What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Lalandia ude og lidt inde 09

N

NellaK

Lala Broski Tak for visitet main det var kort MEN hyggeligt , Ulduz er sku dejlig røg Hun smager meget som B3 og virker udemærket intet bad på den tøs m8 glæder mig til at se det kryds jeg fik færdig den står og hygger med g33bx2,lr,bbdog,autoak47 x sssdh så den er ikke alene Btw kan du lige skrive hvad de frø hedder altså dem du "snakkede" om :) ..

Anywasy next time du kommer håber jeg ikke de arbejds ivrige knægte kommer for nu er træerne nede og haven sommer klar så nu er der kun tid til hygge og fattys :)

DK2670_01

Member
du styre for vildt Lalandia :D

Kan du se hvilke planter fra ulduz mixet der hvad ? og hvis du kan hvor langt skal de være før du kan ? håber på at jeg er så heldig at der er en enkelt ulduz i blandt :D

7 fra mixet er fremme nu ;)

Dkgrower

Active member
Veteran
Boom BuYakaCha lille update.

RdWW Ulduz er klart foran i vækst ræset er igang med 3 bladsæt og fuldfart fremad
meget lidt duft, ved veg, Indica dom, blade store og brede..

Efter kommer DP Uk08 nogen har 3 bladsæt men er 30 % bagefter RdWWUlduz, Har en fantanstisk grape luft i vegge, Gælder mig meget til DPUk8.

2pUk08 er næsten på samme stadie som DPUk08 også men en forfriskende duft i veg dog mere grøn og kryderet end DpUk08

NEw dame er super langsom stadigvæk ved sit 2 bladsæt er tæt på at kassere dem på grund af ringe vækst men de for lov, problemet er at jeg tager kloner her i slutningen af denne uge og den Nye dame er ikke klar

Vh

L

lalandia

Nellie...frø'ene er meget simpelt SSSDH x (UK08 x LR#2) x (Oasis x LR) x LR..Begge planter fra dig var hanner. De er blevet plydset lidt og sat til reveg. De får begge lov at have sex med DP x UK08 (Flatland Basic).

DK....Jeg kan spotte UK08 x b3n7/dp fra starten. De 2 andre fra mixet ligner hinanden meget i starten så de må vente.

DKG...Jeg har ikke selv prøvet hende endnu så kan ikke hjælpe dig lige nu.

Grow in peace

DK2670_01

Member
ok ;) er det her for tidligt at se på disse 5 babyer fra ulduz mixet ?
den sidste er en RoyalDane

Attachments

• all-.jpg
    all-.jpg
    86.2 KB · Views: 52
L

lalandia

BubbleChung#1 making seeds..

IMG_3364.jpg

IMG_3365.jpg

IMG_3369.jpg

Even on 2 of the leafs

IMG_3366.jpg

IMG_3368.jpg

BC#2 getting ready for some pollination with Golden Cindy

IMG_3371.jpg

IMG_3372.jpg

2pounder..havent decided what to dust her with yet....Maybe Northern Light

IMG_3373.jpg

IMG_3374.jpg

White Mustang is dusted by BubbleChung

IMG_3375.jpg

IMG_3376.jpg

Grow in peace

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yes very very fat, huge leaves. I am going to give her a shot next grow..... how is the smell lala? mine didnt get that far...

L

lalandia

IceBro...She smells like orange/citrus of some kind. A very nice smell actually. I really would like to see someone with more power than me, do these BC's. Currently im using
250w hps. I have 400w, but havent got the money for that extra power :cry:

peace

N

NellaK

Resin master the white M is killing me DAMN BRO she will be one of a kind when she is in heavy flower very very good looking gal she will become,,,,,Har BBDOG vist køn endnu ?
Jeg har en herre :) en Nhu x sssdh han sprang ud af skabet igår han skal bolle min Low ryder så kan jeg sku nå at dyrke dem i år og mon ikke der gode ods på Auto yngel? :)

L

lalandia

Nellakowich my man...Both plants u gave me was males. They r both revegging now for later use.

Grow in peace

GDK

High Class Grass
Veteran
. I really would like to see someone with more power than me, do these BC's.

Hey lala....har du en BC moder som fungerer som fast avlstæve? Jeg kører 1800w organisk soilbed med stiklinger, så hvis du en dag havde et par håndfulde stiklinger for meget behøver du jo ikke at smide dem ud:wave:

Stay Safe

N

NellaK

Nellakowich my man...Both plants u gave me was males. They r both revegging now for later use.

Grow in peace

Nice one eller hvis jeg ikke selv for en han af bbdog så har jeg Lr den gerne må bolle med hehe:jump:

L

lalandia

Kunne du ikke smide et link til den bbdog nellie...jeg kan sq ik finde den

N

NellaK

Lala champ det fordi der intet er om hende ;)
Jeg fik en chemdogd jeg krydssede med basic kush/ banana kush så hvis du vil have info skal du søge på generne selektivt men jeg har masser af billeder jeg kan smide af hende , det var den store jeg dyrkede ude og blomstrede færdig inde :)

Latest posts

Latest posts