What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Lalandia ude og lidt inde 09

L

lalandia

Thx bro..that is some nice looking buds my friend...Yeah its comming down (sssdh x) when the seeds are ripen. Crossed her with the Oasis x lr x lr.

peace

L

lalandia

Nellakowich my friend...Some of ur friends

IMG_3129.jpg

have a nice sunday bro...and everybody else

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yes picture perfect grow bro!!! Cant wait to see those cc crosses grow out...i have to try those again.... as i made a fuck up with them this time around:bongsmi: damn pothead me hehehe

L

lalandia

thx friends...Waiting for seeds to mature on these buds.

IMG_3188.jpg

IMG_3191.jpg

IMG_3192.jpg

IMG_3194.jpg

Grow in peace

N

NellaK

Love the show ...i hope you get lots of usefull seeds on the uk08/lr2 x sssdh ....

L

lalandia

Danish Passion x UK08 3 days ago

IMG_3185.jpg

IMG_3186.jpg

Today

IMG_3230.jpg

IMG_3231.jpg

BubbleChung bud on leaf

IMG_3239.jpg

Peace

Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
eye candy!!!!!!!!!! dp sure is hitting the gas now......love it

have a very very good sunday.

toker

L

lalandia

Nej ikke helt..men har da taget cuts af dp x uk08 og alle tre har vist rødder i dag. Og de skal i haven, i hverttilfælde 2 af dem. Den sidste vil jeg se om jeg kan holde som moder. UK08 x b3n7/dp er også klar til haven. Min gode gamle Lolli Sat Dom er lige sået idag. Håber at finde et par damer der så skal i haven også. Jo jo der er skam nok at se til når man er "Southern Flatland hobbybreeder"....Skal så lige finde ud af noget mere indica dom til haven også. Krydser den dp x uk08 jeg har i teltet nu med min BubbleChung og giver den en chance også...ja jeg gør. Har også lige sået nogle pure afghan der også skal x'ses med den (dp x uk08)...Så jeg glæder mig allerede til efteråret...hmm.