha...så det er Babbas der har lavet S1 frø...ok jamen så er alt krystal klart. Jeg håber at den BBD jeg har er en hun....og samme med den NHUxSSSDH.

Stay Safe

N

NellaK

No probs m8 , og jo jeg krydser fingre for den BBD og nhu x sssdh er en dame

N

NellaK

lala min ven jeg har et spørgsmål til dig du har svaret på meeeen u know how it goes ....Hvad var det nu uk08 ? alts historie osv det samme med sic ...En fyr over tha pond også stik vest as fare u can go almost behøver info :)

L

lalandia

Vil du ha' historie siger du??...Jamen så sætter du du stille og roligt ned og hører efter, med din saftevand og bananmad....eller basic banana dog.

Nu skal du høre....nej nej Nellie, nu skal du sidde stille ellers er der ingen historie. Jeg må sq ha' en snak med dine forældre og din opdragelse...Nå men historien er:

Der var en gang (1999) en "southern flatlander", der tog den beslutning at han ville ud og se den store verden. Han pakkede hvad der var brug for på rejsen (1 ks. Maribopils), spændte oksen for kærren og drog afsted. Vores kære flatlander havde en mission, der gik ud på at finde noget ude i verdenen, der kunne ejne sig som sædeskifte på hans flade mark. På sin rejse nåede han til et andet "flatland", Holland. Det lød jo lidt hjemligt så han besluttede sig for at drage ind i dette flade land, for her måtte der da være noget at komme efter tænkte han. Og ganske rigtigt. Han nåede til en by men en masse kanaler og sjove mennesker med langt hår på lillae cykler og huse i vandet. Det tog næsten pusten fra vor kære ven, så han tænkte at nu måtte han have en kop kaffe. Der var "kaffe-
butikker" over alt. Hmm tænkte han (kan man tænke hmm??) Jeg napper den næste kaffebutik jeg ser..Og så tænkt, så gjort. Nu var det så heldigt at den kaffebutik han havde valgt også solgte sædekorn af forskellig slags. Det var svært at beslutte sig for, hvad der skulle gro på hans lille mark hjemme på den flade ø, så han besluttede sig for at købe en lille pose sativamix, der skulle egne sig til udendørs groning. Efter kaffen og en "smøg", kunne han ikke vente med at komme hjem. Men da oksekærer ikke er de hurtigste tranportmidler i verden, ville skæbenen at han først nåede hjem til at så det følgende år (2000, hvis du skulle være i tvivl) Frøene var nu i jorden og voksede op og blev til nogle flotte grønne planter. Han var rigtig glad for sine planter, men især 2 skilte sig ud fra de andre. Det var en han og en hun, der øjensynligt var af samme race og tilmed tidlige nok til at give et godt afkast her i dk. Disse to planter lavede jo en masse børn der så lavede flere børn (ikke noget sjældent syn der hvor han kom fra..hmm) Dette incestforhold står så på de næste 8 år, hvor vor kære bonde tilfældigt støder ind i en anden flatlander, der også dyrker samme afgrøde på hans lille mark. Denne flatlander viste sig at være en rigtig flink fyr ved navn Lalandia (Nemlig fru Nellie..det var mig) Vor kære ven havde i mellemtiden pådraget sig noget sygdom og havde derfor besluttet sig for at flytte til Thailand (en hel anden historie) og spurgte mig om jeg ville lege videre med denne grønne plante. Det havde jeg naturlivis ikke noget imod, og efter at have smagt på afgrøden var aftalen i hus.

Jamen så stod jeg jo der og skulle til at arbejde videre med sagen. Jeg syntes jo så at de kære grønne skulle have et navn af en slags og valget faldt på UK08. UK = unknown eller ukendt, da jeg jo ikke vidste noget om hvad det var jeg havde med at gøre. 08 = er så året hvor jeg overtog opvæksten af hans mange børn. Derfor navnet "UK08"...Vor kære ven kunne ikke huske hvar der var i det mix han købte, og han er desværre gået bort idag (R.I.P bro)...Ja se så Nelliepigen, så er der vidst ikke mere at sige til denne lille historie.

Jeg er virkelig stolt over at du kunne sidde stille så længe...så jeg synes at du har fortjent en "bananmad" mere.

Kan du være en sød pige resten af dagen. så lover jeg at kigge forbi en af dagen med lidt kage jeg bagte igår.

t011.jpg

A434.jpg

A435.jpg

IMG_0056-1.jpg

IMG_0346.jpg

IMG_0601.jpg

IMG_0894.jpg

Peace bro

N

NellaK

Yeah main :) Great story champ thank you.
I have coffee ready when ewer you drops by ...i have de obligatoriske 14 days barsel :)

Btw
Vi skal også bruge gener og historie ...gerne på engelsk :)

madx

Member
tak for historie timen. hvor meget aske skal jeg bruge. jeg fyrer kun med brænde så der er nokl lidt rigeligt hvis jeg smider det hele på gro plottet ;) og er hestegødning det bedste eller er det ligemeget hvad dyr det kommer fra, jeg har ingen heste, men kalve grise og høns istedet, da de smager lidt bedre end hest. vender du jorden inden plantning og hvor dybt.

jeg håber du ikke har noget imod mine noob spørgsmål ang. udedyrkning, men det er rart at få lidt viden inden jeg går igang. jeg bestiller 50 danish passion frø og lidt andet sjov fra s.share og regner med at krydse nogle af dem med hanner fra nogle purple haze frø (sensi seeds) jeg har liggende og se om det bliver noget brugbart