ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
No the kanel is just for the eye...and packing in joints ( you know at the end ;-) there is no way to smell the kanel through the sour apple/ chocolate goodness that comes from those buds. hehehe
Nå, kom til at savle kidt mere herinde imens jeg er gået i stå med en alt for hardcore matematik rapport.. Så vil da også lige smide min søndags ryger herind selvom min billed kvalitet er noget møg !
Lidt mere g13xhaze
Og noget rigtig smagsfuld full melt (99% ren ryst) :-D rystet fra fra squizyen ovenover !
OMG...fra frisk!!!!! Jeg elsker også frisk lavet lce......max smag og duft!!!!
Jeg har lovet mig self at lave trommesolo ud af mit udendørs kommende efterår.....hmmmm skulle måske komme i gang med at skaffe frø hjem heheheh. Tænker for meget indendørs disse her dage i en chocolope tåge ( den er satme tyk!!)
Her er lidt catch of the day fra toker....chocolope (i siger bare til hvis i bliver træt af de, men jeg har ikke noget andet lol). de nærmer dig 3 uger på glas:
Fandt lige en pose UK08 x B3N7/DP som jeg havde svedt ud. Så der skal smages. Har curet siden oktober 09. Her poserer hun foran min datters fri fantasi over et Leb 27 topskud fra 08.
Hahaha DAMN ...u wont like me when im angry hehehe the hulkduz
I må få billederne senere men Min papa fandt en mønt som jeg fik igår juhuúuuh , Det er en 20 års jubilæums mønt fra christania fra 1971-1991 meget sjov mønt med en vovse på , men tænk engang den lå bare og flød på gaden den mønt
fed mønt nellaK, jeg kan huske til din brors bryllup da vi røg din far konge skæv, der blev sku grinet i gennem. en god Chronic går man aldrig fejl af.